Dat was echt geniaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
Maak meteen ook ff de volgende 3 deeltjesZoals tijdje terug.. toen we al 5 sc's voorliepen
Moet ik mij vereerd voelen dat ze míj wel wilt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jammer voor je dat Brechteld je niet wou![]()
Pub SC #391"back to basic met de eerste Op! enzo..![]()
Zolang Mo niet gaat, ga ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef bozebanaan het volgende:
pffffffffff................ hoelaat gaan jullie slapen?
Morgen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef bozebanaan het volgende:
pffffffffff................ hoelaat gaan jullie slapen?
Ik voel een marathon aankomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zolang Mo niet gaat, ga ik ook niet![]()
![]()
![]()
Wie wil jou nou niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moet ik mij vereerd voelen dat ze míj wel wilt?![]()
cool, ik ook waarschijnlijk dan ben ik vast wel nuchter hoop ikquote:
Ik ben altijd nuchter. Ook al ben ik dronken...ik dénk nuchter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:33 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
cool, ik ook waarschijnlijk dan ben ik vast wel nuchter hoop ik![]()
Dat hoop ik niet voor jequote:
Gewoon...pauper!quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je
Ik ken er zo ie zo al twee uit Zwolle waarvan jij niet wil dat ze jou willen
Wat is hier btw mis mee ?
Pub sc #391: Met de goeier OP 8-)
chill dat wil ik ook lerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben altijd nuchter. Ook al ben ik dronken...ik dénk nuchter.![]()
Ja, DD wilt mij inderdaad ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nou, vlak erbuiten wel.. Ik noem een uuhm.. hoe heet dat gehucht ook weer?Ohja, wezep
![]()
Curses wordt exclusief gehouden in Zwolle.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:35 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
chill dat wil ik ook lereninschrijfgeld cursusgeld
![]()
hmm.... waar ligt datquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Curses wordt exclusief gehouden in Zwolle.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |