En jij bent in de nacht onzichtbaarquote:
We hebben 1 minuutje gekekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dat Elizabethtown, was dat nog een beetje sjieke film?
Dankjequote:
JIj hebt een bolle kopquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En jij bent in de nacht onzichtbaar
Wellusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
't Is heus geen compliment hoor!.
Kun je nagaan hoe serieus hij je neemtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
't Is heus geen compliment hoor!.
132k+ users zouden pas mogen posten als de 150k users-grens gehaald is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe serieus hij je neemt![]()
Nee ik buk niet der ligt geen zeep op de vloerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Homofielen in dit topic, getver.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
132k+ users zouden pas mogen posten als de 150k users-grens gehaald is.
Jij bent in de warquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Bij de NS krijg je tenminste nog een vergoeding als de trein 30 minuten te laat is.![]()
Ik duwde me hendig sjiek die deur open, hij slipte zelf ( zoeen kreun geluidjequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef bas-beest het volgende:
je bedoelt eigenlijk te zeggen dat jullie zelf zo dom mentaal onbegaafd zijn om vantevoren jullie kaartjes te checken of jullie wel de goede gekregen hebben?
Hoe ben je trouwens zaal 4 binnen gekomen? Met een hendig sjieke slip?
omg je maakt wat mee. Open er een topic overquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn broer zei : wtf ben je aant doen ?
Hij : ja gek ik wist niet meer waar jullie zaten![]()
Ja maar jij bent ook geen gamer, die doom 3 heeft gespeeldquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Pladeao het volgende:
Doom is dus echt een kutfilm. maarja ieder zijn ding. veel succes met je kaartjes.
Doom 3?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook geen gamer, die doom 3 heeft gespeeld....
rot opquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, komop van alle boutfilms van nu is Doom toch wel de ergste van dit jaar...
Wow, dat waren de 19 belangrijkste ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
...bijna 20 seconden ...
Sjiekquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Het was wel een sjieke filmowja gek ik heb me ook nog kapot gelachen
Jasper he de jongen waar ik mee ging, hij ging in de pauze ff drinken halen. Hij loopt de trap op en loopt zomaar langs ons, hij loopt helemaal naar boven, om vervolgens naar onder de zaal uit te lopen. Hij komt terug en gaat via een andere trap, hij loopt weer naar boven en loopt weer terug
![]()
Een must bij aanschaf van bios/concert/whatever ticket, ff kijken of alles klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef bas-beest het volgende:
je bedoelt eigenlijk te zeggen dat jullie zelf zo dom mentaal onbegaafd zijn om vantevoren jullie kaartjes te checken of jullie wel de goede gekregen hebben?
Hoe ben je trouwens zaal 4 binnen gekomen? Met een hendig sjieke slip?
In Delft heb je een bios waar je eten langs kan laten komen brengenquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:41 schreef MrX1982 het volgende:
Hendig sjiek toch kan je tenminste even slippen en Jasper kan drinken halen en verdwalen.
Doom is echt zo,n film waar alle game n3rds op af komen, maakt niet uit hoe brak de film is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook geen gamer, die doom 3 heeft gespeeld....
Dat is wel relaxed. Beter dan die bagger Pathé.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:43 schreef ThE_ED het volgende:
In Delft heb je een bios waar je eten langs kan laten komen brengen
"OMG! Saven! Saven!"quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Doom is echt zo,n film waar alle game n3rds op af komen, maakt niet uit hoe brak de film is.
Stakkers.![]()
TS en consorten gingen natuurlijk alleen maar voor 'The Rock'quote:
En kwamen met vlekken in de broek de bios uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
TS en consorten gingen natuurlijk alleen maar voor 'The Rock'
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Doom is echt zo,n film waar alle game n3rds op af komen, maakt niet uit hoe brak de film is.
Stakkers.![]()
Werk in de bioscoopquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe uiteraard op het werk had ik het ook verteld dit verhaal, een meisje kwam niet meer bij dat we in de verkeerde zaal zaten
quote:
Ja, gekquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Het was wel een sjieke filmowja gek ik heb me ook nog kapot gelachen
Jasper he de jongen waar ik mee ging, hij ging in de pauze ff drinken halen. Hij loopt de trap op en loopt zomaar langs ons, hij loopt helemaal naar boven, om vervolgens naar onder de zaal uit te lopen. Hij komt terug en gaat via een andere trap, hij loopt weer naar boven en loopt weer terug
![]()
Fuck Doom, ik hou m,n dough tot 14 december, King Kong gaat pas echt hendig sjiek worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Zjwegel het volgende:
best sjiek, want boven de deur staat een sjiek bordje met van sjieke ledjes.
Staat constant zoeen sjieke naam van de film die je gaat kijken in die zaal.
Vèt sjiek maan
Niet dus er werd aangegeven : Film : zie kaartjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Zjwegel het volgende:
best sjiek, want boven de deur staat een sjiek bordje met van sjieke ledjes.
Staat constant zoeen sjieke naam van de film die je gaat kijken in die zaal.
Vèt sjiek maan
Tenzij hij lacht, nartuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En jij bent in de nacht onzichtbaar
Hij was niet slecht hoorquote:
nee en jij bent een boeiend persoon om je nerdverhalen van aan te mogen horen.quote:
Dankjequote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee en jij bent een boeiend persoon om je nerdverhalen van aan te mogen horen.
Het was toch al een kuttoptic.quote:
WWE RAW!! nee dan ben je niet nerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
TS en consorten gingen natuurlijk alleen maar voor 'The Rock'
Verkapt "ik-kan-niet-zoeen-sjieke-topics-maken-als-Maikuuul-post"quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik-kan-niet-zoeen-sjieke-topics-maken-als-Maikuuul-post"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |