Ja had alleen handiger geweest als je de goede lijst had gepaktquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
Mocht toch maar 3 stemmen uitbrengen??????
welke stem heb je precies uitgebracht? Zie 1x plus 2 en 1x min 2 staan... pas ik hem ff snel aan voor jequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
lachen jullie me nu allemaal uit????![]()
![]()
![]()
me2quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef Day het volgende:
I give up!!!
Leuk Muerte?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
OMG! Dit is het leukste topic sinds maanden, heb in geen tijden zo'n puinhoop gezien, zit hier met tranen in mijn ogen van het lachen!
Er kwam net al iemand van een andere afdeling kijken wat er in hemelsnaam na 2 uur, nou zo verschrikkelijk grappig is, bij mij op kantoor.![]()
![]()
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
never mind
Nee had de mijne allang gepost. Deed alleen poging om de stemmen van supermom recht te breien. Valt niet mee hier iets soepletjes te laten verlopen. Zijn nog erger als de BB bewonersquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!![]()
Gedoe ook!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
je had ook een lijstje gepost in de tussentijd. Sorry!![]()
Gedoe ook!![]()
- ah je hebt het al gecorrigeerd zie ik.
Ik ga nu verder met Day's stemrondequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
Gert snapt het.
Doorgaan vanaf zijn lijstje
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
Gert snapt het.
Doorgaan vanaf zijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |