Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, Scan en ik zijn nog maar in de warming up-fase.![]()
Als jij zorgt dat je je feiten in het vervolg juist hebt, zal ik bij de les blijven.quote:
Als hij slaapt lijkt t net een snurkende brulbaviaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef ruby het volgende:
Roel beweert schattig te zijn als ie slaapt. Yeah right.
Welnee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
wat een irritaties op het forum, bijna nog meer dan in het huis!![]()
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot dat pafferige studentje dat zichzelf zo stoer vindt omdat ie techno luistert en het verdomt om te betalen voor zijn woonruimte het echt gaat proberen... En ik hoop en bid dat Menno hem dan met 1 simpele beweging reduceert tot een zielig hoopje jankend vet in foetes houding...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Kom weer effe kijken, maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van het Menno-bashen en het queen-gezeik. En de weekopdracht stelde ook geen ene fuck voor!
Avond allemaal
Kom weer effe kijken, maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van het Menno-bashen en het queen-gezeik. En de weekopdracht stelde ook geen ene fuck voor!
* BONG4002 strooit wat lievequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
Avond allemaal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Is het geslurp al weer over? Ik heb maar even het geluid uitgezet
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Ik kan me Jeanette niet meer zo goed herinnerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.
Wie vind je leuker tot nu toe, Jeanette van BB4 of Lieske?
Zelfs de feiten die er niet toe doen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je je feiten in het vervolg juist hebt, zal ik bij de les blijven.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, jij valt nu eenmaal op kwetsbare jonge meisjes.
Wie vind je leuker tot nu toe, Jeanette van BB4 of Lieske?
Dat is dan weer minder leuk voor ons.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zou een keer dezelfde favoriet ook leuk zijn, maar dat zit er niet in volgens mij.
Wij raken geiriteerd door de iritaties daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:21 schreef MPJT het volgende:
Ik vind als je iets aanhaalt moet je wel de feiten correct hebben ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zelfs de feiten die er niet toe doen?
Niet alle pro feiten over Lieske hoeven genoemt te worden als die niet bijdragen aan de discussie.
Dat jij ze wel graag wil horen is een ander verhaal...
Ja, ik vind Lieske ook beter te pruimen dan die Jeanette.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jeannette
![]()
Lieske huilt niet half zoveel.
Zij wel uitleg van jou??quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido kan het niet verdragen dat er drie mensen op haar hebben gestemd en ze nu dus genomineerd staat.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Ik kan me Jeanette niet meer zo goed herinneren
Mijn favoriet van BB1, BB2 en BB3 (Bart, Robin en Diane - allemaal kwetsbare jonge meisjes) kan ik me beter herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |