Knopje volume even naar 0 zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
mag dat gehijg uit?
ah? dat ik daar zelf niet opgekomen ben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knopje volume even naar 0 zettenschijnt te werken
Zo? Weekje geen ban?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef luciano het volgende:
Ik wilde eerst het topic starten met [ BB SC 659 ] Ik weet geen nieuwe topic te verzinnen
maar was bang voor de reacties .
Dus...eigenlijk...jamaar.....ehhhh..quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:27 schreef luciano het volgende:
Nah , had toen andere dingen te doen , dus was eigenlijk ter zelfbescherming die weekban , anders kwam het gewone werk er toch niet van , lol
Ze hebben met de oefeningen iets meer dan 600 euro verdiendquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
hebben ze de weekopdracht nu gehaald ? ik lees er verder weinig over. Wel dat hij geweest is, maar niet over het resultaat
Dit konden ze ook niet echt verliezen natuurlijk. BB was dat voortdurende rantsoen gewoon ook beu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:43 schreef buzzer het volgende:
OKe, dan hebben ze het wel redelijk gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |