abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31976733
moet goed zijn, maar aangezien de vesten niet zo lang zijn...

Als jullie in ieder geval nog iemand weten die ik blij kan maken met het vest, meldt u!
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:21:59 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31976783
koop lekker in het vervolg XL
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31976828
haha, zal ik doen. Maar ik werd misleid door de polo's waarvan ik maat M heb, dusja, 1 maar groter dacht ik al van die zal wel ruim zitten....
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:28:32 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31976970
wanneer komt er een nieuwe inkoop actie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_31977246
oja, ik heb deze nu dus besteld

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:00:25 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31978141
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Proper_fucked het volgende:
oja, ik heb deze nu dus besteld

[afbeelding]
zit daar een grote hoge kraag op?
pi_31983952
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ben wel erg lang(1.93) en absoluut niet dik.. Heb via ebay zojuist een XL vest besteld, ben benieuwd
hehe ik heb die in L besteld (zoals het lijkt hebben we hetzelfde postuur) en al gewonnen... zal maar even afwachten..

anders zet ik em gewoon op marktplaats..
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_31984230
Ik ben 1.95m, heb dus ook vrij lange armen, en het jasje was een maat L. Er werd al aangegeven dat ie als een Europese XL valt, en het klopt helemaal. Past als gegoten !
pi_31984521
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zit daar een grote hoge kraag op?
Lijkt er wel op he.. geen capuchon i.i.g.

Maar ben benieuwd, als ie te groot is(wat ik niet verwacht) laat ik het wel weten hier..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31984544
Bij welke verkoper heb je het gekocht op Ebay, Slofsky?
pi_31984780
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 10:35 schreef Ontopic het volgende:
Bij welke verkoper heb je het gekocht op Ebay, Slofsky?
christiesfashions
pi_31986353
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

christiesfashions
Wow dat jij ook zo heet . Het jasje heb ik van dressed-2-chill. De hoodie heb ik bij een Duitse verkoper die handelt vanuit Amerika (logisch...) genaamd trendystylezusa .
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:22:02 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31988576
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 10:33 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Lijkt er wel op he.. geen capuchon i.i.g.

Maar ben benieuwd, als ie te groot is(wat ik niet verwacht) laat ik het wel weten hier..
is niet nodig gewoon mij mailen dan ben je hem direct kwijt
pi_31989178
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef Slofsky het volgende:

[..]

Wow dat jij ook zo heet . Het jasje heb ik van dressed-2-chill. De hoodie heb ik bij een Duitse verkoper die handelt vanuit Amerika (logisch...) genaamd trendystylezusa .
hehe, ik zag de vraag anders dacht dat ie vroeg of ik m bij Slofsky gekocht had...
  zondag 6 november 2005 @ 11:46:02 #40
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_32019076
ehmm ik heb nog een vraagje.. ik heb vrijdagavond 10 uur een abercrombie vest gewonnen van een nederlandse ebayer, diezelfde avond kreeg ik het rekeningnummer nog ge-emailed, en heb het gisterochtend overgemaakt. Maar verder nog niks gehoord.. is zoiets normaal?
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_32022119
ja, dan wachten ze totdat ze het binnen hebben of wachten op jou op een bevestiging van dat je het betaald heb. Als ze het hebben opgestuurd krijg je een bericht.

En anders stuur je toch even een emailtje naar ze?
pi_32031188
Deze muts heb ik gewonnen op Ebay, van een verkoper met een 100% score

pi_32031304
Hmmm, ik was in San Franisco 2 weken geleden. Daar hadden ze een erorme abercrombie. Veel leuke kleding voor ca 66-80 dollar. Niet echt duur dus.
pi_32031948
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Slofsky het volgende:
Door geld te bieden op eBay ?

Betalen ging bij het jasje met een overschrijving (Nederlandse verkoper) en bij de hoodie via Paypal .
Weet je toevallig nog bij welke verkoper dat was? Thanks
pi_32033229
Volgens mij gaf ik dat al eerder aan, maar het was dressed-2-chill voor de Nederlandse transactie en trendystylezusa voor de Duitse .
pi_32037706
oja, misschien ff domme vraag he... ook redelijk offtopic, maar wat betekend NWT? Staat vaak bij het item op ebay.. iets met 'nooit gedragen(never worn tshirt)' ofzo?
pi_32038972
Ik zou echt nooit kleren van Ebay kopen eerlijk gezegd... Tweedehands, wie weet wie het gedragen heeft of wat er mee gebeurd is.
pi_32039592
Ebay is niet altijd tweedehands, qua kleding zelfs bijna nooit .
pi_32039712
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:28 schreef Ontopic het volgende:
Ebay is niet altijd tweedehands, qua kleding zelfs bijna nooit .
Toch... het zou me het risico niet waard zijn alleen maar om iets te kunnen kopen wat toevallig van A&F is, koop het dan van de officiele site.
pi_32040886
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:31 schreef Speth het volgende:

[..]

Toch... het zou me het risico niet waard zijn alleen maar om iets te kunnen kopen wat toevallig van A&F is, koop het dan van de officiele site.
Mooie ouderwetse instelling. Ebay is gewoon een grote winkel en als je heeeeeeel klein beetje oplet koop je fantastische spullen met een perfecte service.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')