Neej, ookal slip je niet het is erg glad. Als ik bijv rechtdoor bij die rotonde gaat ( alsof ik zoeen vet groot rondje ga maken over het fietspadquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Maar die rotonde is dan toch perfect voor een hendig sjieke slip?
Maar hij mag maar maximaal 25 km/u rijden... tenzij hij op zijn fiets rijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
Niet aanstellen Mailkuul, als je nou keihard op je bek gaat...dan kun je het op hun verhalen omdat de rotonde niet goed is![]()
Nou met 25 met je blote hoofd over het asfalt schrapen.....is ook zeker niet aan te raden. Snelheid maakt het verschil niet johquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar hij mag maar maximaal 25 km/u rijden... tenzij hij op zijn fiets rijd.
De Celebration kom ik niet binnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Dirktator het volgende:
Beste [user name],
Het spijt ons te moeten mededelen dat wij niets kunnen doen voor u. Het is nu eenmaal zo dat rotondes op deze manier worden opgeleverd. Bovendien kunt u een "hendig sjieke slip" maken, iets wat u graag in de praktijk doet. Derhalve zien wij ons genoodzaakt geen actie te ondernemen naar aanleiding van uw brief.
Met vriendelijke groet,
Het College van Burgemeester en Wethouders (B&W) van de Gemeente Maastricht,
Drs. Gert Leers
P.S. Jij lijkt me wel een type voor de Celebration of de Feestfabriek.![]()
Masterlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Dirktator het volgende:
Beste [user name],
Het spijt ons te moeten mededelen dat wij niets kunnen doen voor u. Het is nu eenmaal zo dat rotondes op deze manier worden opgeleverd. Bovendien kunt u een "hendig sjieke slip" maken, iets wat u graag in de praktijk doet. Derhalve zien wij ons genoodzaakt geen actie te ondernemen naar aanleiding van uw brief.
Met vriendelijke groet,
Het College van Burgemeester en Wethouders (B&W) van de Gemeente Maastricht,
Drs. Gert Leers
P.S. Jij lijkt me wel een type voor de Celebration of de Feestfabriek.![]()
Morgen gaat het weer regenen. Oppassen dat je onder een statdsbus terecht komt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Op die rotonde ga ik echt neit slippen, tis me hendig gevaarlijk daarop gek.
Kut gek :/ tis al vet koud gaat het ook nog regene :Squote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer regenen. Oppassen dat je onder een statdsbus terecht komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |