Welnee TS is toch niet van plan om de dader met cholera te besmetten ? Gewoon een stevige diarree voldoetquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
geen moord. het is namelijk niet beoogd. mogelijk wel dood door schuld
Daar ondervindt hij zelf ook wel last van, het slachtoffer als huisgenoot zijnde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welnee TS is toch niet van plan om de dader met cholera te besmetten ? Gewoon een stevige diarree voldoet![]()
ik zeg dat het imho geen moord is en als tegenargument kom jij aanzetten met cholera en diarree?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welnee TS is toch niet van plan om de dader met cholera te besmetten ? Gewoon een stevige diarree voldoet![]()
in principe mag dat inderdaad, maar niemand doet het, dus iedereen weet dat de spullen die erin staan van mij zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Er mag van die koelkast dus ook door een ander gebruikgemaakt worden. Dan is het dus niet zo dat je huisgenoot er per definitie niks te zoeken heeft. Dan zou het dus kunnen dat je huisgenoot onopzettelijk iets van jou nuttigt, iets wat jij met opzet hebt 'vergiftigd'.
Je kunt niet uitsluiten dat iemand er wel iets in zal zetten (bijv. een pak melk omdat oma op bezoek komt en altijd oploskoffie aangemaakt met melk drinkt) en dan vervolgens abusievelijk jouw vergiftigde pak melk pakt in plaats van zijn eigen melk. Oma dood.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef joris007 het volgende:
[..]
in principe mag dat inderdaad, maar niemand doet het, dus iedereen weet dat de spullen die erin staan van mij zijn.
oma dood, maar dat is in deze context volgens mij nog geen moord. blijft natuurlijk wel een feit dat het *nogal stom* is om je eigen eten te vergiftigenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt niet uitsluiten dat iemand er wel iets in zal zetten (bijv. een pak melk omdat oma op bezoek komt en altijd oploskoffie aangemaakt met melk drinkt) en dan vervolgens abusievelijk jouw vergiftigde pak melk pakt in plaats van zijn eigen melk. Oma dood.![]()
mag je nog even uitleggen wat de huisbaas er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:29 schreef Casema het volgende:
dan doe je aangifte bij je huisbaas en uiteindelijk bij de politie van diefstal.
omfg of je neemt dit topic te serieus johquote:Je speelt met je eigen toekomst en dat van een ander als je zoiets stoms en onvolwassens doet..
Maar ach, staat inderdaad erg stoer om er hier een topic over te openen hoor...![]()
Weet niet wat voor student je ben, maar dit had je toch zelf ook wel kunnen verzinnen...![]()
Beetje late reactie maar goed...quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
mag je nog even uitleggen wat de huisbaas er mee te maken heeft.![]()
[..]
omfg of je neemt dit topic te serieus joh
Dus ja Kiwi, ik neem dit topic serieus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef joris007 het volgende:
en dat is een serieuze vraag...
Mag ik mijn eigen voedsel / drank vergiftigen? En als iemand anders, die hiervoor gewaarschuwd is, mijn eten op eet en vervolgens drie dagen boven de wc hangt, kan ik daar dan problemen mee krijgen (wettelijk gezien)?
De huisbaas is eindverantwoordelijk voor wat? voor diefstal van voedsel tussen huurders onderling? voor vergiftiging van voedsel door een huurder? (los van het feit dat je geen aangifte kunt doen bij een huisbaas)quote:Op zondag 20 november 2005 03:58 schreef Casema het volgende:
De huisbaas is eindverantwoordelijke in het huis en dus eerste aanspreek punt bij conflicten.
Of hij het nu wil of nietquote:Alles wat er daarna gebeurt is de verantwoording van TS, als dat iets is wat tie mee wil dragen is dat zijn keus...
daar moest ik inderdaad ook aan denken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Lees het arrest van de Hoornse taart eens?
Doe maar niet, ook al waarschuw je ze.
Koop een eigen koelkast
Had ik al gezegd dat je het niet moest doen?
Doe maar niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |