Ik ergens tegen aan schoppen? het is juist de linkse kerk die over al tegen aan trapt, papt en nathoudt. En net of wilders in zijn eentje het beleid binnen de VVD kon veranderen, hij is er toch uiteindelijk uitgestapt, wat een ongekend moeilijke beslissing was.quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat heeft links zoal verkeerd gedaan? Waar kan je links, en alleen links, de schuld van geven? Het beleid tijdens paars? Daar zat de VVD in met jouw Wilders. Had hij toen maar meer moeten doen en niet nu fortyun op een slechte manier te immiteren. Is het na paars? daarna zat er alleen maar rechtse regeringen, met Wilders. Dus de laatse 10 iedergeval niet.
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd en schop je ergens tegenaan. Is het in een ander land beter dan?
net of Wilders nu wel wat kan veranderen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ergens tegen aan schoppen? het is juist de linkse kerk die over al tegen aan trapt, papt en nathoudt. En net of wilders in zijn eentje het beleid binnen de VVD kon veranderen, hij is er toch uiteindelijk uitgestapt, wat een ongekend moeilijke beslissing was.
Ik wil juist geen mensen ombrengen, integendeel zelfs, maar ik ben wel een optimist, ik zie snel de voordelen binnen de nadelen. Ik vind eigenlijk dat iedereen er wel een beetje een potje van heeft gemaakt in de politiek, er is alleen maar op de korte termijn gedacht(uitzonderingen daar gelaten).quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
net of Wilders nu wel wat kan veranderen.
Maar is het ergens anders beter volgens jouw? zie mijn vorige post. Welke regering heeft het wel goed gedaan? waarschijnlijk vind je geen, maar goed.
Dat jij vindt dat het nodig is om (eigen)mensen om te brengen om het pappen en nathouden te laten stoppen.![]()
Waarom zeg je dan dit:quote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wil juist geen mensen ombrengen, integendeel zelfs, maar ik ben wel een optimist, ik zie snel de voordelen binnen de nadelen. Ik vind eigenlijk dat iedereen er wel een beetje een potje van heeft gemaakt in de politiek, er is alleen maar op de korte termijn gedacht(uitzonderingen daar gelaten).
Ik zou het ook afzwakken als ik JD was.quote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dit:
in principe zou 1 goede zelfmoordaanslag in nederland wel goed zijn, dan is iedereen in 1 klap wakker(uitzonderingen daar gelaten), nu slaapt nog een deel...
Je zwakt al aardig af dus.
Hij is al zodanig afgezwakt dat er geen antwoord weer komt. Ik zeg altijd, wie zwijgt stemt toe...quote:Op zondag 6 november 2005 19:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zou het ook afzwakken als ik JD was.
Lees eens wat topics op fok over moslims die aanslagen goedpraten. Die verdienen minimaal een nekschot volgens veel posters hier. Ik denk dat JD daar een beetje bang voor is en daarom op zijn verkapte oproep tot aanslagen terugtrekt.
John Dope is volgens mij wel de eerste die op Fok heeft opgeroepen tot het plegen van aanslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |