Dude, jij wil een inkoopactie, dus jij mag mailen. Dat is beter dan elk uur zo'n nutteloze reply in de hoop dat dit topic bovenaan in Steijns AT komt te staanquote:
Die grap heb je al een keer gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
steijn en ik hebben samen een inkoop actie gedaan. Maar omdat we beiden al over de 1000 euro kwamen met onze bestelling hebben we dit stil gehouden tegen over jullie.
Pas van af 01-01-5 kan er weer een inkoop actie komen voor jullie.
Sorry
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachtenquote:
verkeerd gequote bedoelde eigenlijk zijn eerdere reactie trouwens fan van die http://www.fatal1ty.com/ zag pas een docu van hem op mtvquote:
ja is een grapquote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachten
Het mailadres bestaat al niet meer, tenminste ik neem aan dat je het gestuurd hebt naar het adres van de afgelopen inkoopactie. Maar ik heb goed nieuws, ik zal morgen of vrijdag een nieuwe inkoopactie opzetten.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef CrookedEye het volgende:
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachten
naar die in je profiel stond heb ik gestuurd, ik zal de site weer over kijken om wat te zoeken.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het mailadres bestaat al niet meer, tenminste ik neem aan dat je het gestuurd hebt naar het adres van de afgelopen inkoopactie. Maar ik heb goed nieuws, ik zal morgen of vrijdag een nieuwe inkoopactie opzetten.Hou LIF maar in de gaten.
Ja klopt, de vintage look is ff 'wennen', maar verder blijft de kwaliteit echt geweldig...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:29 schreef willemspruijt84 het volgende:
Vorige inkoopactie heeft Steijn mij aan een prachtig overhemd geholpen. Na een paar maandjes is het overhemd (na niet zo heel vaak wassen vanwege mijn overhemden-collectie) nog steeds echt ontzettend mooi. Naast het model vind ik de kwaliteit van de stof en de (grote) knopen erg mooi. Ik ga binnenkort zelf nog wat bestellen, even kijken of ik wat tijd en financiele ruimte kan maken voor een (kleine) inkoopactie
ik ga ook voor shirtje(s) denk ik... wil deze welquote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja klopt, de vintage look is ff 'wennen', maar verder blijft de kwaliteit echt geweldig...
Er staat niet heel veel moois op de site, maar wellicht koop ik toch een t-shirtje
die onderste wou ik ook al kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik ga ook voor shirtje(s) denk ik... wil deze wel
[afbeelding]
of ook nog zoiets:
[afbeelding]
Maar moet ff kijken of ik er wel geld voor kan vrijmaken, dure maand enzo..
Die onsterste zag ik ook al, wel leuk trui'tje.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik ga ook voor shirtje(s) denk ik... wil deze wel
[afbeelding]
of ook nog zoiets:
[afbeelding]
Maar moet ff kijken of ik er wel geld voor kan vrijmaken, dure maand enzo..
onder de 100 dollar komt er zowiezo al 39 dollar op voor het verzenden, en dan komen er ook nog duane kosten e.d. bij. Erg veel dus...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef heinl het volgende:
[..]
Die onsterste zag ik ook al, wel leuk trui'tje.
De prijs van deze is 40 dollar, hoeveel dollar/euro moet er ik ongeveer bovenop rekenen? Iets van 25%/30% ofzo?
Ik bedoelde eigenlijk bij de (eventuele) inkoopactie..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
onder de 100 dollar komt er zowiezo al 39 dollar op voor het verzenden, en dan komen er ook nog duane kosten e.d. bij. Erg veel dus...
logischquote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bij de (eventuele) inkoopactie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |