Natuurlijk gaat hw voorquote:Op zondag 6 november 2005 13:31 schreef PPL het volgende:
[..]
En hops....
Daar gaat weer een potentieel glansrijke school-carriere 'down the drain'
Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef sk888er het volgende:
Word er trouwens binnenkort al een fok alliantie aangemaakt?
Same here...quote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef Weizz het volgende:
Dan zou ik er geen 2 spelen
wat gebeurt er eigenlijk als je word aangevallen?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Platina het volgende:
Productie:
Hout: 132 per uur
Klei: 166 per uur
IJzer: 132 per uur
Graan: 92 per uur
\o/
Enige nadeel ik word telkens aangevallen omdat ik niet in een alliantie zit. Ik ben wel al door 7 verschillende allianties gevraagd om te joinen, daarvan af gezien
dank jequote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Platina het volgende:
Iedereen kan iedereen aanvallen (newbies krijgen 7 dagen bescherming)
In alliantie zitten maakts niets uit bij daadwerkelijke aanval, al zul je dan minder snel aangevallen worden.
Jouw troepen (als je die hebt) zullen tegen die van de tegenstander vechten, resources stelen (cranny bouwen voorkomt dit merendeels) en vervolgens weer weg gaan, tenminste als je een raid doet.
Allang en breed gedaan, na de eerste aanval al. Jammer genoeg was een vriend toen opzichter van mijn account (ik was net met start op vakantie) anders stond ik nu hogerquote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef jorryt het volgende:
Platina.. maak je schuilplaats lvl 10, en dan nog 2 schuilplaatsen lvl 5 ofzo heb ik ook gedaan, wordt er niks meer van je gestolen.. kan ik jou opschrijven voor de alliance?
Het maakt mij niet uit zolang er maar te zien is dat we een fok! team zijn (quote:Op zondag 6 november 2005 18:55 schreef jorryt het volgende:
De alliance kan wat mij betreft vandaag nog worden gemaakt, over de naam hier stemmen, om 10 uur start ik de alliantie onder de naam met de meeste stemmen (de naam kan nog veranderd worden
Het lijkt me logisch dat de afkorting Fok! wordt
Nou kun je stemmen op:
Vaffanculo
Andere naam (zelf inbrengen)
Mijn stem moge duidelijk zijn....quote:Op zondag 6 november 2005 18:55 schreef jorryt het volgende:
De alliance kan wat mij betreft vandaag nog worden gemaakt, over de naam hier stemmen, om 10 uur start ik de alliantie onder de naam met de meeste stemmen (de naam kan nog veranderd worden
Het lijkt me logisch dat de afkorting Fok! wordt
Nou kun je stemmen op:
Vaffanculo
Andere naam (zelf inbrengen)
En jorryt, ik zat al dagen te wachten op iemand die een Travian-topic wilde starten, maar dat gebeurde niet dus heb ik t zelf maar gedaanquote:Productie:
Hout: 54 per uur
Klei: 67 per uur
IJzer: 42 per uur
Graan: 49 per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |