Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, Scan en ik zijn nog maar in de warming up-fase.![]()
Als jij zorgt dat je je feiten in het vervolg juist hebt, zal ik bij de les blijven.quote:
Als hij slaapt lijkt t net een snurkende brulbaviaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef ruby het volgende:
Roel beweert schattig te zijn als ie slaapt. Yeah right.
Welnee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
wat een irritaties op het forum, bijna nog meer dan in het huis!![]()
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot dat pafferige studentje dat zichzelf zo stoer vindt omdat ie techno luistert en het verdomt om te betalen voor zijn woonruimte het echt gaat proberen... En ik hoop en bid dat Menno hem dan met 1 simpele beweging reduceert tot een zielig hoopje jankend vet in foetes houding...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Kom weer effe kijken, maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van het Menno-bashen en het queen-gezeik. En de weekopdracht stelde ook geen ene fuck voor!
Avond allemaal
Kom weer effe kijken, maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van het Menno-bashen en het queen-gezeik. En de weekopdracht stelde ook geen ene fuck voor!
* BONG4002 strooit wat lievequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
Avond allemaal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Is het geslurp al weer over? Ik heb maar even het geluid uitgezet
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Ik kan me Jeanette niet meer zo goed herinnerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.
Wie vind je leuker tot nu toe, Jeanette van BB4 of Lieske?
Zelfs de feiten die er niet toe doen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je je feiten in het vervolg juist hebt, zal ik bij de les blijven.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.
Wie vind je leuker tot nu toe, Jeanette van BB4 of Lieske?
Dat is dan weer minder leuk voor ons.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.
Wij raken geiriteerd door de iritaties daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
Ik vind als je iets aanhaalt moet je wel de feiten correct hebben ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zelfs de feiten die er niet toe doen?
Niet alle pro feiten over Lieske hoeven genoemt te worden als die niet bijdragen aan de discussie.
Dat jij ze wel graag wil horen is een ander verhaal...
Ja, ik vind Lieske ook beter te pruimen dan die Jeanette.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jeannette
![]()
Lieske huilt niet half zoveel.
Zij wel uitleg van jou??quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido kan het niet verdragen dat er drie mensen op haar hebben gestemd en ze nu dus genomineerd staat.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Ik kan me Jeanette niet meer zo goed herinneren
Mijn favoriet van BB1, BB2 en BB3 (Bart, Robin en Diane - allemaal kwetsbare jonge meisjes) kan ik me beter herinneren.
BB1 kun je makkelijk beweren, toen was je hier nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn favoriet van BB1, BB2 en BB3 (Bart, Robin en Diane - allemaal kwetsbare jonge meisjes) kan ik me beter herinneren.
Dan is er altijd APK nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder leuk voor ons.![]()
Bart en Robin waren toch m dacht ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij noemde mij vorige x ook een hijquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Zij wel uitleg van jou??![]()
En ik moet het doen met gna gna gna........??
Gert heeft zeker nog niet in het profiel gekeken dat Bep een vrouw is anders had hij wel uitgebreid verslag voor haar gedaan terwijl hij tegen mij zegt: lezen luie hond.![]()
Of hij heeft juist wel in het profiel gekeken![]()
Ik hou er mee op. Veel te zwaar allemaal voor mij.
Misschien tot vannacht![]()
Kunnen jullie beiden dan ook ajb het juiste bedrag noemen in deze discussie? Bij Lieske ging het maar over 5.000 hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind als je iets aanhaalt moet je wel de feiten correct hebben ja.
Die trekt volle zalen???quote:
jammer dat ik bij bb2 niet hier was.,... scan en ik waren het vast roerend eens geweest over Desireequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
BB1 kun je makkelijk beweren, toen was je hier nog niet.
BB2 Robin???? Ik kan me ook een zekere Dezeuree herinneren waar jij nogal tuc op was.
En Diane was niet echt een "meisje" neer, maar wel een bijzonder fucked up psychopate kwetsbare vrouw.
Ik heb hier nog NOOIT 'gna etc.' gepost.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Zij wel uitleg van jou??![]()
En ik moet het doen met gna gna gna........??
Gert heeft zeker nog niet in het profiel gezien dat Bep een vrouw is anders had hij wel uitgebreid verslag voor haar gedaan terwijl hij tegen mij zegt: lezen luie hond.![]()
Of hij heeft juist wel in het profiel gekeken![]()
Ik hou er mee op. Veel te zwaar allemaal voor mij.
Misschien tot vannacht![]()
Nou daar zeg je wat, Sjaantje heeft wat afgehuild zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jeannette
![]()
Lieske huilt niet half zoveel.
Ik heb altijd de neiging om mensen te vereenzelvigen met hun avatar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij noemde mij vorige x ook een hij![]()
Jij was degene die het Lieske vertelde het aan Rikkerd feit naar voren bracht, niet ik...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind als je iets aanhaalt moet je wel de feiten correct hebben ja.
LOL... Dus nu zit ik te liegen? Haha....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
BB1 kun je makkelijk beweren, toen was je hier nog niet.
BB2 Robin???? Ik kan me ook een zekere Dezeuree herinneren waar jij nogal tuc op was.
En Diane was niet echt een "meisje" nee, maar wel een bijzonder fucked up psychopate kwetsbare vrouw.
En je bent me weer helemaal kwijt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Over het geld ja en dat dat daarvoor ook had gespeelt en dat Lieske daarom nederig en zielig geen commetaar durfte te geven enz enz...
Het feit dat ze tegen Rikkert had gezegt blablabla, is niet van belang....
Wel bij de les blijven he
Was ook zéér cynisch bedoeld, maar dat was niet duidelijk?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart en Robin waren toch m dacht ik
Geeft niet Gert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om mensen te vereenzelvigen met hun avatar.![]()
Voor Scanman gaat dat behoorlijk op, voor jou niet dus.
nee.. maar dat gebeurt je wel vakerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zéér cynisch bedoeld, maar dat was niet duidelijk?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:32 schreef superhero87 het volgende:
hoi allemaal![]()
Volgens mij heb ik vandaag heel wat gemist
Dat neem ik als een complimentquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om mensen te vereenzelvigen met hun avatar.![]()
Voor Scanman gaat dat behoorlijk op, voor jou niet dus.
welneequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:32 schreef superhero87 het volgende:
hoi allemaal![]()
Volgens mij heb ik vandaag heel wat gemist
Ironie slaat ook altijd lekker aan bij jou hè.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dus nu zit ik te liegen? Haha....
Nee, Desiree heb ik ongeveer de helft van het programma leuk gevonden. Totdat ze opeens met ontzettende naaistreken begon. Robin vond ik vanaf het begin al de leukste in die serie.
Maar omdat ik vorige jaar Jeanette het leukst vond en nu Lieske, ben ik altijd voor kwetsbare meisjes... Okee
Use de PI feature wat meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zéér cynisch bedoeld, maar dat was niet duidelijk?
Waarom is iedereen hier gefrustreerd dan?>quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee
korte samenvatting: de koningin is not amused.. het hele huis geeft menno de schuld, de koningin blijkt toch te soppen op roel en ze hebben de weekopdracht gehaald
viel best mee toch?
Ja, schijnbaar moet je op dit forum echt dequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. maar dat gebeurt je wel vaker
Te veel koffiequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier gefrustreerd dan?>
Iedereen?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier gefrustreerd dan?>
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar moet je op dit forum echt desmileys gebruiken voordat het wordt opgepikt.
Geen idee. Weet ik veel of jij wel of niet echt denkt dat ik voor Desiree was? En wie weet denk je inderdaad wel dat ik Bart noem, maar dat het eigenlijk iemand anders was (een lief kwetsbaar jong meisje).quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ironie slaat ook altijd lekker aan bij jou hè.![]()
Nee, satésaus met mayonaise. En uitjes, maar die krijg je er niet altijd bij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
oorlog is toch gewoon speciaal met sate-saus???
Oorlog is patat majo pindasaus en uienquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
Je vergat: Menno ligt met een grote smile te pitten wetende dat hij de bewoners heeft waar hij ze wil hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee
korte samenvatting: de koningin is not amused.. het hele huis geeft menno de schuld, de koningin blijkt toch te soppen op roel en ze hebben de weekopdracht gehaald
viel best mee toch?
Karin?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ik veel of jij wel of niet echt denkt dat ik voor Desiree was? En wie weet denk je inderdaad wel dat ik Bart noem, maar dat het eigenlijk iemand anders was (een lief kwetsbaar jong meisje).
Hangt er vanaf waar je in Nederland je oorlog haalt..quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Moeilijk, om me los te rukken van jullie gezelligerds.
Maar de plicht roept, ik moet naar de kroeg.
Later!
Oorlog was en is gewoon pinda en mayo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oorlog is patat majo pindasaus en uien
en flip is alleen majo pindasaus
welnee zeg.... hier in het donkere zuiden is saté met mayo gewoon sate met mayo.. Oorlog is echt wel gewoon een friet speciaal met satesaus....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, satésaus met mayonaise. En uitjes, maar die krijg je er niet altijd bij.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi![]()
Hehe... na de hele middag en avond met visite te hebben gezeten, eindelijk weer online.
Zal eens even bij gaan lezen, heb volgens mij nogal wat gemist
Vooral veel geroddel, menno-bashen, dido gezeik... ach dat valt dan waarschijnlijk toch allemaal wel mee
Laters.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Moeilijk, om me los te rukken van jullie gezelligerds.
Maar de plicht roept, ik moet naar de kroeg.
Later!
Lieverd pinda majo heet patatje flipquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorlog was en is gewoon pinda en mayo!
EINDE DISCUSSIE!![]()
![]()
Ik vind het echt een domme gedachte!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Day het volgende:
Ik heb eens zitten nadenken waarom men niet van valt over het geroddel en gestook van Chantal en ik ben er nu achter!
Chantal combineert het nl. altijd, ze vertelt iets vervelend over iemand, maar voeg er ook altijd iets positiefs aan toe. Daardoor lijkt het alsof ze niks lelijks zegt.
Net ook weer over Menno: dat hij overdreven trainde, maar ze kon er niks over zeggen, want hij had wel voor geld in de pot gezorgd. Toen ik dat zag, viel ineens het kwartje. Zo doet ze het altijd!!!!
En dan hoopt ze dat het slechte blijft hangen.
Ja sorry, er gebeurt geen reet en ik moet toch wat?
speciaal is nooit met ketchup ja!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je in Nederland je oorlog haalt..
In de ene stad is het Mayo, Pinda met uien
En ergens ander is het inderdaad speciaal met pinda.
Speciaal is trouwens ook per regio anders, de ene met mayo/ketchup en ui, en de andere met Mayo/curry en ui
Daar geef ik je gelijk in curry isquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
speciaal is nooit met ketchup ja!viespeuk!! Curry!! en niets anders!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd pinda majo heet patatje flip![]()
Wellesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Schat, als ik in Utrecht of rotterdam of tiel een patat oorlog bestel krijg ik pinda en mayo..........quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd pinda majo heet patatje flip![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Day het volgende:
Ik heb eens zitten nadenken waarom men niet van valt over het geroddel en gestook van Chantal en ik ben er nu achter!
Chantal combineert het nl. altijd, ze vertelt iets vervelend over iemand, maar voeg er ook altijd iets positiefs aan toe. Daardoor lijkt het alsof ze niks lelijks zegt.
Net ook weer over Menno: dat hij overdreven trainde, maar ze kon er niks over zeggen, want hij had wel voor geld in de pot gezorgd. Toen ik dat zag, viel ineens het kwartje. Zo doet ze het altijd!!!!
En dan hoopt ze dat het slechte blijft hangen.
Werkt heel goed ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Day het volgende:
Ja sorry, er gebeurt geen reet en ik moet toch wat?
dan zou ik het dus terugbrengen met de mededeling dat ze eea vergeten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schat, als ik in Utrecht of rotterdam of tiel een patat oorlog bestel krijg ik pinda en mayo..........
Ik denk dat ik de zaak wor uitgetrapt omdat ze denken dat ik ze in de zeik neem...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef teamlead het volgende:
[..]ik kan je garanderen dat als ik hier een "patatje flip" bestel, echt helemaal niemand een idee heeft wat ik bedoel hoor
Ok misschien alleen hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef teamlead het volgende:
[..]ik kan je garanderen dat als ik hier een "patatje flip" bestel, echt helemaal niemand een idee heeft wat ik bedoel hoor
behalve op een broodje hamburger dan toch... Dan houden ze die curry drap maar lekker bij zichquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
9 van de 10 snackbars hier worden gerund door chinezen.... die zouden me hooguit een beetje glazig aankijken bij zo'n bestellingquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de zaak wor uitgetrapt omdat ze denken dat ik ze in de zeik neem...
patatje flip dat klinkt als patat met downsyndroom!
En bedankt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een domme gedachte!
maar je hebt wel een leuke avatar!
zo ongeveer?
op een hamburger hoort idd ketchup.. maar we hadden het net nog over een frietje speciaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
behalve op een broodje hamburger dan toch... Dan houden ze die curry drap maar lekker bij zich![]()
Joh die chinezen hier verderop hebben echt een schitterende zaak zeg...ik ben weer helemaal verslaafd aan patat stoofvlees..!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
9 van de 10 snackbars hier worden gerund door chinezen.... die zouden me hooguit een beetje glazig aankijken bij zo'n bestelling![]()
Sorry in DH Rijswijk en Lijdsendam Voorburg is t andersquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schat, als ik in Utrecht of rotterdam of tiel een patat oorlog bestel krijg ik pinda en mayo..........
maar...ma.mamaar ik probeerde alleen een praktijkvoorbeeld heur!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
En bedankt!(* Schrapt Versabommie van haar favorietenlijst)
Maar ik zou zeggen: luister maar een keer goed naar Chantal tijdens haar roddelsessies (ik weet het is moeilijk, maar probeer het)
kortom: in zaandam snappen ze het nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef Sonique het volgende:
Speciaal was vroeger altijd met ketchup, maar dat hebben ze vervangen door die gore curry... Hetzelfde als dat ze mayo door frietsaus hebben vervangen.... (ook goor trouwens imo)
Hier in Zaandam is speciaal trouwens altijd met ketchup als je niets zegt, als je het met curry wil, moet je dat zeggen.
verder is een oorlog met mayo pinda en ui hier.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar...ma.mamaar ik probeerde alleen een praktijkvoorbeeld heur!
en wtf is een supertje nu weerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen jullie nou ophouden over die vette hap zeg...
Rij dadelijk nog naar de friettent voor een "supertje"![]()
![]()
Ras patat ...is dat soms iets utregs? ik kan het in rotterdam bijvoorbeeld niet snel terugvinden en hier in utreg in onderhand elke zaak !quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: in zaandam snappen ze het niet
Lijkt me tijd worden voor een nationale standaard voor de patatzaken dus
Jup...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: in zaandam snappen ze het niet
Lijkt me tijd worden voor een nationale standaard voor de patatzaken dus
Daarom bestel ik dus bij voorbaat of geen mayo erop. Of bij tenten waar ik van weet dat ze onder te ttonbank nog echte mayo hebben, bestel ik die. Moet echt niet die ranzige frietsausquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef Sonique het volgende:
Speciaal was vroeger altijd met ketchup, maar dat hebben ze vervangen door die gore curry... Hetzelfde als dat ze mayo door frietsaus hebben vervangen.... (ook goor trouwens imo)
Hier in Zaandam is speciaal trouwens altijd met ketchup als je niets zegt, als je het met curry wil, moet je dat zeggen.
verder is een oorlog met mayo pinda en ui hier.
Geeft maar weer aan hoe geslepen Chantal handeltquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik had het ook niet door. Leuk!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jup...
Hier heet patat ook patat, in het zuiden heet het friet...
Ras patat is ook wel hier in Frieslandquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ras patat ...is dat soms iets utregs? ik kan het in rotterdam bijvoorbeeld niet snel terugvinden en hier in utreg in onderhand elke zaak !
Hier ook raspatat, bij Hap Snap t lekkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ras patat ...is dat soms iets utregs? ik kan het in rotterdam bijvoorbeeld niet snel terugvinden en hier in utreg in onderhand elke zaak !
Grote bak met onderin een frikandel speciaal (tegenwoordig ook te verkrijgen met een smulstick), daaroverheen friet speciaal/satesausquote:
ras patat is hier in limburg volslagen onbekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef stil het volgende:
[..]
Ras patat is ook wel hier in Friesland
Maak je niet dik, het begint weer ind e woonkamer~!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Zodra ze bij elkaar zitten zijn het allemaal weer vriendjes. Een uur geleden werden de mensen in de slaapkamer nog afgemaakt door de mensen in de woonkamer... en andersom
Wat een BB is dit toch
Wat, wat, wat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik had het ook niet door. Leuk!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jup...
Hier heet patat ook patat, in het zuiden heet het friet...
owkeejquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Grote bak met onderin een frikandel speciaal (tegenwoordig ook te verkrijgen met een smulstick), daaroverheen friet speciaal/satesaus![]()
Waar is hier? Ik ben nogal veel onderweg en ben graag op de hoogte van snacks :-)quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hier ook raspatat, bij Hap Snap t lekkers
Patat of friet, maakt niet uit, is het zlefde als bereklauw en een berelul, verschillende namen en toch is het het zelfde (gehaktbal in plakjes met ui op stokje met pinda)quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Een friet oorlog klinkt toch veel beter dan een patat oorlog
zo erg is chantal dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat, wat, wat?
Ik snap 't niet?![]()
![]()
Edit: Laat maar!![]()
Bommie, je had me tuk!![]()
(ik ben net wakker, dus niet zo scherp)
Ben je zo vergeetachtigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik ben nogal veel onderweg en ben graag op de hoogte van snacks :-)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Patat of friet, maakt niet uit, is het zlefde als bereklauw en een berelul, verschillende namen en toch is het het zelfde (gehaktbal in plakjes met ui op stokje met pinda)
Daar mnoest ik erg aan wennen toen ik in sittard ging snacken ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef frizti het volgende:
Ik bestel liever een frietje Zoervleisch.
(voor de nederlanders: patatje zuurvlees)
In Rotterdam hebben ze het wel, hoor. Maar niet alle patatzaken, dat is waar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een wat? LOLquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]werkelijk nooit van gehoord....
als ik hier in de buurt een berelul bestel, krijg ik gewoon een frikandel
Wat jij beschrijft is een spoetnik,....
Heb het leren kennen in de omgeving van Den Bosch en hebben het met een paar man daarna ook bij een friettent in regio Breda geintroduceert. Nu wel op meerdere plaatsen te krijgen hier. Gelukkig maar, zo lekkerrrrrrquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
owkeej![]()
waar bestel je dat in vredesnaam ??
Grappig ditquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry in DH Rijswijk en Lijdsendam Voorburg is t anders![]()
Ohw fuck ...wrom zoek ik altijd onbewust hagenezen opquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben je zo vergeetachtig![]()
DH vorige toppic met de voetbal toen Ajax speelde
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
ik heb honger....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef frizti het volgende:
Ik bestel liever een frietje Zoervleisch.
(voor de nederlanders: patatje zuurvlees)
In Leiden iig ook (lul ook maar mee, ben die bewoners inmiddels erg zat geloof ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze het wel, hoor. Maar niet alle patatzaken, dat is waar.
Ga ik ook mee zitten lullen over patat!![]()
Wel lachen , een hele snack-cultuurshock hierquote:
quote:
Ja. En altijd zwart van buiten en rood van binnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Patat of friet, maakt niet uit, is het zlefde als bereklauw en een berelul, verschillende namen en toch is het het zelfde (gehaktbal in plakjes met ui op stokje met pinda)
Ado hooliganquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben je zo vergeetachtig![]()
DH vorige toppic met de voetbal toen Ajax speelde
* BONG4002 nodigd je graag eens uit om te kokenquote:
probeer eens een frietje Einighausenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef frizti het volgende:
Ik neem ook wel eens frietje ala (Friet speciaal, daaronder Frikandel en zuurvlees ), maar volgens mij kennen ze dat buiten Venlo nergens.
Ik denk dat we moeten wachten tot het Menno uitkomtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Lamon het volgende:
Er moet toch wel iets zijn wat die maskers voorgoed van hun smoelen haalt?
Ik heb inmiddels al bij 4 of 5 gelegenheden gedacht dat de bom echt zou barsten, en iedere keer nivelleerde het weer naar roddelpraat en achterklap.
De meeste vinden elkaar niet eens aardig, dat moet ze toch gewoon pijn doen, die schijnheiligheid dag in dag uit..
Idd grappig ja Maar ja zo leer je weer watquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grappig dit
Een patatje flip begrijpen ze echt niet hier. Als je een fantasierijke patatboer treft, krijg je op z'n best alle sauzen die hij in huis heeft door elkaar gemieterd. Maar dan omdat hij denkt dat je een mallot bent en je dus maar zo behandelt.
De oorlog-variant speciaal-saté-mayo lijkt me trouwens al veel te ratjetoe-achtig
Ze zijn veel te laf om elkaar te confronteren, liever roddelen ze achter elkaars rug om. Dat wordt niet anders, vrees ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Lamon het volgende:
Ik heb inmiddels al bij 4 of 5 gelegenheden gedacht dat de bom echt zou barsten, en iedere keer nivelleerde het weer naar roddelpraat en achterklap.
De meeste vinden elkaar niet eens aardig, dat moet ze toch gewoon pijn doen, die schijnheiligheid dag in dag uit..
Fulmineer dan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef weyden het volgende:
wat een stom gezeik daar in het huis, gaat echt nergens over. Die Rob ik moet echt fulmineren van die gozer en dan die domme Naat, kan beter mee doen in sesamstraat
quote:
Nix mis met Hagenezen tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw fuck ...wrom zoek ik altijd onbewust hagenezen op
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo, de stream zijn zeker errug boeiend
Enne een patatje oorlog is pindasaus met mayo, patat heet patat en geen friet en van een patatje filp heb ik nog nooit van mn leven gehoord, zo
voor de tweede keer vandaag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef ruby het volgende:
Dido maakt bekend dat Roel nog wel een plekje in haar hart heeft.
kortom: jij woont in de randstadquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo, de stream zijn zeker errug boeiend
Enne een patatje oorlog is pindasaus met mayo, patat heet patat en geen friet en van een patatje filp heb ik nog nooit van mn leven gehoord, zo
Nee hoor, alleen maar met Ado hooligans (waaronder jij je toch niet rekent zeker)quote:
Nee zeker niet, itt tot rond het stadion kan ik prima met ze opschieten in het overige leven ...kep 5 collega's en allemaal dh en heb het enorm naar m'n zinquote:
Zijn ''Bereklauw'' en ''Willempies'' eigenlijk algemeen bekend?Ik weet dat nooit. Om maar weer even off-topic te gaan.quote:
Erg hè? Dat huis staat echt stijf van schijnheiligheid!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Lamon het volgende:
Ik ook, daarom heb ik de frietpan maar aangezet om wat fricandellen te bakken.quote:
niks nieuws dat is ze al weken.quote:
Bereklauw lijkt me een pikanto... een Willempie zegt me driewerf niets....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn ''Bereklauw'' en ''Willempies'' eigenlijk algemeen bekend?Ik weet dat nooit. Om maar weer even off-topic te gaan.
Zeker niet kijk graag Ado op de buis maar ben ni zo lijp als de mensen die ze op tv laten zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar met Ado hooligans (waaronder jij je toch niet rekent zeker)![]()
* BONG4002 geeft je een pindaquote:
willempie=dolleminaquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bereklauw lijkt me een pikanto... een Willempie zegt me driewerf niets....
Omdat het ook niet te eten is zuurvlees hoort in de vuilbak dat is niet meer gezondquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeer oke idd...
buiten limburg nog nooit een behoorlijke zuurvlees gegeten overigens![]()
Eindelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Patatje flip is in Leiden gewoon bekend hoor.
Heb ik ook maar gedaan ja. Na wat verwoedde pogingen om m'n ventje over te halen toch even naar de friettent te rijden voor een supertje. Doet ie niet eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik de frietpan maar aangezet om wat fricandellen te bakken.![]()
quote:
quote:
Ja, maar alleen als ze opgesloten zit in een huis met wat mensen die ze als vijanden ziet. Dan mag hij haar aanbidden, zodat ze niet de harde waarheid over zichzelf onder ogen hoeft te zien en dus op haar troontje kan blijven zittenquote:
Volgens mij een combi van mayo, ketchup (deze weet ik niet zeker) en ui?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
en wat de ruk is Joppiesaus??????
Kom het steeds tegen en durf het gewoonweg niet te nemen!
Berenklauw is hier een gebakje van chocolade gevuld met slagroom en vruchten in de vorm van een berenklauw.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bereklauw lijkt me een pikanto... een Willempie zegt me driewerf niets....
Top, we zijn ook gezellie alleen een btje platquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zeker niet, itt tot rond het stadion kan ik prima met ze opschieten in het overige leven ...kep 5 collega's en allemaal dh en heb het enorm naar m'n zin
Dat wordt dan geen rollebollen voor hem vannacht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb ik ook maar gedaan ja. Na wat verwoedde pogingen om m'n ventje over te halen toch even naar de friettent te rijden voor een supertje. Doet ie niet eens![]()
![]()
you have GOT to be freaking kidding me......... niemand, maar dan ook echt helemaal niemand kan het toch menen dat ze die contactgestoorde, over het paard getilde, kettingrokende domme achterbakse trol ook maar een beetje een bijdrage vinden leverenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu m'n referentiekader: met wie zou ik zelf in dat huis willen wonen. Lieske, Menno en Tanja dus.
Soort van zoetige speciaalsaus. Ik vind het niet te eten iig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
en wat de ruk is Joppiesaus??????
Kom het steeds tegen en durf het gewoonweg niet te nemen!
Bereklauw/berehap/berelul is hier allemaal hetzelfde (gehakt en uien op een stokje met pinda)quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef style het volgende:
[..]
Berenklauw is hier een gebakje van chocolade gevuld met slagroom en vruchten in de vorm van een berenklauw.
Een berenhap is een snack: gehakt en uien op een stokje.
Ohw jammer, ik hou wel van vrouwen die wat vlees aan de botten hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Top, we zijn ook gezellie alleen een btje plat
hmz... iemand slaapt op de bank vannacht....quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb ik ook maar gedaan ja. Na wat verwoedde pogingen om m'n ventje over te halen toch even naar de friettent te rijden voor een supertje. Doet ie niet eens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw jammer, ik hou wel van vrouwen die wat vlees aan de botten hebben
![]()
Of curryquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bereklauw/berehap/berelul is hier allemaal hetzelfde (gehakt en uien op een stokje met pinda)
Ben ik blij dat ik dat voor vandaag al achter de rug heb, trek ik het een stuk makkelijker om hem die straf te gevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen rollebollen voor hem vannacht.![]()
Nou ze was wel glashard en eerlijk tegen de anderen ....voor een groot deel en dat zou nu ff een verademing zijn!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
you have GOT to be freaking kidding me......... niemand, maar dan ook echt helemaal niemand kan het toch menen dat ze die contactgestoorde, over het paard getilde, kettingrokende domme achterbakse trol ook maar een beetje een bijdrage vinden leveren
Sta je toch ff raar te kijken als je dat hier zou bestellen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef style het volgende:
[..]
Berenklauw is hier een gebakje van chocolade gevuld met slagroom en vruchten in de vorm van een berenklauw.
en hier krijg je gewoon botweg een frikandel,....quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sta je toch ff raar te kijken als je dat hier zou bestellen.
Krijg je gehakt met ui ertussen.
Tja lieverd, dat vond ik dus wel! Gebeurt er nou echt zoveel in dat huis sinds zij weg is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
you have GOT to be freaking kidding me......... niemand, maar dan ook echt helemaal niemand kan het toch menen dat ze die contactgestoorde, over het paard getilde, kettingrokende domme achterbakse trol ook maar een beetje een bijdrage vinden leveren
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Die Nathalie is weer zo begripvol. Wat een goed mens.![]()
In de RandSTAD, dus Leiden telt niet meequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Patatje flip is in Leiden gewoon bekend hoor.
Gelukkigquote:
Vlees ja neem t blad ook niet voor de mond.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Ik gok in totaal 518 keerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand al geturfd hoe vaak Dido er helemaal klaar mee is?
Ik vermoed dat APK dat wel doetquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
euhhhhh................... volgens mij is Dido er klaar mee wickedangelquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ze was wel glashard en eerlijk tegen de anderen ....voor een groot deel en dat zou nu ff een verademing zijn!
WOEIquote:
net zoveel als voorheen....[/quote]quote:dat vond ik dus wel! Gebeurt er nou echt zoveel in dat huis sinds zij weg is?
ik was er wel klaar mee vanaf het moment dat ze de eerste keer aangaf een voorkeursbehandeling te verwachten....quote:Maar los van dat, ik vond Tanja dus wel een leuke meid. Contactgestoord; ja, kettingrokend; ja, achterbaks; vond ik niet. Zeker niet als je het met de rest van de bewoners vergelijkt.
Lama lees weer lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet eens na voor ik iets zeg ...das nog veel makkelijkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vlees ja neem t blad ook niet voor de mond.
Zeggen waar t op staat heerlijk.
Wekt soms ook iritaties op lol
Dat is toch niet meer bij te houden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lama lees weer lekker![]()
Bedoel anders plat![]()
Meerdere mensen schreven eerder dat ze bevestiging/aanbidding zoekt omdat ze onzeker is geworden door die nominatie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel typisch dat ze Roel nu ineens weer de liefde verklaart.
Oh, zou daar niet zo'n moeite mee hebben, hoor. Als ze sjaggie is, gewoon in d'r sop gaar laten koken. Toen Tanja bevallen was, was ze ook heel anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar in 1 huis willen zitten met Tanja vind ik toch echt een heel ander verhaal. 1 weekje frustraties wegslikken ok, 2 misschien ook nog wel. Maar daarna houdt het toch echt wel op zwanger of niet.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef newsman het volgende:
lovebear hik, hou je nog van me hips
Heeft met de nominaties te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer bij te houden.
Ik vind het trouwens wel typisch dat ze Roel nu ineens weer de liefde verklaart.
Als niemand anders haar niet goed vind, moet ze het zelf maar doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef regenworm het volgende:
Dido vind zichzelf erg goed.
Alleen is het domme trut die steeds in herhaling valt
Dat is volgens mij gewoon tactiek van haar. Waarschijnlijk denkt ze dat dat goed is voor de kijkcijfers en dat het haar stemmen op gaat leverenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer bij te houden.
soms denk ik heel even anders. De bewoners zijn allemaal gescreened en sommigen zijn echt behoorlijk intelligent zou je zeggen. Dan denk ik dus van Dido papt met Roel aan omdat een romance zeker nog wel een weekje verlenging op zou leveren...maar dan zeggen ze weer stomme dingen en dan geloof ik er niet meer inquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meerdere mensen schreven eerder dat ze bevestiging/aanbidding zoekt omdat ze onzeker is geworden door die nominatie.
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef farceman het volgende:
Al denk ik trouwens niet dat het nog een keer tot echt zoenen komt. Wat jullie?
Iedereen doet daar alles voor t spel en er zelf beter van te wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms denk ik heel even anders. De bewoners zijn allemaal gescreened en sommigen zijn echt behoorlijk intelligent zou je zeggen. Dan denk ik dus van Dido papt met Roel aan omdat een romance zeker nog wel een weekje verlenging op zou leveren...maar dan zeggen ze weer stomme dingen en dan geloof ik er niet meer in
tuurlijk wel... morgen neuckenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef farceman het volgende:
Wat heeft het eigenliujk toch lang geduurd voordat Dido echt haar gevoel van "verliefdheid" naar Roel heeft geuit..?!
Maar allle credits voor mij want ik heb dit altijd al voorspeld...haha
Al denk ik trouwens niet dat het nog een keer tot echt zoenen komt. Wat jullie?
Dat was mijn idee ook idd. Beetje romantisch en lief gaan zitten doen. Zijn gunstige beelden (in de denkwijze vd bewoners is Roel nog steeds erg populair) voor haar, mensen raken nieuwsgierig naar het verloop van de relatie (das oko weer gunstig voor d'r maatje Roel) en kan dan dus vrij simpel stemmen winnen (voor beide) om te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft met de nominaties te maken.
Ze hoopt hiermee populair te worden / blijven
ik kant het welquote:
Ja heeft ook zeker met tactiek te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms denk ik heel even anders. De bewoners zijn allemaal gescreened en sommigen zijn echt behoorlijk intelligent zou je zeggen. Dan denk ik dus van Dido papt met Roel aan omdat een romance zeker nog wel een weekje verlenging op zou leveren...maar dan zeggen ze weer stomme dingen en dan geloof ik er niet meer in
yeps maar vaker denk ik echt dat ze daar te dom voor zijn ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja heeft ook zeker met tactiek te maken.
Sommigen zijn heeeeeeeeeeeeeeel doorzichtig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps maar vaker denk ik echt dat ze daar te dom voor zijn ...
quote:
als roel met zijn dronken kop lieske op zijn schoot neemt en haar een kusje geeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan doen ze dat toch lekker overdag? hoezo sterotype alleen als het donker isquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel... morgen neucken
al zou zondag beter zijn, aangezien ik morgenavond niet kan kijken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik haak af...
Ik heb geen zin meer in slappe anekdotes van de bewoners..
Truste allemaal...
EY! maar ik heb sinds vandaag pas door dat je een vrouwtje ben.....je hebt vandeweek meerdere keren met dat PIK meegedaan ....dakannie....dat is tegen de mannenregelsquote:
Mensen, ik haak af...
Truste allemaal...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik haak af...
Truste allemaal...
Mensen, ik haak af...
Truste allemaal...
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik haak af...
Truste allemaal...
Ja joh, in de tuin of zoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan doen ze dat toch lekker overdag? hoezo sterotype alleen als het donker is![]()
dit was een kort helder momentje van didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps maar vaker denk ik echt dat ze daar te dom voor zijn ...
en dom!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommigen zijn heeeeeeeeeeeeeeel doorzichtig.
Dat telt niet, dat was een wedstrijdjequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY! maar ik heb sinds vandaag pas door dat je een vrouwtje ben.....je hebt vandeweek meerdere keren met dat PIK meegedaan ....dakannie....dat is tegen de mannenregels![]()
de alcohol arriveert op zijn vroegst om een uurtje of 4.. voor ze dronken genoeg zijn, zit ik alweer pootjes te geven op een verjaardagquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan doen ze dat toch lekker overdag? hoezo sterotype alleen als het donker is![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik haak af...
Truste allemaal...
Precies. Overdag is het nog lekkerder ook. Ben je tenminste alletwee nog helemaal topfitquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moe je vroeger hier komen, hier is altijd gezelliequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zoek iemand die 2 uur op msn tegen me kan kleppen, wat is vanavond oersaai.
Hope notquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rob gaat eruit, Rob gaat eruit![]()
Muis?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:19 schreef Lamon het volgende:
Oh, ze zijn positief over een medebewoner die er zelf niet bij is. Dit is behoorlijk uniek, dat kan nooit lang duren.
Met een stuk smurfenvlaaiquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
de alcohol arriveert op zijn vroegst om een uurtje of 4.. voor ze dronken genoeg zijn, zit ik alweer pootjes te geven op een verjaardag![]()
Hm, ik verheug me geenszins op een neukende Roel en Dido. Ik kijk trouwens sowieso niet graag naar neukende mensen, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel... morgen neucken
al zou zondag beter zijn, aangezien ik morgenavond niet kan kijken
dat heb ik ook heb vorige week al van armoede mijn msn hier pal op het forum gezet ...me lijst is een beetje te schoon geworden en nu lij ik een stil levenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zoek iemand die 2 uur op msn tegen me kan kleppen, wat is vanavond oersaai.
ach gossie... op een verjaardag nog welquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
de alcohol arriveert op zijn vroegst om een uurtje of 4.. voor ze dronken genoeg zijn, zit ik alweer pootjes te geven op een verjaardag![]()
Je denkt toch niet dat hij op haar valt vanwege haar karakterquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:21 schreef Day het volgende:
Volgens mij trekt Roel dit soort humor helemaal niet.
Weer een reden voor mij om te geloven dat het nooit iets wordt tussen hem en Dido.
Ik kijk graag naar neukende mensen, maar dan moet er wel wat te kijken zijn. Dat is bij die 2 niet het geval, geen tieten en met zo'n klein garnaatje maak je toch niks paraat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ik verheug me geenszins op een neukende Roel en Dido. Ik kijk trouwens sowieso niet graag naar neukende mensen, maar dat terzijde
ik heb de laatste paar keer dat ik met die persoon heb afgesproken al afgezegd... kan niet bezig blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ach gossie... op een verjaardag nog welZeg je toch af. PLotseling andere afspraak. Ziek, zwak en misselijk.
behalve als er veel drabk aanwezig is natuurlijk. Dan is de keus niet echt moeilijk
Rob vertrekt donderdag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rob gaat eruit, Rob gaat eruit![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar neukende mensen, maar dan moet er wel wat te kijken zijn. Dat is bij die 2 niet het geval, geen tieten en met zo'n klein garnaatje maak je toch niks paraat.
quote:
Utrecht is zwaar okquote:
Waarmee ik me wederom weer wil verontschuldigen als man zijnde voor het gedrag van roel: de kans op een goede wip met linda en dan valt mr. garnaal in slaap .....quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar neukende mensen, maar dan moet er wel wat te kijken zijn. Dat is bij die 2 niet het geval, geen tieten en met zo'n klein garnaatje maak je toch niks paraat.
je bent te vroeg hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar keer dat ik met die persoon heb afgesproken al afgezegd... kan niet bezig blijven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |