Maar graan komt later wel, daar hebk nu ff een vooraad in, itt hout/klei. Dus dat breidt ik eerst uit en daarna met dat mijn graanveldenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Je moet je graanveld als eerste uibreiden, je krijgt nu maar 3 per uur en dat is veel te weinig!
doe je graan nu maar gewoonquote:Op woensdag 9 november 2005 16:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar graan komt later wel, daar hebk nu ff een vooraad in, itt hout/klei. Dus dat breidt ik eerst uit en daarna met dat mijn graanvelden
pff... er kunnen ook wel wat leden naar onze alliance hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Zebbie het volgende:
En weer een hoop invites voor de alliantie erbij:
-20 er in
-1 invite
-10 op de wachtlijst
Iedereen (de mensen er in en de wachtlijst) zitten Z-O. Waar zitten jullie zo'n beetje?
Op het moment lukt het me echt met geen mogelijkheid meer de grondstoffen voor een ambassade-upgrade te betalen
Je kan ook naar dat cirkeltje boveningaan, dan op je alliantienaam klikken (achter je naam) en dan kan je ook naart forum, maar dat duurt net zo lang volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind die indeling wel erg irritant. Bepaalde dingen zitten echt superonlogisch in elkaar. Als ik naar het alliantieforum wil moet ik eerst naar m'n dorp dan naar m'n ambasade en dan pas kan ik naar 't forum. Ik had veel liever gewoon een handig overzichtje links van het scherm willen hebben.
Wat is die quick navigation ???quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~bmans/fokk.JPG
Lekkere farm gevonden
(nog steeds niet leeg)
Hoe komt dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |