Je houdt niet van gokken of je vindt het topic te vroeg geopend ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef Mr-Z het volgende:
?
Vind je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maandag pasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef BlaBlub het volgende:
Boringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ruzies willen we zienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's olie voor op het vuur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef whitef0x het volgende:
wel erg veel olie komt hierna een BB..Q??
Moeten we nog zolang wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef misterDre het volgende:
[..]
Maandag pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou zeg es niet van die rare dingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat een rust hier in het topic.....
Heeft iedereen opeens een leven gekregen ofzo?
Waar was je zakkenwasser...nu heb ik dat zootje moeten openen...zie ik er soms uit als een newbie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef APK het volgende:
19.39!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Moeten we nog zolang wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lukt in ieder geval nog steeds niet om je avatar werkend te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar was je zakkenwasser...nu heb ik dat zootje moeten openen...zie ik er soms uit als een newbie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een kuttopic, sukkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jappie het volgende:
Waar was je zakkenwasser...nu heb ik dat zootje moeten openen...
Touchéquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef misterDre het volgende:
[..]
Het lukt in ieder geval nog steeds niet om je avatar werkend te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinds wanneer ben jij zo snel boos.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef BlaBlub het volgende:
Wat een stom geneuzelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijmibo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef svann het volgende:
APK was in slaap gevallen op de bank?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een kuttopic, sukkel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het loopt voor geen meter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet boos hoor, das gewoon strooien met smiliesquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo snel boos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee.. gewoon hopeloos saaie uitzendingquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat een rust hier in het topic.....
Heeft iedereen opeens een leven gekregen ofzo?
Verkeerde batterijen (lees: chello als providerquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef misterDre het volgende:
[..]
Het lukt in ieder geval nog steeds niet om je avatar werkend te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vrijmibo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Hips*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.filedump.nl/quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verkeerde batterijen (lees: chello als providerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ...volgende keer maar weer --->[[url=http://www.sgop.nl/emoticons/fuckyou.gif]afbeelding][/url] nemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de soos denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vrijmibo:?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.google.nlquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vrijmibo:?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja....nu is ie ineens wel weer leuk he ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef Coos het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.filedump.nl/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie nog steeds geen jappie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die hips moet de term toch wel verduidelijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:
Ja en op de reuring van vannacht moeten we natuurlijk tot maandag wachten!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef teamlead het volgende:
zucht... wat een baggeruitzending weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik wil de ruzies zien.. de discussie tussen dido en chantal en lieske.. het geroddel.. toch niet dit getrutJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Dido ligt ook te soppen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef Jappie het volgende:
"een mooi stukje natuur" wat heeft die goser toch een walgelijke manier om te zeggen dat ie geil isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Sanne het volgende:
VrijdagMiddagBorrelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al zet je er een 500watt lasbrander op dan smelt die pinquin nog niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Dido ligt ook te soppen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nâh.........quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Al zet je er een 500watt lasbrander op dan smelt die pinquin nog niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wie op de vuist gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:56 schreef whitef0x het volgende:
zijn ze bang daar bij BB dat ze met mekaar op de vuist gaan dat ze zo'n zoete uitzending brengen??
eerst effe wrijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Jappie het volgende:
Dido.....janken kom op...je kan het....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joost is een topgozer, hij denkt aan de groep en liegt nooit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef teamlead het volgende:
toch knap van joost die keuze....,
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Joost is een topgozer, hij denkt aan de groep en liegt nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh, dat is toch prachtige emo-TV.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef BlaBlub het volgende:
O nee eerst de brieven-ellende nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat vond ik dan toch wel weer zieligquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
yep ingrid janken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou meer van de ruzies dan van de tranenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dat is toch prachtige emo-TV.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit met tranen in mijn ogen te kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, af en toe is het wel een lieverd hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vond ik dan toch wel weer zieligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meen je niet, ze doet altijd zo moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vond ik dan toch wel weer zieligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meen ik lekker wel :quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meen je niet, ze doet altijd zo moeilijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel te voorzichtig. bang dat ze niet aardig gevonden wordt.
Oke fijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
[..]
meen ik lekker wel :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef Thelonious het volgende:
Is Rob z'n zelfvertrouwen kwijt??
Voor het eerst zei hij niet, ik blijf er in. Hij zei Roel is sterk, en ik heb pech....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef svann het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen.
Zei de stem dat?
Heeft ie dat ooit gehad dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef Thelonious het volgende:
Is Rob z'n zelfvertrouwen kwijt??
Ff zonder dollen....deze uitzending hebben ze haar nog niet echt door het ijs laten zakken he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Wat een geweldige uitzending! De beste tot nu toe!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prachtig toch, dat TV beelden kunnen laten zien hoe gemeen de bewoners tegen Dido zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zouden zequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef Jappie het volgende:
Ff zonder dollen....deze uitzending hebben ze haar nog niet echt door het ijs laten zakken he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat begrijp jij niet aan "FF zonder dollen" ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een lief en oprecht meisje met een goed zelfbeeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk zouden we beter moeten weten; is dat niet elke vrijdag zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef cuall het volgende:
Nou viel me weer zwaar tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef svann het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we beter moeten weten; is dat niet elke vrijdag zo?
Okay, het was zwaar bagger en ik sta op het punt om af te haken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef Jappie het volgende:
Wat begrijp jij niet aan "FF zonder dollen" ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef BlaBlub het volgende:
Ruzies komen pas maandagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik nou ook weer niet nodig.....sorry gappie....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, het was zwaar bagger en ik sta op het punt om af te haken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent alleen maar bang dat je dan elke dag dat topic moet openenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet nodig.....sorry gappie....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*opkikkertje*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
So what ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar bang dat je dan elke dag dat topic moet openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft Roel ook aangepraat dat hij op Menno moest stemmen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef ruby het volgende:
En ff over Joost; hij zat met Menno in de tuin te lullen over Dido, dat ze bij hem er uitlag enzo?
Ik miste dat ff.
Wat is het toch een doodeng mannetje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft Roel ook aangepraat dat hij op Menno moest stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, ik vond dat juist wel een geweldig stukje! Het ging er niet zozeer om dat ze de asbak vroeg, maar wel HOE ze het vroeg!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Hadden ze trouwens niet een wat beter voorbeeld kunnen bedenken dan dat met die asbakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was namelijk vrij logisch dat ze aan Menno vroeg of hij de asbak even wilde geven.
Of was het juist de bedoeling om niet zo'n goed voorbeeld te laten zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, ben ik de enige die er eigenlijk wel om moest lachen?quote:Ondanks dat ik haar niet echt mag, vond ik Ingrid's stuk in de dbk wel hartverscheurend trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop