Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef muizemeis het volgende:
ik ga vandaag alleen maar - punten geven uit wraak
........ja en dat mag natuurlijk niet van onze Heilige Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gisteren wist Dido haar kwaadheid over sjankwal weer mooi te concentreren op Menno ...Hij heeft me geprobeerd op de mond te kussen boehoe ...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan hier nog wel even verder hoor als je je verveelt![]()
Hoe hebben ze jou in godsnaam zo gek gekregen. Ben nog steeds heropvoeding aan het geven, maar haalt allemaal erg weinig uit. Doe mij ook zo'n vent![]()
Ze bewegen wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
Spannend die tenen.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/BB_10.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
[..]
die van mij ligt nog in bed.
Bommeltje je bent een kanjer hoor![]()
Wacht maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
ikke nietquote:
Ik ben aan het verzesvoudigen sinds het begin van BB5quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wacht maar.Nog even en je bent net zo verslaafd aan het posten als de rest hier. Valt het voor jou ook niet meer mee om te verdubbelen.
Waar is z'n piemol? Ik zie 'm niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef ChantalC het volgende:
Roel naakt onder de douche...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |