abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32110544
Help!

Ik laat mijn haar groeien en het is al redelijk lang, alleen nu haar ik enorm uit.. Als ik onder de douche vandaag kom en als ik smorgens mijn haar kam dan zit de hele kamvol haren.

Ik was mijn haren met Loreal haar verdikker.

Wat kan ik het beste doen? Laatste keer dat ik naar de kapper ben gegaan was begin September.
pi_32110861
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:35 schreef Doagere het volgende:
Help!

Ik laat mijn haar groeien en het is al redelijk lang, alleen nu haar ik enorm uit.. Als ik onder de douche vandaag kom en als ik smorgens mijn haar kam dan zit de hele kamvol haren.

Ik was mijn haren met Loreal haar verdikker.

Wat kan ik het beste doen? Laatste keer dat ik naar de kapper ben gegaan was begin September.
erm, krijg je kale plekken op je hoofd? misschien moet je dan naar de dokter gaan...
  woensdag 9 november 2005 @ 12:02:13 #28
119994 aidyl
bla bla bla
pi_32113066
Ik heb haar gehad tot aan mn kont, nu is het over mn schouders. Mijn manier om het lekker lang te krijgen ==> 2 keer per jaar naar de kapper Nog goedkoop ook
Ik heb niks te klagen, ik heb veel en dik haar op mn koppie
15 jaar te laat geboren...
pi_32158423
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

erm, krijg je kale plekken op je hoofd? misschien moet je dan naar de dokter gaan...
Nee, maar ik haar gewoon erg uit.. Heeft een bezoekje naar de kapper zin? als ik er iets vanaf laat halen..
pi_32158654
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef Doagere het volgende:

[..]

Nee, maar ik haar gewoon erg uit.. Heeft een bezoekje naar de kapper zin? als ik er iets vanaf laat halen..
ik zou er voor de zekerheid even naar vragen, die lui hebben als het goed is verstand van zaken
pi_32163159
Zo lang is mijn haar ongeveer!

Slechte foto though.

[ Bericht 27% gewijzigd door Paltos op 11-11-2005 20:17:09 ]
pi_32171975
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef Paltos het volgende:
Zo lang is mijn haar ongeveer!

[afbeelding]

Slechte foto though.
Dat is een behoorlijke lengte zo te zien. Nog plannen mee, of ben je tevreden?
pi_32172715
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:02 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dat is een behoorlijke lengte zo te zien. Nog plannen mee, of ben je tevreden?
Het was langer, heb het laten knippen, en nu begint het weer lang te worden.
'K ben niet van plan het nog langer te laten worden.
pi_32188317
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef Doagere het volgende:

[..]

Door iets van je haar af te laten knippen gaat het niet minder uitvallen hoor, misschien lijkt dat dan alleen maar zo omdat je dan weer wat minder haar hebt en er relatief ook minder uitvalt. Van naar de kapper gaan of scheren gaat je haar ook niet sneller groeien, allemaal van die fabeltjes...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_32216974
Mijn haar valt ook ontzettend uit, komt gewoon omdat het herfst is, volgens mij heb je in die periode veel meer last van haaruitval.
pi_32225549
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef S. het volgende:
Mijn haar valt ook ontzettend uit, komt gewoon omdat het herfst is, volgens mij heb je in die periode veel meer last van haaruitval.
Was dat niet iets met de bomen?
pi_32232063
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:06 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Was dat niet iets met de bomen?
Idd, gelukkig hoef ik hier achter enkel af en toe bladeren te vegen en niet het uitgevallen haar van jan en alleman
  maandag 14 november 2005 @ 22:31:38 #38
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_32272426

Toch maakt de haarlengte veel verschil in de expressie van het gezicht denk ik dan
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_32275712
M'n haar is nu, vooral aan de achterkant, wel érg lang aan het worden. Ik denk dat ik het nog één keertje laat bijknippen en dan weer kort. Gewoon weer eens wat anders. Van die lui die eerst vrij lange haren hadden en dan opeens alles milimeteren vind ik echt tof, alleen ik ben zó bang dat 't mij niet zal staan
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32279153
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef Kluupkluup het volgende:
M'n haar is nu, vooral aan de achterkant, wel érg lang aan het worden. Ik denk dat ik het nog één keertje laat bijknippen en dan weer kort. Gewoon weer eens wat anders. Van die lui die eerst vrij lange haren hadden en dan opeens alles milimeteren vind ik echt tof, alleen ik ben zó bang dat 't mij niet zal staan
Je zit jezelf alvast even tof te bestempelen voor de nabije toekomst?

Als ik m'n haar zou milimeteren dan weet ik wel zéker dat het mij niet zou staan. Damn, het idee alleen al is erg genoeg.
pi_32279761
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb er ook wel eens aangedacht Ik zou eerst een mooi petje kopen, als het niet staat kun je altijd nog een maand een petje op (na een maand kun je er al weer gel insmeren en dr wat van maken )
pi_32280286
Naar aanleiding van dit topic Wat smeren jullie in je haar? was ik benieuw naar wat de langharige eigenlijk in hun haar smeren?
pi_32280716
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:48 schreef arco_corleone het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Wat smeren jullie in je haar? was ik benieuw naar wat de langharige eigenlijk in hun haar smeren?
In de 28 eerdere topics ruim aan bod gekomen, maar het komt neer op het volgende:

Gelwax (Hema)
Brylcream
Leave in conditioner
Wax

Zelf gebruik ik een soort 'verzorgend' schuimpompje, gelwax en gellak. Alledrie van de HEMA. Maar zo nu en dan wissel ik het af met schwarzkopf producten (waaronder Gliss Kur).
pi_32291747
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:48 schreef arco_corleone het volgende:

G E L W A X

(¤2,70 bij de HEMA)
pi_32292004
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef dewitteparel het volgende:
G E L W A X

(¤2,70 bij de HEMA)
En zéér regelmatig in de aanbieding, net als de andere haarproducten van de HEMA
pi_32293575
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

In de 28 eerdere topics ruim aan bod gekomen, maar het komt neer op het volgende:

Gelwax (Hema)
Brylcream
Leave in conditioner
Wax

Zelf gebruik ik een soort 'verzorgend' schuimpompje, gelwax en gellak. Alledrie van de HEMA. Maar zo nu en dan wissel ik het af met schwarzkopf producten (waaronder Gliss Kur).
Is die gellak beter dan die van new wave?
pi_32294738
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

G E L W A X

(¤2,70 bij de HEMA)
Dank je, ik zal het eens gaan proberen. Ik begin namelijk ook wat langer haar te krijgen
pi_32294899
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef Samson het volgende:
Is die gellak beter dan die van new wave?
Die ken ik eigenlijk niet. De gellak van de Hema is uit een pompflacon, dus niet zo'n drijfgas bus. Ben er erg tevreden over. Niet al te moeilijk uit je haar te krijgen, en het houdt prima. Als finishing touch goed geschikt.
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Dank je, ik zal het eens gaan proberen. Ik begin namelijk ook wat langer haar te krijgen
Niet teveel gebruiken, daar krijg je enorm stroef haar van. En tevens niet op al te nat haar gebruiken, dan verliest 't een heel groot deel van de werking.
pi_32295048
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Die ken ik eigenlijk niet. De gellak van de Hema is uit een pompflacon, dus niet zo'n drijfgas bus. Ben er erg tevreden over. Niet al te moeilijk uit je haar te krijgen, en het houdt prima. Als finishing touch goed geschikt.
[..]
Thanks, ik zal m ns proberen, die van new wave is nl bijna niet uit je haar te krijgen, je haar blijft wel heel goed zitten en het is idd ook een pompflacon maar bijna met een beton effect zo hard t wordt...
pi_32295619
over de gelwax van de hema ben ik ook zeer te spreken
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')