Dus eerst heel dat resourceveld opbouwen met level 1 velden?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan beter alle velden tegelijk naar hetzelfde level upgraden dan dat je allemaal lvl 1 velden hebt en 1 level 8 veld bv.
Production:quote:Op woensdag 9 november 2005 12:17 schreef dragems het volgende:
welke server zitten jullie ik s1
Production:
Wood: 640 per hour
Clay: 675 per hour
Iron: 594 per hour
Crop: 338 per hour
wat is je nick, dan invite ik je in de Fok alliancequote:Op woensdag 9 november 2005 12:54 schreef Falco het volgende:
Okee ik heb me geregistreerd. Dit is leuk?
hoezo nu jij weer jij krijgt hier echt een harde van of niet is niet boeitent man. zag het alleen een blz of 2 terug staan dat iedereen dat aan het posten was. niet dat ik probeer mensen in de grond te stampen. jij valt me gewoon direct aanquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef jorryt het volgende:
[..]
Production:
Wood: 931 per hour
Clay: 862 per hour
Iron: 700 per hour
Crop: 495 per hour
units:
149 Clubswinger
144 Axefighter
30 Paladin
17 catapult
nu jij weer
lol sorry ben bij big brother topic nog al bezig en deze kwam tussendoorquote:
Is ook niet echt veel, maar elke keer als ik wil uitbreiden kom ik wel weer wat tekortquote:Productie:
Hout: 14 per uur
Klei: 17 per uur
IJzer: 14 per uur
Graan: 3 per uur
wacht maar dat komt allemaal goedquote:Op woensdag 9 november 2005 16:23 schreef Sautor het volgende:
[..]
Is ook niet echt veel, maar elke keer als ik wil uitbreiden kom ik wel weer wat tekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |