Dat vind ik altijd zo genant, dan kan je je gaan verontschuldigen omdat jij er goed uitziet. Ik doe bij twijfelgevallen meestal een pak met jasje maar dan zonder stropdas. Merk je dat je overdressed bent, vraag of je even je jasje mag ophangen want het is zo warm.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Gitarist het volgende:
Gewoon strak in het pak, en als de persoon tegen over je in "stofjas" zit, kan je altijd nog je verontschuldigingen aanbieden en zeggen dat je niet precies wist wat je moest aantrekken (door de redenen die je in de OP noemde), kunnen ze nooit wat tegen inbrengen!
Dan zou ik niks zeggen, je zet ze met zo'n opmerking behoorlijk voor lul. Kijk je kan er een soort waarde merk aanhangen, hoe serieus neem jij het gesprek, voor jou is het erg belangrijk dus jij doet iig je stinkende best, jasje-dasje, nette schoenen, spullen die bij elkaar passen, een goede knoop. Noem maar op. geen 3 delig, ook geen krijtstreep dat is "te", maar een mooi groen, bruin, blauw pak moet prima kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Gitarist het volgende:
Gewoon strak in het pak, en als de persoon tegen over je in "stofjas" zit, kan je altijd nog je verontschuldigingen aanbieden en zeggen dat je niet precies wist wat je moest aantrekken (door de redenen die je in de OP noemde), kunnen ze nooit wat tegen inbrengen!
Daar zijn de meningen een beetje over verdeeldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:26 schreef mhr-zip het volgende:
Je doet een technische opleiding, geen rechten![]()
Bullshit!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Hoe oud ben je? En knulletje van 20 in jasje/dasje is natuurlijk geen porum i.h.a.....
Da's bull, een pak met een goede maat (of op maat) staat perfect en het is wel waar dat je er een beetje de kop voor moet hebben, maar het staat praktisch altijd goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Hoe oud ben je? En knulletje van 20 in jasje/dasje is natuurlijk geen porum i.h.a.....
Nou, da's niet helemaal waar.. je ziet soms wel eens heren waarbij het nogal vloekt, omdat ze een te onvolwassen snuit hebben. Gaat vanzelf over hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's bull, een pak met een goede maat (of op maat) staat perfect en het is wel waar dat je er een beetje de kop voor moet hebben, maar het staat praktisch altijd goed.
Ooohhquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb een hekel aan een pak en stropdas![]()
en een goede die me ooit zo'n ding om zal krijgen!
In mijn ogen tel je mee als je goed voor de dag komt duidelijk ben en precies weet waar je het over heb...
en niet of je zo'n kostuum aan heb...
(Ik heb nog nooit in m'n hele leven een stropdas omgehad, en dat gaat ook nooit voorkomen)![]()
Ik zie eruit als een skateboarder ietsdus dat is totaal anders dan gewoon casual of basic maar er is nog nooit iemand geweest die dat afgevallen is.
Je moet gewoon denken, ze hebben mij nodig ik hun niet![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ooohh
liev!
Je groeit er nog wel overheen
Ja precies, je moet er de kop voor hebben. Hoe oud je ook bent, bij sommigen kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, da's niet helemaal waar.. je ziet soms wel eens heren waarbij het nogal vloekt, omdat ze een te onvolwassen snuit hebben. Gaat vanzelf over hoor, daar niet van.
Ik ben zelf trouwens 26.
Reken er maar op dat dat toch echt wel vaak zal gaan gebeurenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een skateboarder ietsdus dat is totaal anders dan gewoon casual of basic maar er is nog nooit iemand geweest die dat afgevallen is.
Ow jij hoeft geen werk? Nee dan heb je gelijkquote:Je moet gewoon denken, ze hebben mij nodig ik hun niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |