quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarmee ik me wederom weer wil verontschuldigen als man zijnde voor het gedrag van roel: de kans op een goede wip met linda en dan valt mr. garnaal in slaap .....
BAHBAHBAH!
Keertje zaterdagavond naar stairway to heaven gaan om te beginnen en dan een kroegentocht door de utregse binnenstad...dat is een aanrader!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Utrecht is zwaar okmn broer woont er nu tijdelijk en ben er laatst nog geweest
Je mag geen poep pratenquote:
Vergeef me, maar persoonlijk vind ik haar een berelul. Om maar even in de stijl van het vorige deeltje te blijvenquote:
Utrecht isquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keertje zaterdagavond naar stairway to heaven gaan om te beginnen en dan een kroegentocht door de utregse binnenstad...dat is een aanrader!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vergeef me, maar persoonlijk vind ik haar een berelul. Om maar even in de stijl van het vorige deeltje te blijven
Dido en Joost in de finale is mijn droomscenario.quote:
En roel betreedt die regel met beide pootjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
:y erg triest idd...... volgens mij is er een mannenregel die dat verbiedt hoor
Naar de Irisch pub is ook leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keertje zaterdagavond naar stairway to heaven gaan om te beginnen en dan een kroegentocht door de utregse binnenstad...dat is een aanrader!
Ken je cafe "de broers", daar was ik laatstquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dido en Joost in de finale is mijn droomscenario.![]()
Neem je een ijsdouchequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Naat maakt vreemde geluiden en ik heb zin in sex.
vreemde combinatiequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Naat maakt vreemde geluiden en ik heb zin in sex.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dido en Joost in de finale is mijn droomscenario.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |