Same herequote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef ryan_atwood het volgende:
mijn voornemen voor 2006 is ook om voorlopig niet meer naar de kapper te gaan en mijn haar middenlang laten groeien
Same here, ben al vanaf augustus bezig, alleen had ik een Adriaan-look gekregen door verhoudingsgewijs lange zijkanten en bovenop niet zo lang..quote:
je moet eigenlijk ook even doorbijten, door die hetzitvoorgeenmeterfase heen durvenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Same here, ben al vanaf augustus bezig, alleen had ik een Adriaan-look gekregen door verhoudingsgewijs lange zijkanten en bovenop niet zo lang..
Dus naar de kapper geweest, zijkanten laten bijknippen, maar nu lijkt het weer zo kort!
Waar ik dus nu in zit dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet eigenlijk ook even doorbijten, door die hetzitvoorgeenmeterfase heen durven
Zo te zien krijgen sommigen (Adriaan dus) een hoge bloeddruk van lang haar, hehequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien vindt hij het wel puik!
Haha, verder gewoon lekker stug doorzetten.
Nah, mijn zijkanten vielen bijna over me oren, terwijl me voorkant nog niet bij me wenkbrauwen kwamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet eigenlijk ook even doorbijten, door die hetzitvoorgeenmeterfase heen durven
maar ja, joh, het groeit 1 cm per maand ongeveer, dus no worries, korter groeien doet het niet
yep, van die stylingfoam, zit in zon spuitbusquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef Sport_Life het volgende:
Foam??
zo kan ik ook me haar doenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:22 schreef Doagere het volgende:
[..]
Prachtig kapsel, deze print ik uit en laat mijn kapper mijn haar zo knippen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |