Ja had alleen handiger geweest als je de goede lijst had gepaktquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
Mocht toch maar 3 stemmen uitbrengen??????
welke stem heb je precies uitgebracht? Zie 1x plus 2 en 1x min 2 staan... pas ik hem ff snel aan voor jequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
lachen jullie me nu allemaal uit????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
me2quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef Day het volgende:
I give up!!!
Leuk Muerte?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
OMG! Dit is het leukste topic sinds maanden, heb in geen tijden zo'n puinhoop gezien, zit hier met tranen in mijn ogen van het lachen!
Er kwam net al iemand van een andere afdeling kijken wat er in hemelsnaam na 2 uur, nou zo verschrikkelijk grappig is, bij mij op kantoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
never mind
Nee had de mijne allang gepost. Deed alleen poging om de stemmen van supermom recht te breien. Valt niet mee hier iets soepletjes te laten verlopen. Zijn nog erger als de BB bewonersquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedoe ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedoe ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- ah je hebt het al gecorrigeerd zie ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga nu verder met Day's stemrondequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
Gert snapt het.
Doorgaan vanaf zijn lijstjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
Gert snapt het.
Doorgaan vanaf zijn lijstjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop