daar stem ik mee in.quote:Op zondag 6 november 2005 11:58 schreef Weizz het volgende:
Ah, maar vaffanculo is al veel meer dan alleen Omerta... Ik heb namelijk een scheithekel aan Omerta en heb wel in Vaffan gezeten
daarom speel ik juist geen Ogamequote:Op zondag 6 november 2005 12:00 schreef PPL het volgende:
We kunnen ook gewoon FDF doorstarten
Nee ff zonder dollen.
Mijn aandacht blijft bij OGame.
Dit ziet er leuk uit, maar ik kan dit niet ook nog eens erbij gaan doen op redelijk niveau (en vanaf m'n werk enzo).
Leuk voor 's avonds thuis als ik sta te wachten op mijn slagschepen, maar ik kan hier bij lange na niet zovel tijd in gaan steken.
Vaffanculo is nog niet opgericht, dit zal ik wel doen als ik mn ambassade lvl 3 heb, verder heb je alleen een ambassade lvl 1 nodig om hem te joinen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef PPL het volgende:
Waar moet ik me medeln voor dat vaffan-dinges gebeuren.
Of moet ik dan eerst een ambassade hebben ?
* jorryt meldt zich.quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Voor de mensen die het langer doen, wat zijn een beetje tips waar je op moet letten in het begin?
Zijn dit ook de ingame nicks ?quote:jorryt (inigo)
Weizz
PPL
Lostformat
le troyan (irl vriend van me, kan zich niet op Fok aanmelden
En hops....quote:Op zondag 6 november 2005 13:27 schreef sk888er het volgende:
call me in![]()
Dit is iets moois om onder mn hw te doen![]()
Natuurlijk gaat hw voorquote:Op zondag 6 november 2005 13:31 schreef PPL het volgende:
[..]
En hops....
Daar gaat weer een potentieel glansrijke school-carriere 'down the drain'
Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef sk888er het volgende:
Word er trouwens binnenkort al een fok alliantie aangemaakt?
Same here...quote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef Weizz het volgende:
Dan zou ik er geen 2 spelen
wat gebeurt er eigenlijk als je word aangevallen?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Platina het volgende:
Productie:
Hout: 132 per uur
Klei: 166 per uur
IJzer: 132 per uur
Graan: 92 per uur
\o/
Enige nadeel ik word telkens aangevallen omdat ik niet in een alliantie zit. Ik ben wel al door 7 verschillende allianties gevraagd om te joinen, daarvan af gezien
dank jequote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Platina het volgende:
Iedereen kan iedereen aanvallen (newbies krijgen 7 dagen bescherming)
In alliantie zitten maakts niets uit bij daadwerkelijke aanval, al zul je dan minder snel aangevallen worden.
Jouw troepen (als je die hebt) zullen tegen die van de tegenstander vechten, resources stelen (cranny bouwen voorkomt dit merendeels) en vervolgens weer weg gaan, tenminste als je een raid doet.
Allang en breed gedaan, na de eerste aanval al. Jammer genoeg was een vriend toen opzichter van mijn account (ik was net met start op vakantie) anders stond ik nu hogerquote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef jorryt het volgende:
Platina.. maak je schuilplaats lvl 10, en dan nog 2 schuilplaatsen lvl 5 ofzo heb ik ook gedaan, wordt er niks meer van je gestolen.. kan ik jou opschrijven voor de alliance?
Het maakt mij niet uit zolang er maar te zien is dat we een fok! team zijn (quote:Op zondag 6 november 2005 18:55 schreef jorryt het volgende:
De alliance kan wat mij betreft vandaag nog worden gemaakt, over de naam hier stemmen, om 10 uur start ik de alliantie onder de naam met de meeste stemmen (de naam kan nog veranderd worden
Het lijkt me logisch dat de afkorting Fok! wordt
Nou kun je stemmen op:
Vaffanculo
Andere naam (zelf inbrengen)
Mijn stem moge duidelijk zijn....quote:Op zondag 6 november 2005 18:55 schreef jorryt het volgende:
De alliance kan wat mij betreft vandaag nog worden gemaakt, over de naam hier stemmen, om 10 uur start ik de alliantie onder de naam met de meeste stemmen (de naam kan nog veranderd worden
Het lijkt me logisch dat de afkorting Fok! wordt
Nou kun je stemmen op:
Vaffanculo
Andere naam (zelf inbrengen)
En jorryt, ik zat al dagen te wachten op iemand die een Travian-topic wilde starten, maar dat gebeurde niet dus heb ik t zelf maar gedaanquote:Productie:
Hout: 54 per uur
Klei: 67 per uur
IJzer: 42 per uur
Graan: 49 per uur
Jaquote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef LostFormat het volgende:
Ik neem aan dat ik die pas zie als ik een ambassade heb?
Ingame message to all players kan ook iedereenquote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef jorryt het volgende:
Even over de rangen, op het begin geef ik iedereen de rechten om te inviten, het forum te regelen en het profiel aan te passen.. later regelen we het wel
Volgende OP samen maken?quote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef DeHovenier het volgende:
En jorryt, ik zat al dagen te wachten op iemand die een Travian-topic wilde starten, maar dat gebeurde niet dus heb ik t zelf maar gedaan
quote:
Ik.quote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef jorryt het volgende:
Wie heeft er nog geen ambassade?
Ik stuur vanmiddag dan wel wat grondstoffen...
Iedereen is welkom, zet je ingame nick maar hier neer en ik invite je..quote:Op maandag 7 november 2005 16:47 schreef Sautor het volgende:
Ambassade ist eerstvolgende op mijn lijstje om te bouwen zodat ik ook kan joinen bij de alliantie (als jullie mij er wel bij willen hebben)
Ah...quote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef jorryt het volgende:
die invite staat in je ambassade
Sautorquote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef jorryt het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, zet je ingame nick maar hier neer en ik invite je..
isgoed hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Ah...
Dan zie ik hem wel zodar ie gebouwd is.
Ik heb je tip gevolgd en ben begonnen met de graanakkers, schuilplaatsen en graansilo's.
De ambassade zal dus ff moeten wachten.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef PPL het volgende:
* PPL heeft zich zojuist aangesloten bij alliantie
Correctie, ik heb nu 90 inwonersquote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb precies 100 inwoners, ben 2 weken ofzo bezig.
Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik wil ook graag meedoen!![]()
Nick: TheTh1ng
Handel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef sk888er het volgende:
wat houd precies de economische zaken in?
dat is/was de nummer 1 van het spel en er stond in zn profiel: invite me maar..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef Platina het volgende:
en wat is dat met die ts88 gast wat ik zag jorryt?
Ik heb em al gebouwd vannacht...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:21 schreef PPL het volgende:
Oi Weizz, wanneer meldt jij je bij de alliantie ?
Schiet eens op met die ambassade !
Dus eerst heel dat resourceveld opbouwen met level 1 velden?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan beter alle velden tegelijk naar hetzelfde level upgraden dan dat je allemaal lvl 1 velden hebt en 1 level 8 veld bv.
Production:quote:Op woensdag 9 november 2005 12:17 schreef dragems het volgende:
welke server zitten jullie ik s1
Production:
Wood: 640 per hour
Clay: 675 per hour
Iron: 594 per hour
Crop: 338 per hour
wat is je nick, dan invite ik je in de Fok alliancequote:Op woensdag 9 november 2005 12:54 schreef Falco het volgende:
Okee ik heb me geregistreerd. Dit is leuk?
hoezo nu jij weer jij krijgt hier echt een harde van of niet is niet boeitent man. zag het alleen een blz of 2 terug staan dat iedereen dat aan het posten was. niet dat ik probeer mensen in de grond te stampen. jij valt me gewoon direct aanquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef jorryt het volgende:
[..]
Production:
Wood: 931 per hour
Clay: 862 per hour
Iron: 700 per hour
Crop: 495 per hour
units:
149 Clubswinger
144 Axefighter
30 Paladin
17 catapult
nu jij weer
lol sorry ben bij big brother topic nog al bezig en deze kwam tussendoorquote:
Is ook niet echt veel, maar elke keer als ik wil uitbreiden kom ik wel weer wat tekortquote:Productie:
Hout: 14 per uur
Klei: 17 per uur
IJzer: 14 per uur
Graan: 3 per uur
wacht maar dat komt allemaal goedquote:Op woensdag 9 november 2005 16:23 schreef Sautor het volgende:
[..]
Is ook niet echt veel, maar elke keer als ik wil uitbreiden kom ik wel weer wat tekort
Maar graan komt later wel, daar hebk nu ff een vooraad in, itt hout/klei. Dus dat breidt ik eerst uit en daarna met dat mijn graanveldenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Je moet je graanveld als eerste uibreiden, je krijgt nu maar 3 per uur en dat is veel te weinig!
doe je graan nu maar gewoonquote:Op woensdag 9 november 2005 16:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar graan komt later wel, daar hebk nu ff een vooraad in, itt hout/klei. Dus dat breidt ik eerst uit en daarna met dat mijn graanvelden
pff... er kunnen ook wel wat leden naar onze alliance hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Zebbie het volgende:
En weer een hoop invites voor de alliantie erbij:
-20 er in
-1 invite
-10 op de wachtlijst
Iedereen (de mensen er in en de wachtlijst) zitten Z-O. Waar zitten jullie zo'n beetje?
Op het moment lukt het me echt met geen mogelijkheid meer de grondstoffen voor een ambassade-upgrade te betalen
Je kan ook naar dat cirkeltje boveningaan, dan op je alliantienaam klikken (achter je naam) en dan kan je ook naart forum, maar dat duurt net zo lang volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind die indeling wel erg irritant. Bepaalde dingen zitten echt superonlogisch in elkaar. Als ik naar het alliantieforum wil moet ik eerst naar m'n dorp dan naar m'n ambasade en dan pas kan ik naar 't forum. Ik had veel liever gewoon een handig overzichtje links van het scherm willen hebben.
Wat is die quick navigation ???quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~bmans/fokk.JPG
Lekkere farm gevonden
(nog steeds niet leeg)
Hoe komt dat?quote:
In het begin ging het bij mij ook moeizaam. Het gaat nu wel steeds beter maar die ambassade wordt zo gigantisch duur. Voor iemand als Jorryt is het nog wel te betalen, maar met mijn inkomsten is er voorlopig nog geen beginnen aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef ZigoSOS het volgende:
Wil niet echt lukken
Met resources beetje mislukt, waardoor ik nu nogal wat klei te kort kom...
Weet niet of bij jullie het begin ook wat moeilijker ging?
Balance is het woord... Verhoog je graan 1 of 2 keer. Dan sparen, 1 keer hout, klei en ijzer... Zoals je ziet kost hout upgraden weinig hout, enz... Zo doe ik het iig, en dat gaat wel aardig. Al heb ik er wel een beetje hulp bij gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef ZigoSOS het volgende:
Wil niet echt lukken
Met resources beetje mislukt, waardoor ik nu nogal wat klei te kort kom...
Weet niet of bij jullie het begin ook wat moeilijker ging?
Toch niet verkeerd voor met 5 manquote:Opbrengst 32 32 32 36
Lijkt mij dat daar gewoon het graanverbruik staat...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zebbie het volgende:
Dat staat altijd achter dit [afbeelding] tekentje
quote:hangt van het gebouw af denk ik. Ik weet niet hoeveel mensen je krijgt bij een bepaald gebouw, mss staat dat ergens op dat forum van hun.
Het was niet op je vraag bedoeldquote:Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef LostFormat het volgende:
Wat dus allemaal geen hol met m'n vraag te maken heeft.
Die leveren pas van level 6 naar 7 een paar mensen op als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Maar dus niet met het upgraden van resourcefields?
Ik wou net zoiets postenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef PPL het volgende:
Wat gaat dat Travian langzaam zeg...
Nee, volgens Ogame is de vakantiemode nog aan :Squote:@De Hovenier; speel je ook nog Ogame of niet? Of ben je helemaal afgeslacht dat je zo achter hangt?
Zebbie City: (35|-53)quote:
Lachequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef Cici het volgende:
Mertkan en Hamotje zijn dichtbij mijn dorpje
(-78|5 is mijn coordinatie)
Zeker welquote:Op zondag 13 november 2005 00:13 schreef jorryt het volgende:
DJKoster wil je een invite in Vaffanculo?
quote:Productie:
Hout: 67 per uur
Klei: 74 per uur
IJzer: 48 per uur
Graan: -1 per uur
Productie:quote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef Platina het volgende:
Productie:
Hout: 220 per uur
Klei: 220 per uur
IJzer: 200 per uur
Graan: 90 per uur
Eenheden:
5 Equites Imperatoris
Hehe, ik vind die namen van eenheden wel vet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |