Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je doelt nou op de FP mods.![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Maargoed, ze zijn HEEL tevreden![]()
Ah nice!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:47 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee tis @home dag, alleen @home abbonees kunnen het park in![]()
Ah ik dacht dat je doelde op het modvolk hiero.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doel op modje jaen dan niet dat ie zich hier moet laten zien maar op de fp
Wie is snel ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef Chanandler het volgende:
Tering jij bent snel.
Ik ga met de tijd mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef Chanandler het volgende:
Tering jij bent snel.
Nee, je wacht gewoon tot de tijd daar is, volgens mij heb je de volgede 3 topics al klaarliggen of niet?quote:
Nee, bij post 270 maak ik een nieuwe, ben ik altijd op tijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:50 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon tot de tijd daar is, volgens mij heb je de volgede 3 topics al klaarliggen of niet?
Op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
brb
ff fototje van mn kamer maken voor het kamer topic
Wacht maarquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
brb
In your dreamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarBinnenkort ben ik mod en dan FA en dan A
Nee op modje dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice!
[..]
Ah ik dacht dat je doelde op het modvolk hiero.
Ik droom (haast) niet over fokquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik ben benieuwd
[..]
In your dreams
Hahaa daar gaat je tactiek. Nou maak ik er gewoon eentje bij 269quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, bij post 270 maak ik een nieuwe, ben ik altijd op tijd
Succes i.i.gquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik droom (haast) niet over foken als ik mod wil worden weet ik zeker dat me dat lukt
![]()
Ook hier posten!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
brb
En toch ben ik sneller, ik was ook sneller dat Moder8or.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hahaa daar gaat je tactiek. Nou maak ik er gewoon eentje bij 269
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb de crew aan mijn zijdequote:
Ah je wil net als mij 94 deeltjes SC openen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, bij post 270 maak ik een nieuwe, ben ik altijd op tijd
Ah dus we kunnen jou ook nomineren voor grootste crewinlikker.quote:
Moet kunnen. Ik haal je redelijk snel in inmiddels denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah je wil net als mij 94 deeltjes SC openen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das genebeatrixDas negratrix, oftewel Oprah Winfried
Zeker weten. Wij zijn ook erg snelquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:57 schreef WEST het volgende:
nieuw deeltje alweer.., gaat snel
Graagquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus we kunnen jou ook nomineren voor grootste crewinlikker.
knappe kop die jou inhaaltquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus we kunnen jou ook nomineren voor grootste crewinlikker.
Nu nog een geschikt subforum vindenquote:
nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:58 schreef Chanandler het volgende:
When the pimps in the crib mahh drop it like it's oprahh
PUB wordt al van mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu nog een geschikt subforum vindenMij lijken V&A en PUB wel wat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PUB wordt al van mij
dag DaMook :
Kijk! Dat zijn de kwaliteitsposts!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ja ik ben met het zoontje van D_H op msn en dan vliegt het voorbijquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Hoe verzinnen ze het
[..]
Zeker weten. Wij zijn ook erg snel
Ik ga voor 3 meende ik.quote:
Whehe. Ik wist het ook maar vanaf begin deze week.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ik ben met het zoontje van D_H op msn en dan vliegt het voorbij![]()
nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn de kwaliteitsposts!
de enige categorie waar ik meer dan 1 keer voor genomineerd ben, is user die het meest geschikt is om mod te wordenquote:
Ik ben gezellig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ik ben met het zoontje van D_H op msn en dan vliegt het voorbij![]()
Moet je lotte-_-@hotmail.com es toevoegenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:01 schreef Chanandler het volgende:
even op lotte-_-@hotmail.com
Ho ff, JPM is altijd nog spraakzamer dan jou.quote:
tututuuuuquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:04 schreef saaw het volgende:
tudududuuuu
Klopt.quote:
Jezus christus dikke LSD tripquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
[[url=http://img452.imageshack.us/img452/9093/myroom2jz.th.jpg]afbeelding][/URL]
mijn kamer
Kleurig en fleurig!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
[[url=http://img452.imageshack.us/img452/9093/myroom2jz.th.jpg]afbeelding][/URL]
mijn kamer
ik probeer iets van hem te krijgen, maar dat lukt nog niet echtquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Ik wist het ook maar vanaf begin deze week.
whehe, die niet helemaal goed verstoppte dildo op je nachtkastjequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
mijn kamer
Tja, eigenwijs stuk vreten ben ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ho ff, JPM is altijd nog spraakzamer dan jou.En jij herkende mij niet eens meer.!
![]()
![]()
Leuke kamerquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
mijn kamer
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef saaw het volgende:
mijn kamer
ehm ik wil je niet uit je droom helpen maar ik heb geen dildo en ben erg benieuwd wat je in godsnaam voor dildo aanzietquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, die niet helemaal goed verstoppte dildo op je nachtkastje
Idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, eigenwijs stuk vreten ben ik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Check ook even die staafvormige objecten in de kast. Bij de Zwitsal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huiliequote:
Masterlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Check ook even die staafvormige objecten in de kast. Bij de Zwitsal.
Dahaag!quote:
Jij kende mij niet he?quote:
blauwe gevaarte is deo [van chuppa chupsquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Check ook even die staafvormige objecten in de kast. Bij de Zwitsal.
Ik had het alleen over staafvormige objecten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:12 schreef saaw het volgende:
[..]
blauwe gevaarte is deo [van chuppa chups]
op dat felgele ding staat parfum [hugo boss, deep red]
daarnaast rood glimmend iets is ook deo [geen idee watvoor]
je hebt gewoon teveel fantasie
dat zijn de enige staafvormige opjecten die ik naast de zwitsal zie staan hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik had het alleen over staafvormige objecten.![]()
Precies. Ik weet van elke fokker wie het is.quote:
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zijn de enige staafvormige opjecten die ik naast de zwitsal zie staan hoor
Hoi!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef Imberr het volgende:
omg! 3 deeltjes gemist!Das ook n record zeg
(op die week dat ik op vakantie was na dan..)
oh, en hoi
je fantaseert dat je overal dildo's ziet in vrij normale dingenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Klopt.Maar ik fantaseer dus niks!
Je hele voorraad bestaat uit lolly'squote:
Doe voorzichtigquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef saaw het volgende:
[..]
je fantaseert dat je overal dildo's ziet in vrij normale dingen
ik ben weg trouwens, partyyyyy
dag allemaal![]()
zou je niet vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hele voorraad bestaat uit lolly's
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dag allemaal![]()
doei doeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dag allemaal![]()
Dan ga je slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil slapen.
Op mij ook niet.quote:
Kan niet, ik Fok!quote:
Weet niet wat!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oeh, dan heb je iets fouts gedaan
gaat ze ook wel denk gok ikquote:
moet je dat eens uitzoekenquote:
Hij wordt leuk hequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:22 schreef Imberr het volgende:
Sowwy mensen op wie ik niet reageerdewas ff t topic over de pubklas aan t doorlezen
Jij reageert alleen in topics over mij.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat worden sweepslagen
ImberrNu!!
Ja inderdaad!quote:
van wiequote:
dan zie je niksquote:
nou?quote:
Kan blind typen, en heb niet zo heel erg.. slechts -1.25 ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is niet te zien, je tikt nog steeds foutloos
Sorry . Ik krijg ze nietquote:
Dat valt nog gelukkig meequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kan blind typen, en heb niet zo heel erg.. slechts -1.25 ofzo.
blihnd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kan blind typen, en heb niet zo heel erg.. slechts -1.25 ofzo.
Hmm, best kut. En ja ik heb binnenkort ook een bril nodigquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan ?
@ modje.. ja, begon met -0.25 op mn 11e, dus gaat vrij langzaam
Valt wel mee, alleen kut voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm, best kut. En ja ik heb binnenkort ook een bril nodig
en nog nooit heeft het woord 'NSB-knopje' niet in mn eerste reply gestaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij reageert alleen in topics over mij.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef stijgende_ster het volgende:
Goed, ik slapen gaat!
Toedeloe mensen!
![]()
Dat noem ik gewoon een topic report.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nog nooit heeft het woord 'NSB-knopje' niet in mn eerste reply gestaan
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm, best kut. En ja ik heb binnenkort ook een bril nodig
Hmja, ik gebruik die knopje sook vaak.. maar over mij word neit elke dag een afzeiktopic geopendquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een topic report.![]()
alleen met voetbal soms, maar dan heb ik een sportbrilquote:
Over mij ook nog niet elke dag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmja, ik gebruik die knopje sook vaak.. maar over mij word neit elke dag een afzeiktopic geopend
ah. je ziet ze dus niet allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Over mij ook nog niet elke dag.![]()
Ook even gehad, vervelend in de regen enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef WEST het volgende:
[..]
alleen met voetbal soms, maar dan heb ik een sportbril
en tja ik heb ook nog een schroef in me kop dus ik heb overal wel last van![]()
maarja, niemand ziet het niet meer dat ik het benquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen kut voor het slapen gaan.
Wel veel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. je ziet ze dus niet allemaal
Dit heb ik nou ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef Imberr het volgende:
Ik heb en geen bril en geen lezenMaar ga wel men ogen laten controleren binnenkort
begin steeds slechter te zien.
Niemand ziet het of niemand WIL het zien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maarja, niemand ziet het niet meer dat ik het ben
Maak maar wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niemand ziet het of niemand WIL het zien?
Ah oke..quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak maar wat je leuk vindt.
Maarja, ik ga nog even wat testen
valt wel meequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ook even gehad, vervelend in de regen enzo.
Dat zal allemaal wel, maar zal ik nou lenzen of een bril nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah oke..
Nja, et is voornamelijk vervelend als je een leuk meisje op bezoek hebt enzo..
tis soms irritant ja, maar ach alles went.., soms gebruik lenzen met voetbal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb et ook tijdje gehad, als et flink regende zag ik geen flikker
Lenzen moet je even wennen met indoen etc. dan is het makkelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar zal ik nou lenzen of een bril nemen?
Moet je altijd doen, echt een aanrader.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef WEST het volgende:
[..]
tis soms irritant ja, maar ach alles went.., soms gebruik lenzen met voetbal.
Ligt er aan wat je zelf het mooist vindt staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar zal ik nou lenzen of een bril nemen?
vandaar dat vrouwen mij zo weinig zien staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lenzen moet je even wennen met indoen etc. dan is het makkelijk.
Een bril zet je zo opmaar dan gaan mensen wel anders naar je kijken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef WEST het volgende:
[..]
vandaar dat vrouwen mij zo weinig zien staan![]()
bij vrouwen maakt het soms wel wat sexierequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mn verloofde heb ik een brilk aangesmeerd ze is er knapper door geworden. en ze zegt dat ik ook mooier ben als ze haar bril op heeft
hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef freiss het volgende:
ha die jongens!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef WEST het volgende:
[..]
bij vrouwen maakt het soms wel wat sexiere
maar modje is een man![]()
Ok. Ik neem wel een bril (denk ik)quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lenzen moet je even wennen met indoen etc. dan is het makkelijk.
Een bril zet je zo opmaar dan gaan mensen wel anders naar je kijken..
die is al begonnenquote:
HJ voor iedereenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij doet een rondje neem ik aan ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij doet een rondje neem ik aan ?
quote:
ik hoef er pas om 13:45 te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:49 schreef freiss het volgende:
GVD, moet morgen al weer om 11 uur op de voetbalclub zijn GVD
Ik 13:00quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:49 schreef freiss het volgende:
GVD, moet morgen al weer om 11 uur op de voetbalclub zijn GVD
nu alquote:
ik draai me nog wel 2 uurtjes langer omquote:
quote:
moet jij niet maffen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
ff trug
wat is er?quote:
Ik vind iets niet leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:04 schreef WEST het volgende:
[..]
wat is er?
ik ga denk ik toch maar, over 12 uur sta ik al op het veld![]()
Ik vind jou ook leuk hoorquote:
ga ern godverdomme dan eensh achtermaan!quote:
Hoe weet iedereen mijn vroegere nickquote:
ik zag het in je msn naam.quote:
ga slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
ga ern godverdomme dan eensh achtermaan!
Ga jij eens die prinsch van je dromen platneuken menshc!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe weet iedereen mijn vroegere nickIk heet hier toch echt al sinds het begin DaMook
Neequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je een dubbele nick dan?
![]()
Truste Ingetjequote:
Ok, nu weet je ook dat geen dubbele nicks heb, ik heb gewoon 1 nick...quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
NeeDat is het probleem dus
Voor ik op fok zat was het Mookie, maar die was in gebruik (gelukkig
) sindsdien is het DaMook
eerst mekkeren dat je iedereen haat, want het si beneden uw stand.quote:
god, jij weer?quote:
pff maak ons dan ook niet lekker met dat je iemand leuk vindt.quote:
Ja, het is mij, God.quote:
wat een kujtgod.quote:
die eerste zin:quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
eerst mekkeren dat je iedereen haat, want het si beneden uw stand.
nuw heb je eindelijk neukvleesch ggevonden wil je het nietzeggen. doosch.
iedereen weet toch dat t Mo isquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
pff maak ons dan ook niet lekker met dat je iemand leuk vindt.![]()
Ik verdom je.quote:
Tof.quote:
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
die eerste zin:
die tweede: zie hieronder..
[..]
iedereen weet toch dat t Mo is![]()
![]()
![]()
Toen was pub nog puurquote:
Ja.quote:
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan ik dacht.
Dat is met dat hoge tempo hier ook nog het beginquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alleen ik kwam pas bij deeltje 50 ofzo.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
gaat er iemand hier morgen nog iets boeiends doen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja de hele dag in m'n mand liggen[vork smiley]
ik ken niet al die smileys uit me kopquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
zonder op preview enzo te klikken![]()
Hoezzo heb je niks meer te doen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:06 schreef Imberr het volgende:
Daag mo![]()
Ik ga ook maar slapen denk ik.. Is toch niks meer te doen nu![]()
Omdat jij offline gingquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezzo heb je niks meer te doen dan?
ja.. waarom?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
And hey, whaddayoknow...ik ben er weer.
Waar is Jett dan vanavond ?quote:
Neequote:
Dat zeg ik al eeeuwen tegen ELM maar hij wil t maar niet geloven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:15 schreef -Mo- het volgende:
Waarom beginnen opeens 2 mensen over Jett?
Jett en ik houden jullie voor die lapje!
En ik hoopte eigenlijk meer dat het zo wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zeg ik al eeeuwen tegen ELM maar hij wil t maar niet geloven.![]()
I knowquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En ik hoopte eigenlijk meer dat het zo was
Puur omdat jij dat dan weer niet leuk zou vinden![]()
Ja, dat zegt zij ook altijd tegen mij...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar Mo en Brechtold zijn ook wel een leuk stel
![]()
uuhm.. Nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar Mo en Brechtold zijn ook wel een leuk stel
![]()
Mo & Yvonnequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat zegt zij ook altijd tegen mij...
Het lijkt wel alsof ik met iedereen een leuk stel vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |