denk dat het komt door de ongeremde onveilige seks met zoveel mogelijk mannenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
er zit trouwens iets op je lip, misschien dat het daarvan komt?
enige mensen die on-topic kunnen gaan huppelen nu allemaal zelf in een darkroom op verscheidene dubieuze plekken in dit van god verlaten sodomistische land van onsquote:
Enzo? Kan je misschien wat concreter zijn? Een nadere verklaring hoeft trouwens niet gespeend te gaan van enig beeldmateriaal, dan kan de jeugdige kijker het zich makkelijker visualiseren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:16 schreef sourcy het volgende:
heb er wel eens een druiper enzo aan overhouden,
wel tof dat je zo met ons land begaan bentquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
enige mensen die on-topic kunnen gaan huppelen nu allemaal zelf in een darkroom op verscheidene dubieuze plekken in dit van god verlaten sodomistische land van ons![]()
ach ja, je doet je best he .....quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:22 schreef sourcy het volgende:
[..]
wel tof dat je zo met ons land begaan bent
wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:48 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
als je het onveilig doet heb je gewoon risico op SOA's (incl AIDS en kindertjes)
Of je het licht daarbij aan of uit hebt maakt helemaal niets uit...
Ik dacht dat darkrooms een exclusief homofenomeen waren...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:48 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
als je het onveilig doet heb je gewoon risico op SOA's (incl AIDS en kindertjes)
Of je het licht daarbij aan of uit hebt maakt helemaal niets uit...
Omdat het alleen bedoeld was voor mannen, dus? Maarreh, wie heeft er nou last van als jij er met een vrouw naar binnen gaat...?quote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef Tarak het volgende:
Ik ben ooit uit een darkroom gestuurd omdat ik er met een vrouw naar binnen ging...
Die boze man die zei dat we op moesten rotten en ons er enigszins hardhandig uitgooide...quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat het alleen bedoeld was voor mannen, dus? Maarreh, wie heeft er nou last van als jij er met een vrouw naar binnen gaat...?
Flauw hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 21:01 schreef Tarak het volgende:
Die boze man die zei dat we op moesten rotten en ons er enigszins hardhandig uitgooide...
Zou er geneukt worden in darkrooms? Toch meer voornamelijk pijpen, trekken en gewoon voelendenk ik?quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef DarkDancer het volgende:
lijkt wel russisch roulette.
je laat je toch niet naaien in een darkroom zonder condoom :S
vaag volk, die homo's
Hmm, kheb er geen directe ervaringen mee, maar ik neem dat er ook wel wordt geneukt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou er geneukt worden in darkrooms? Toch meer voornamelijk pijpen, trekken en gewoon voelendenk ik?
de TS had het over penetreren. maar lijkt me toch dat ze zich niet beperken tot de handelingen die jij noemt?quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou er geneukt worden in darkrooms? Toch meer voornamelijk pijpen, trekken en gewoon voelendenk ik?
Wat een onzinnige topickick.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:07 schreef Samson het volgende:
eeeeh, ik wil niet vervelend doen hoor, maar er zit iets op je lip...
Nee doe maar driequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:17 schreef DrieMaalDrie het volgende:
Er zit iets op je lip.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef DrieMaalDrie het volgende:
Smegma? Dat is toch de betiteling voor lava voordat het de vulkaan verlaten heeft? Of haal ik nu een geslachtsziekte en een natuurverschijnsel door elkaar?
hehe, jij kan het leuk brengen, ik krijg meteen visioenen van gruwelijke monsters die stiekem in een donker hoekje staan te wachten op slachtoffersquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef erodome het volgende:
Of je doet het veilig!!!
Ik weet dat in parenclubs in de darkrooms ook gewoon veilig geseksed wordt, maar natuurlijk blijft dat wel je eigen verantwoordelijkheid.
Maar ik ben geen darkroom mens, zie graag met wie ik speel, vind het idee dat er misschien iets gruwelijks aan je zit niet echt grappig om eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:17 schreef DrieMaalDrie het volgende:
Er zit iets op je lip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |