De voorpoten, dat is knap!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Met dat water niet, ik gebruik altijd laarzen waar ik de voorpoten in zet.
ga dan eerst maar eens je kwaal goed leren spellen: dyslexiequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]dislecty
![]()
En ja dat is echt waar en geen kut smoes
Zeg, een beetje fatsoen hè.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
ga dan eerst maar eens je kwaal goed leren spellen: dyslexie
Ja en dan til ik de achterkant op. Je weet toch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De voorpoten, dat is knap!
In mijn tijd was je nog gewoon dom en werd er niet naar een excuus gezocht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]dislecty
![]()
En ja dat is echt waar en geen kut smoes
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
ga dan eerst maar eens je kwaal goed leren spellen: dyslexie
Jouw tijd? Zo oud ben je ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef beelz het volgende:
[..]
In mijn tijd was je nog gewoon dom en werd er niet naar een excuus gezocht...
Zo snel is de verloedering dus gegaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jouw tijd? Zo oud ben je ook weer niet..
Jullie hebben anderhalf jaar geleden nog gepraat?! Top, mag ik op jullie bruiloft komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei. Ze heeft anderhalf jaar geleden nog met me gepraat, en ookis ze tegen anderen heel lief. Dat ze in staat is om me te vermoorden is mijn schuld, en is denk ik op te lossen. Voor die oplossing ben ik hier eigenlijk.
De tijd vliegt he als je het naar je zin hebt hahahquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jullie hebben anderhalf jaar geleden nog gepraat?! Top, mag ik op jullie bruiloft komen?
TS is 16, dus hij heeft gewoon al fucking 10% van zijn leven aan haar verspildquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jullie hebben anderhalf jaar geleden nog gepraat?! Top, mag ik op jullie bruiloft komen?
echte liefdequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
TS is 16, dus hij heeft gewoon al fucking 10% van zijn leven aan haar verspild
valt me op dat je 2e zin foutloos is....en kut smoes kun je ook schrijven zonder fouten...wowquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]ga ji janders eerste even opzoeken wat het is
![]()
Je komt niet echt slim over op deze manier. En dat is dan zachtjes uitgedrukt
Dit lijkt me nog het beste advies...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef FoXyLiZ het volgende:
Hey Benzin...
schrijf haar,
leg haar uit waarom je stalkte, dat je niet eens besefte dat je dat deed tot het te laats was,
bied je verontschuldigingen aan,
vertel haar in dezelfde brief dat ze niet bang voor je hoeft te zijn,
dat je haar niets zal doen,
dat je hoopt dat jullie ooit nog eens bevriend met elkaar raken
EN DAT JE HET VERDER VAN HAAR ZAL LATEN AFHANGEN....
vergeet je adres niet te noemen en je msn en je gsm zodat ze iig met je in contact kan komen indien gewenst en dan blijkt ook dat je haar wel vertrouwd met die informatie...
m.a.w. GEEF vertrouwen om vertrouwen terug te krijgen...
je zult het alleen eerst wel moeten verdienen...
houd je aan je beloftes en afspraken en
wie weet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |