In plaats van die pruts hype opleidingen kun je beter kiezen voor de filmacademie. Geen idee waar die zit overigens....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef StephanL het volgende:
opleiding alleen voor regisseur is er niet, wel opleiding media op hogeschool utrecht. www.hku.nl
Ja, dat had ik ook al gehoord, dat je hele portfolio's moest inleveren e.d.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Filmacademie en dan de studierichting Regie lijkt me 't meest logisch. Maar om op de filmacademie toegelaten te worden heb je wel véél materiaal nodig. Ze nemen, volgens mij, mensen aan die ervaring hebben met de materie en zichzelf al tot op een bepaald punt ontplooid hebben, geen kersverse VWO dondersteen die net besloten heeft dat 'ie regisseur wil worden.
Dit is niet als kritiek bedoeld, maar wel om je een beetje een realistisch beeld te geven.
Brandweerman is best realistischquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Overlast het volgende:
De een wil brandweerman worden, de ander astronaut.
Ieder zijn dromen. Je kan beter een echte studie kiezen.
Precies HKU is een prutsopleiding, Kunst en Techniek is beterquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef existenz het volgende:
[..]
In plaats van die pruts hype opleidingen kun je beter kiezen voor de filmacademie. Geen idee waar die zit overigens....
Al die opleidingen die ik tot nu toe heb gezien in die hoek zijn troep, omdat de studenten veels te weinig techniek leren, omdat ze zogenaamd vrij gelaten moeten worden in hun creativiteit. Na 4 jaar studeren ze af en kunnen ze nog steeds alleen maar Photoshoppen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef wegwerp2004 het volgende:
[..]
Precies HKU is een prutsopleiding, Kunst en Techniek is beter![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef StephanL het volgende:
camera man wordt je helaas ook niet zomaar
Meestal moet je dus ook een opleiding doen, Dat is niet moeilijk, maar de procedure om er bij te komen. Meestal twee eigen werken laten zien. Dan denk ik laat dan maar, want thuis hebben we geen camera. Wel jammer, anders had ik het wellicht overwogen om zoiets te doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef yootje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Lijkt me ook een heel vet beroep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |