Joost volgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Roel wil ook die 2 debielen eruit hebben, over wie heeft hij het nou eigenlijk; Menno en....?
Joost?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Roel wil ook die 2 debielen eruit hebben, over wie heeft hij het nou eigenlijk; Menno en....?
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
Zit Dido nu weer aan Roel haar liefde te verklaren ??
Nou ja.. gut. Ze is er natuurlijk helemaal klaar mee, maaarrrrr.......quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
Uiteraard...het gekwetste ego moet immers weer even geboost wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
heel oud nieuwsquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Thelonious het volgende:
Wat ziet Chantal er toch weer ouderwets beroerd uit.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Thelonious het volgende:
Wat ziet Chantal er toch weer ouderwets beroerd uit.
Voor hoe lang bij het volgende feestje zit hij op de schoot van Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef mijn23 het volgende:
jaaaaaaaaaaa,dido heeft eindelijk haar liefde verklaar aan roel
loopt als een zonnetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen steedsDe helft van het gesprek tussen Dido en Roel gemist.
Dido is iig helemaal klaar met er helemaal klaar mee zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen steedsDe helft van het gesprek tussen Dido en Roel gemist.
wat heeft dat wijf toch een ouwe verlopen kop zegquote:
Dit is ook de reden dat talpa geen vent voor haar kan vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
wat heeft dat wijf toch een ouwe verlopen kop zeg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat talpa geen vent voor haar kan vinden.
glimlacht ze nou????quote:
Halloquote:
Hoezo dat dan Flugeltje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Zou Roel nu ook snappen dat het juist door Menno is dat ze nu haar liefde aan hem verklaard?
en GUT watt heeft ze toch een jeugdige uitstraling, zoals gisteren in de live uitzending werd beweerd. Hierop moeten dus jongere mannen vallen?....quote:
Koffie + koekje + streams.... wat kan jouw visitie zich nog meer wensen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef AnTjUh het volgende:
getver krijg ik nog visite ook
nah ik lees t wel vanacht
hoijio
Wil jij ruzie met mij??quote:
Doordat Menno tegen Dido zei dat Roel hem gevraagd had om Ellen (de ex van Roel) te bellen raakte Dido weer over de zeik op Roel. Daardoor raakten Dido en Roel in gesprek en moest Dido uiteindelijk toegeven dat het haar wellicht zo raakte omdat ze Roel gewoon heel erg leuk vindt...quote:
Jezus man, zoek een woordenboek op: een relatie betekent een band met iemand hebben. Je kunt ontkennen wat je wil maar Dido en Roel zijn al de hele BB met elkaar gelinkt. Ik zeg niet dat ze getrouwd zijn, dat maak jij er bijna van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"de relatie" onder druk zetten? Welke relatie? Oh, die relatie die er niet is?
Sjezus zeg, ze hebben een keer gezoend. Please.
Iedereen gaat vroeg slapen ik denk niet dat je veel zal missen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef AnTjUh het volgende:
getver krijg ik nog visite ook
nah ik lees t wel vanacht
hoijio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |