ahaaaaaaaaquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Sleevelength = van de kraag tot onderaan de mouw
Sleeve from armpit = van de oksel-/schoudernaad tot onderaan de mouw
Oftewel, je moet even vanaf de kraag meten
Omdat mijn halve garderobe uit A&F bestaatquote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef Billy_Mack het volgende:
ahaaaaaaaahoe weet jij dat als ik vragen mag? hoe weet ik of dat ook op A&F van toepassing is?
ik vind je body warmer zo sweetquote:Op zondag 20 november 2005 19:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omdat mijn halve garderobe uit A&F bestaat![]()
maand geleden zoietsquote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef Billy_Mack het volgende:
hoe lang is de vorige inkoopactie geleden?
zou zeer mooi zijn ik ga de site alvast effe overkijkenquote:Op maandag 21 november 2005 18:09 schreef ook_gek het volgende:
he ik beloof niks he. Het is afhankelijk van Steijn. Heb het er wel even met hem over gehad![]()
Snap nou niet wat dit met A&F te maken heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef Billy_Mack het volgende:Met je beste vrienden een biertje pakken in een A&F shirt terwijl je naar Donovan Frankenreiter luistert
quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef Billy_Mack het volgende:Met je beste vrienden een biertje pakken in een A&F shirt terwijl je naar Donovan Frankenreiter luistert
dat bovenste vest is erg tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:20 schreef Steijn het volgende:
Mijn favorieten van die moment (niet zoveel eigenlijk):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wel een hele verkapte manier van een topic omhoog kicken.quote:
Ik hoorde van Steijn dat dat niet mag. Helaas dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef Judah het volgende:
Met een volgende actie wil ik ook wel meedoen, als dat mag uiteraard
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verkapte manier van een topic omhoog kicken.
precies, ik zou graag nog voor de kerst wat spullen in huis willen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:49 schreef CrookedEye het volgende:
komt er eigenlijk nog een actie of kan ik beter zelf een manier verzinnen om spullen te gaan bestellen.
Dude, jij wil een inkoopactie, dus jij mag mailen. Dat is beter dan elk uur zo'n nutteloze reply in de hoop dat dit topic bovenaan in Steijns AT komt te staanquote:
Die grap heb je al een keer gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
steijn en ik hebben samen een inkoop actie gedaan. Maar omdat we beiden al over de 1000 euro kwamen met onze bestelling hebben we dit stil gehouden tegen over jullie.
Pas van af 01-01-5 kan er weer een inkoop actie komen voor jullie.
Sorry
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachtenquote:
verkeerd gequote bedoelde eigenlijk zijn eerdere reactie trouwens fan van die http://www.fatal1ty.com/ zag pas een docu van hem op mtvquote:
ja is een grapquote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachten
Het mailadres bestaat al niet meer, tenminste ik neem aan dat je het gestuurd hebt naar het adres van de afgelopen inkoopactie. Maar ik heb goed nieuws, ik zal morgen of vrijdag een nieuwe inkoopactie opzetten.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef CrookedEye het volgende:
is dit nou een grap of? maarja ik heb hem een mail gestuurd dus we zullen moeten afwachten
naar die in je profiel stond heb ik gestuurd, ik zal de site weer over kijken om wat te zoeken.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het mailadres bestaat al niet meer, tenminste ik neem aan dat je het gestuurd hebt naar het adres van de afgelopen inkoopactie. Maar ik heb goed nieuws, ik zal morgen of vrijdag een nieuwe inkoopactie opzetten.Hou LIF maar in de gaten.
Ja klopt, de vintage look is ff 'wennen', maar verder blijft de kwaliteit echt geweldig...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:29 schreef willemspruijt84 het volgende:
Vorige inkoopactie heeft Steijn mij aan een prachtig overhemd geholpen. Na een paar maandjes is het overhemd (na niet zo heel vaak wassen vanwege mijn overhemden-collectie) nog steeds echt ontzettend mooi. Naast het model vind ik de kwaliteit van de stof en de (grote) knopen erg mooi. Ik ga binnenkort zelf nog wat bestellen, even kijken of ik wat tijd en financiele ruimte kan maken voor een (kleine) inkoopactie
ik ga ook voor shirtje(s) denk ik... wil deze welquote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja klopt, de vintage look is ff 'wennen', maar verder blijft de kwaliteit echt geweldig...
Er staat niet heel veel moois op de site, maar wellicht koop ik toch een t-shirtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |