Is het weer zo ver? Toch niet weer zo heel kort gelijk, of wel? Het idee dat je eerder deze pagina oppert is niet zo'n hele fijne vind ik. Beetje erg kaal...quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef dewitteparel het volgende:
er zit een kans in dat ik morgen naar de kapper ga.... [afbeelding]
Kapper is dicht vandaag... En ik ga sowieso niet kaalquote:Op maandag 19 december 2005 08:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Toch niet weer zo heel kort gelijk, of wel? Het idee dat je eerder deze pagina oppert is niet zo'n hele fijne vind ik. Beetje erg kaal...
Ik vind t maar niks, zou toch ff verder speuren naar wat leuks, maar is persoonlijk natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 09:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Kapper is dicht vandaag... En ik ga sowieso niet kaal
misschien zoiets als dit: [afbeelding]
Op zich is hier natuurlijk niets mis mee, lekker nonchalant. Moet je wel een Italo-look hebben, staat niet bij blondjesquote:Op maandag 19 december 2005 09:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Kapper is dicht vandaag... En ik ga sowieso niet kaal
misschien zoiets als dit: [afbeelding]
Hmm, ik stel de kapper nog even uit (¤ bijna opquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Op zich is hier natuurlijk niets mis mee, lekker nonchalant. Moet je wel een Italo-look hebben, staat niet bij blondjes.
Overigens, witteparel, voor zover ik het kan beoordelen naar aanleiding van je laatste post smeer je er toch te kwistig gelwax in. Volgens mij heeft dat 's ochtends niet zo'n leuk effect als je ook dik haar hebt met slag.
Dat vraagt om een feauteau... Had je ineens geld gevonden in een sok, of heb je het scheermes ter hand genomen?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef dewitteparel het volgende:
het is volbracht...
nee kreeg salarisquote:Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat vraagt om een feauteau... Had je ineens geld gevonden in een sok, of heb je het scheermes ter hand genomen?
Het er ouder uitzien komt met name door de kleding en de kleur van de foto denk ik. Zelf vind ik het op de eerste foto leuker, al zou het daar wat speelser mogen vallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef partyyboyy het volgende:
ja je ziet er zo wel ouder uit, maar of het nu mooier is ?
Heb je geen spijt? (eerlijk zijn he...) ik vond t voor toch ook echt veel mooier, sorry dat ik het zeg, maar wat heb je de kapper dan gevraagd qua model? Je was best op weg met een mooie lengte, dan heb je toch wel wat meer keuzes qua model dan meteen zo'n heel stuk korter?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:58 schreef dewitteparel het volgende:
tsja, de reacties hier liggen natuurlijk nog al voor de handik blijf sowieso wel lurken
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het wel staan, maar ik vind het uiteraard wel jammer. Maar goed, het is een persoonlijke beslissing.
Hier nog een site over het laten groeien van je haar.Met groeifases.
Jij weet echt niet waar je mee aan moet komen hè...?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het wel staan, maar ik vind het uiteraard wel jammer. Maar goed, het is een persoonlijke beslissing.
Ik ben er zeker blij mee, en alle vrouwen die ik vandaag gesproken heb ookquote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Heb je geen spijt? (eerlijk zijn he...) ik vond t voor toch ook echt veel mooier, sorry dat ik het zeg, maar wat heb je de kapper dan gevraagd qua model? Je was best op weg met een mooie lengte, dan heb je toch wel wat meer keuzes qua model dan meteen zo'n heel stuk korter?
En jij kent het begrip humor écht niet hè...?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Lucske het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je mee aan moet komen hè...?
Na staat je stukken beterquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef dewitteparel het volgende:
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
Wat is de humor dan? Dat je continu met dat soort sites aan blijft komen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En jij kent het begrip humor écht niet hè...?
Of het nou grappig is of niet, je komt over als een verbitterde jongeman. Relaties en psychologie is weer een ander subforum. Als je alleen post om te zeiken kan je het natuurlijk ook gewoon latenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Lucske het volgende:
[..]
Wat is de humor dan? Dat je continu met dat soort sites aan blijft komen?
No way dat ook maar iemand in deze dat kapsel ambieert.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |