meestal praat ik er zelf nog doorheen ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hetzelfde hier(alleen mijn moeder schreeuwt dan)
grappig is dat![]()
Dat is wel echt het meest irritantse, praten als je in je eentje op je kamer zit en dan vraagt je pa "Tegen wie praatje"of "Wat is er?"quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef indy-jones het volgende:
[..]
meestal praat ik er zelf nog doorheen ook
Ja, ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand nog iets leuks om te doen vanavond?
Stiekem shag roken als je pa je zus op gaat halen vant station.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
Ja voetballenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef indy-jones het volgende:
[..]
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensen
voor de 16- huur lekker een film ofzo
quote:
Film kijken met een biertje erbijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef indy-jones het volgende:
[..]
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensen
voor de 16- huur lekker een film ofzo
Je gaat iets doen wat je nooit zou doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipen
ik zeg ook niet dat jij zo denkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |