Je geeft 2 +punten aan je favoriete of 2 - punten aan je minst favoriete user, en dat voor 3 users. Lijst aanpassen en terugzetten.quote:
Je mag jezelf ertussen zetten met 15 punten, als je maar niet op jezelf stemt !quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet lezen.
Wellusquote:
Je mag jezelf erbij zetten schat, alleen niet op jezelf stemmen.quote:
Nu wel, denk ik, hoop ik...quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Djoj, je hebt mijn lijstje niet meegenomen in je puntentelling
Ja, nog ff die van Isabeau meenemen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:50 schreef Djoj het volgende:
en toen...moet ik aanpassen??
Nietes, want anders had je óf eerst gemeld dat je ging stemmen, of de melding van Djoj gelezen dat díe ging stemmen.quote:
Laat haar voor straf maar zelf opnieuw doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:50 schreef Djoj het volgende:
en toen...moet ik aanpassen??
Ik dacht dat je bedoelde dat je naam er niet tussenstondquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:53 schreef Pinball het volgende:
Nietes, want anders had je óf eerst gemeld dat je ging stemmen, of de melding van Djoj gelezen dat díe ging stemmen.
Ik mag mezelf geen punten geven, anders zou ik mezelf daar keihard op afrekenen!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:51 schreef Djoj het volgende:
Uhhhh Pinball, je vergeet jezelf ook hoor..
Oh, dat eerste had ik nog helemaal niet gezien. Bedanktquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je naam er niet tussenstonden ik had je naam erbij gezet namelijk.
Maar dat andere had ik idd niet goed gelezen
Maar dat bedoelde ik dus ook niet, maar dat anderequote:
Neeee, mean...dat je je jouw naam er niet bij heb gezet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik mag mezelf geen punten geven, anders zou ik mezelf daar keihard op afrekenen!!
Dat weet ik, dat bedoel ik ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:59 schreef Djoj het volgende:
Neeee, mean...dat je je jouw naam er niet bij heb gezet...
Ja, want, hoezo, waarom, en tot wanneer dan?quote:
Dit soort spelletjes zijn ook veel te moeilijk voor Fok!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef Sanne het volgende:
Waar blijft de notaris?
Ow en ik wil in dat andere topic ook stemmen, maar daar zou iets mis zijn met de punten van Rikkert?
JA, en dan nu nog een keer uitgaande van de nieuwe lijst hierboven geplaatst !quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:14 schreef Falco het volgende:
Jongens en meisjes ik ga stemmen!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:14 schreef PH52 het volgende:
Bij Sanne ging het nog goed, daarna werd het een beetje ! een chaos. Volgens mij is het nu als volgt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |