Of andere smerige dingen doet met je eten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef MouseOver het volgende:
Hoe zeker ben je er trouwens van dat hij jou daarna niet vergiftigd?
ja, zou zomaar kunnen natuurlijk, en hij kan me ook doodschieten of mijn kamer in de fik steken, maar daar gaat het niet echt om nu, ik vraag me af of hij juridisch gezien iets kan ondernemen, zo van ja, edelachtbare, ik heb alleen maar een pot pindakaas van hem leeggegeten en toen zat ik 3 dagen op de WC, en hij had me nog zo gewaarschuwd van te voren, maar ik dacht, dat doet ‘ie toch niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef MouseOver het volgende:
Hoe zeker ben je er trouwens van dat hij jou daarna niet vergiftigd?
Het is een niet te verwaarlozen aspectquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef joris007 het volgende:
[..]
ja, zou zomaar kunnen natuurlijk, en hij kan me ook doodschieten of mijn kamer in de fik steken, maar daar gaat het niet echt om nu, ik vraag me af of hij juridisch gezien iets kan ondernemen, zo van ja, edelachtbare, ik heb alleen maar een pot pindakaas van hem leeggegeten en toen zat ik 3 dagen op de WC, en hij had me nog zo gewaarschuwd van te voren, maar ik dacht, dat doet ‘ie toch niet...
Stroom op een hek zetten mag ook al niet, tenzij het een omheining voor dieren is. en dan nog mag het voltage niet te hoog zijn!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:23 schreef joris007 het volgende:
mkay, ter vergelijking dan, volgens mij nog niet eens zo heel scheef;
stel, een bedrijf heeft een hek om een kantoor, en de bovenste draden zijn van schrikdraad, dit staat allemaal goed aangegeven (bordjes enzo, van pas op, gevaarlijk).
als er dan zo'n sukkel toch overheen wil klimmen om bij dat kantoor te komen, en hij krijgt een opdonder, dan is dat toch zijn eigen schuld??
Als je dat dan wél met fluwelen handschoentjes aan doet, en als ie je slaat vooral níet terug slaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
We mogen ook helemaal niks in Nederland![]()
O je mag de dader wel aanhouden wegens diefstal![]()
hoe krijg je in godsnaam een slot op de koelkast???quote:Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef Uncle het volgende:
Zet gewoon een slot op je koelkast ben je van alle problemen af en loop je straks niet de kans om aangeklaagd te worden
Slotje zit er zo op.... en misschien ook wat prettiger dan een laxeermiddel ervan uitgaande dat ook het toilet gedeeld is
quote:Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hoe krijg je in godsnaam een slot op de koelkast???
de meeste koelkasten verliezen dan toch hun werking?
(vraagt een totaal niet technische dame zich af)
tja, dat is dus juist wat ik vraag, of dat mag... alleen dan niet met mijn naam er op, ik ben toch de enige die de koelkast gebruikt.quote:Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef big_al het volgende:
leg je vergiftigde eten in de koelkast met je naam erop, als iemand het jouw eten opeet weet je meteen wie de dader is![]()
Beetje knutselen moet lukken zonder dat de koelkast haar werking verliest... Eventueel met een portie 'super-glue'.quote:Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hoe krijg je in godsnaam een slot op de koelkast???
de meeste koelkasten verliezen dan toch hun werking?
(vraagt een totaal niet technische dame zich af)
kijk, zo dacht ik het dus ook ongeveer, ik geef het duidelijk aan, iedereen die de keuken binnenloopt weet wat er in mijn eten / drinken kan zitten, de rest is dus op eigen risico...quote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef Argento het volgende:
Met het uitoefenen van je eigendomsrecht (en daar hebben we het over) dien je in zekere mate rekening te houden met de belangen van anderen. Je eigen eten vergiftigen terwijl je wist of moest weten dat anderen dat eten zouden nuttigen en dus de nadelige gevolgen van het gif aan den lijve zouden ondervinden, kan, naar mijn idee, onder omstandigheden onrechtmatig zijn. Indien je voldoende hebt gedaan om anderen te waarschuwen, wordt die onrechtmatigheid, wederom naar mijn idee, gezuiverd. Uitgangspunt is en blijft dat jij, als eigenaar, de vrije beschikking over de jou in eigendom toebehorende zaken hebt.
geen moord. het is namelijk niet beoogd. mogelijk wel dood door schuldquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef bonke het volgende:
als je ziet dat er iemand van eet moet je hem stoppen
als je hem door laat eten en hij strijkt et vaantje dan is et nog moord ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |