abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2005 @ 10:24:44 #51
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31984395
En een slot op de keuken waar alleen jullie 2 een sleutel van hebben is geen optie?
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_31985423
mkay, ter vergelijking dan, volgens mij nog niet eens zo heel scheef;

stel, een bedrijf heeft een hek om een kantoor, en de bovenste draden zijn van schrikdraad, dit staat allemaal goed aangegeven (bordjes enzo, van pas op, gevaarlijk).

als er dan zo'n sukkel toch overheen wil klimmen om bij dat kantoor te komen, en hij krijgt een opdonder, dan is dat toch zijn eigen schuld??

en nee, koelkast op slot of keuken op slot is geen optie.
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:33:06 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31985653
Hoe zeker ben je er trouwens van dat hij jou daarna niet vergiftigd?
Vampire Romance O+
pi_31985837
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef MouseOver het volgende:
Of andere smerige dingen doet met je eten?

poep in de pindakaas
pi_31985843
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef MouseOver het volgende:
ja, zou zomaar kunnen natuurlijk, en hij kan me ook doodschieten of mijn kamer in de fik steken, maar daar gaat het niet echt om nu, ik vraag me af of hij juridisch gezien iets kan ondernemen, zo van ja, edelachtbare, ik heb alleen maar een pot pindakaas van hem leeggegeten en toen zat ik 3 dagen op de WC, en hij had me nog zo gewaarschuwd van te voren, maar ik dacht, dat doet ‘ie toch niet...
pi_31986222
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:37:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:57:23 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31986336
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef joris007 het volgende:

[..]

ja, zou zomaar kunnen natuurlijk, en hij kan me ook doodschieten of mijn kamer in de fik steken, maar daar gaat het niet echt om nu, ik vraag me af of hij juridisch gezien iets kan ondernemen, zo van ja, edelachtbare, ik heb alleen maar een pot pindakaas van hem leeggegeten en toen zat ik 3 dagen op de WC, en hij had me nog zo gewaarschuwd van te voren, maar ik dacht, dat doet ‘ie toch niet...
Het is een niet te verwaarlozen aspect
Vampire Romance O+
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:24:30 #58
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31987151
Ik vermoed dat dit wel eens zou kunnen vallen onder 'voor eigen rechter spelen'.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_31987570
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:23 schreef joris007 het volgende:
mkay, ter vergelijking dan, volgens mij nog niet eens zo heel scheef;

stel, een bedrijf heeft een hek om een kantoor, en de bovenste draden zijn van schrikdraad, dit staat allemaal goed aangegeven (bordjes enzo, van pas op, gevaarlijk).

als er dan zo'n sukkel toch overheen wil klimmen om bij dat kantoor te komen, en hij krijgt een opdonder, dan is dat toch zijn eigen schuld??
Stroom op een hek zetten mag ook al niet, tenzij het een omheining voor dieren is. en dan nog mag het voltage niet te hoog zijn!
We mogen ook helemaal niks in Nederland
O je mag de dader wel aanhouden wegens diefstal
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:12:36 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31992911
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:

We mogen ook helemaal niks in Nederland
O je mag de dader wel aanhouden wegens diefstal
Als je dat dan wél met fluwelen handschoentjes aan doet, en als ie je slaat vooral níet terug slaan

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 05-11-2005 16:33:51 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_32007965
meestal vind ik Nederland zo gek nog niet (het kan namelijk veel slechter in een land gaan)
maar er loopt nu echt wel genoeg tuig rond die dankzij het gedoogbeleid en het oooooooo zo zielig een beetje gepoezeld worden en daarvan totaal niks leren.
ik op dat tuig. Het systeem mag wel eens wat harder worden om dit soort luitjes te leren wat slecht en wat GOED is.
maarja zolang bepaalde figuren bestaan, zal het wel nooit beter worden.

ot: beetje eigen rechter spelen mag best!!! anders zouden ouders niet mogen opvoeden
btw was het niet zo dat de omgeving daaraan een steentje moet bijdragen?
stoute huisgenoot .... foei dat mag niet.

hehehe ik krijg een ideetje >> wat dacht je van een cam in je koelkast??? kan je gelijk zien wie het is en die kan je dan gelijk een taakstraf geven....
schrob de wc met je tandenborstel
pi_32021010
Zet gewoon een slot op je koelkast ben je van alle problemen af en loop je straks niet de kans om aangeklaagd te worden

Slotje zit er zo op.... en misschien ook wat prettiger dan een laxeermiddel ervan uitgaande dat ook het toilet gedeeld is
pi_32022761
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef Uncle het volgende:
Zet gewoon een slot op je koelkast ben je van alle problemen af en loop je straks niet de kans om aangeklaagd te worden

Slotje zit er zo op.... en misschien ook wat prettiger dan een laxeermiddel ervan uitgaande dat ook het toilet gedeeld is
hoe krijg je in godsnaam een slot op de koelkast???

de meeste koelkasten verliezen dan toch hun werking?
(vraagt een totaal niet technische dame zich af)
  zondag 6 november 2005 @ 14:02:28 #64
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32022959
Ik zou op zoek gaan naar een niet schadelijke witte kleurstoffen die zijn hele mond witkleurt voor een dag of 2 ...
pi_32037777
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef IrisVrede het volgende:

[..]

pi_32050630
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef berc het volgende:

[..]

juist ja
pi_32050680
leg je vergiftigde eten in de koelkast met je naam erop, als iemand het jouw eten opeet weet je meteen wie de dader is
pi_32059944
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef big_al het volgende:
leg je vergiftigde eten in de koelkast met je naam erop, als iemand het jouw eten opeet weet je meteen wie de dader is
tja, dat is dus juist wat ik vraag, of dat mag... alleen dan niet met mijn naam er op, ik ben toch de enige die de koelkast gebruikt.
pi_32060532
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef IrisVrede het volgende:

[..]

Beetje knutselen moet lukken zonder dat de koelkast haar werking verliest... Eventueel met een portie 'super-glue'.

En bedoel dus een slot aan de buitenkant he en niet zo'n ding IN de deur zelf (twee stukskes metaal en een hangslotje moeten volstaan....)
pi_32070097
Met het uitoefenen van je eigendomsrecht (en daar hebben we het over) dien je in zekere mate rekening te houden met de belangen van anderen. Je eigen eten vergiftigen terwijl je wist of moest weten dat anderen dat eten zouden nuttigen en dus de nadelige gevolgen van het gif aan den lijve zouden ondervinden, kan, naar mijn idee, onder omstandigheden onrechtmatig zijn. Indien je voldoende hebt gedaan om anderen te waarschuwen, wordt die onrechtmatigheid, wederom naar mijn idee, gezuiverd. Uitgangspunt is en blijft dat jij, als eigenaar, de vrije beschikking over de jou in eigendom toebehorende zaken hebt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_32071178
gewoon bij de apotheek een potje citroenzuur halen, dat in een zout potje doen (zonder het er zout op te zetten)

het ziet er uit als zout maar is het dus niet.... en gif is het ook niet.

Welk product wordt meestal geleent?

Ik denk echter wel als ik de keuken zou moeten delen met andere mensen en ze blijven niet van mijn goederen af dat ik wel vreemde "specerijen" in potjes zou doen (zoals gemalen paddo's ofzo)
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:27:04 #72
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_32083202
Is niet toegestaan. Je weet dat door deze actie anderen in gevaar kunnen komen. Je zet maar een slot op de koelkast.
pi_32085418
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef Argento het volgende:
Met het uitoefenen van je eigendomsrecht (en daar hebben we het over) dien je in zekere mate rekening te houden met de belangen van anderen. Je eigen eten vergiftigen terwijl je wist of moest weten dat anderen dat eten zouden nuttigen en dus de nadelige gevolgen van het gif aan den lijve zouden ondervinden, kan, naar mijn idee, onder omstandigheden onrechtmatig zijn. Indien je voldoende hebt gedaan om anderen te waarschuwen, wordt die onrechtmatigheid, wederom naar mijn idee, gezuiverd. Uitgangspunt is en blijft dat jij, als eigenaar, de vrije beschikking over de jou in eigendom toebehorende zaken hebt.
kijk, zo dacht ik het dus ook ongeveer, ik geef het duidelijk aan, iedereen die de keuken binnenloopt weet wat er in mijn eten / drinken kan zitten, de rest is dus op eigen risico...

en een slot op de koelkast is niet mogelijk, de koelkast is niet van mij maar van de beheerder en in principe mogen anderen er ook gebruik van maken (maar dat doet dus niemand).
pi_32085555
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef bonke het volgende:
als je ziet dat er iemand van eet moet je hem stoppen
als je hem door laat eten en hij strijkt et vaantje dan is et nog moord ook
geen moord. het is namelijk niet beoogd. mogelijk wel dood door schuld
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:01:09 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_32085685
Er mag van die koelkast dus ook door een ander gebruikgemaakt worden. Dan is het dus niet zo dat je huisgenoot er per definitie niks te zoeken heeft. Dan zou het dus kunnen dat je huisgenoot onopzettelijk iets van jou nuttigt, iets wat jij met opzet hebt 'vergiftigd'.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')