Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Tormentus het volgende:
oh, zo'n topic wisselt telkens!
kdacht al
Dreads zijn ook stoer.quote:
Hey Jagquote:
Zag het, als ik nou niet aan het eten was duurde het niet zo langquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb de TT er naar aangepast.
Ja, het was bwocowwiquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeft het nog een beetje gesmaakt?
jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb jij MSN Chan?
En zwaar. De eerste dag viel mijn hoofd er bijna afquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dreads zijn ook stoer.![]()
![]()
Ik ben weer ff druk.![]()
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trapquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
Ik ga eten. Moeder is boos want hoorde niet dat het etenstijd was.
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan weet je het nu
En chan: voeg me toe
hetzelfde hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trap
Haal het maar weer wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toe
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |