sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
MEDIO 2006 betekend niet BEGIN 2006![]()
[mail adres weer weggehaald]quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef Ontopic het volgende:
Steijn, ik heb het pakket zojuist ontvangen, bedankt hiervoor.
Er lijkt echter iets niet te kloppen, zou je mij het e-mail adres willen geven dat je wel leest?
Staat weer op mn rekening zie ik netquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
CrookedEye, Version1, ik heb jullie geld terug over gemaakt. Een dezer dagen moet het op jullie rekeningen staan.
Vertel eens wat er mis gegaan is. Ben erg benieuw.quote:
Lees je mail eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:10 schreef Version1 het volgende:
Staat weer op mn rekening zie ik netthanx
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Steijn het volgende:
Ontopic, ik heb je een mailtje gestuurd, ik had een tweetal bestellingen door elkaar gehaald. Enfin, je leest het wel in het mailtje. Sorry voor de fout.![]()
[..]
Lees je mail eens
Ja ik maak het wel weer gelijk terug over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Version1 het volgende:
whehehhe ik ben te snel geweest met geld overmaken![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je mag me slaan en uitlachen,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check je mail.
Vinden wel een ander merkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef jp84 het volgende:
ben ik de enige die het 'kut' vind dat er een AF zaak in nederland komt?
ik vind het jammer dat het 'orginele' en het 'amerikaanse' er dan een beetje van af is..
Was me ook opgevallen.. Uitverkocht denk ik? Staat sowieso erg weinig op momenteel..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef jp84 het volgende:
kzit trouwens net ff op de site van AF te kijken voor een leuke hooded trui die zo lekker zitten, zie ik dat ze maar 1 trui/vest hebben onder het knopje "Fleece"
doe ik iets verkeerd? of verkopen ze minder vie webshop tegenwoordig?
lol ik heb nog geen eens gekeken of ik het wel terug had gekregen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
we blijven maar bezig met overboeken![]()
Van wie is het shirt eigenlijk?
Denk dat die tekst die nu beetje op achtergrond naar voren komt.. Dus transfer -> veranderd. Andere tekst dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:14 schreef Molluck het volgende:
Bij properties op die site staat 'heat transfer language', wat zou dat inhouden? Dat die letters extra heet worden in de zon?
Nee, dat staat alleen bij die eerste. Wat jij bedoelt komt doordat die shirts aan twee kanten bedrukt zijn. In Amerika laten ze je je shirt binnenste buiten dragen als er vunzige/aanstootgevende/kwetsende dingen opstaan. Daarom hebben ze bij A&F een hoop t-shirts die je binnenste buiten MOET dragen en wanneer ze je hem dan om laten draaien heb je hem dus op de juiste manier aan en is ie aan de andere kant ook bedrukt met een neutralere printquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk dat die tekst die nu beetje op achtergrond naar voren komt.. Dus transfer -> veranderd. Andere tekst dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |