zit daar een grote hoge kraag op?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Proper_fucked het volgende:
oja, ik heb deze nu dus besteld
[afbeelding]
hehe ik heb die in L besteld (zoals het lijkt hebben we hetzelfde postuur) en al gewonnen... zal maar even afwachten..quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ben wel erg lang(1.93) en absoluut niet dik.. Heb via ebay zojuist een XL vest besteld, ben benieuwd
Lijkt er wel op he.. geen capuchon i.i.g.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zit daar een grote hoge kraag op?
christiesfashionsquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:35 schreef Ontopic het volgende:
Bij welke verkoper heb je het gekocht op Ebay, Slofsky?
Wow dat jij ook zo heetquote:
is niet nodig gewoon mij mailen dan ben je hem direct kwijtquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:33 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Lijkt er wel op he.. geen capuchon i.i.g.
Maar ben benieuwd, als ie te groot is(wat ik niet verwacht) laat ik het wel weten hier..
hehe, ik zag de vraag andersquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef Slofsky het volgende:
[..]
Wow dat jij ook zo heet. Het jasje heb ik van dressed-2-chill. De hoodie heb ik bij een Duitse verkoper die handelt vanuit Amerika (logisch...) genaamd trendystylezusa
.
Weet je toevallig nog bij welke verkoper dat was? Thanksquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Slofsky het volgende:
Door geld te bieden op eBay?
Betalen ging bij het jasje met een overschrijving (Nederlandse verkoper) en bij de hoodie via Paypal.
Toch... het zou me het risico niet waard zijn alleen maar om iets te kunnen kopen wat toevallig van A&F is, koop het dan van de officiele site.quote:Op zondag 6 november 2005 22:28 schreef Ontopic het volgende:
Ebay is niet altijd tweedehands, qua kleding zelfs bijna nooit.
Mooie ouderwetse instelling. Ebay is gewoon een grote winkel en als je heeeeeeel klein beetje oplet koop je fantastische spullen met een perfecte service.quote:Op zondag 6 november 2005 22:31 schreef Speth het volgende:
[..]
Toch... het zou me het risico niet waard zijn alleen maar om iets te kunnen kopen wat toevallig van A&F is, koop het dan van de officiele site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |