Foto 2-3quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef Chanandler het volgende:
Foto's! Wojoo die eerste is mooi
Oke hier een paar van mij dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks bewerkt![]()
Belachelijk hoogquote:
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag johquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Foto 2-317 juli 2004, noodweer-Rolwolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef JPM01 het volgende:
begin maart hadden wij geloof ik het meeste aantal sneeuw van het landook daar wat fotos van bij de voetbal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zag het er bij DESZ uit in maart+/- 40 a 50 cm sneeuw
![]()
zijn een beetje donker maar het was niet zo heel licht meer.
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Had je niet wat eerder kunnen gaan?
Oeequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
Ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
He verdikkiequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donker
ja en het jammerde was aan dat de eind van de maand besloten is om te stoppen daar..., had ik net zo goed eerder weg kunnen gaanquote:
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:44 schreef Chanandler het volgende:
Speedy, wanneer ontstaat er eigenlijk zo'n RolWolk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |