Zeer goed plan!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef Raenius het volgende:
Een NL tv gids heb ik nog gezien behalve voor het belgische VRT nieuws. Maar je kan hem natuurlijk altijd zelf maken! Misschien dat ik me er ook nog eens aan waag...
Met Samurize bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef marc1982 het volgende:
heeft iemand al email werkend?
dat je op je desktop ziet of en hoeveel nieuwe mail je hebt?
met outlook bijvoorbeeld?
thanks, maar werkt helaas niet voor gmailquote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Met Samurize bedoel je?
heb je een POP3 mail account? of SMTP (Exchange)?
POP3 is namelijk zeer eenvoudig toe te voegen.
Kies voor add meter klik op add Pop3, vul je username, password en mailserver in en je bent klaar.
Gmail Plugin - Version 2quote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef marc1982 het volgende:
[..]
thanks, maar werkt helaas niet voor gmail
beveiliging, ssl (of sll , 1 van de 2 iig), iemand andere suggesties?
bedankt voor het vinden,quote:Op maandag 14 november 2005 19:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gmail Plugin - Version 2
gevonden met google
Tof! Ik hoor het wel wanneer je 'klaar' bent!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef ROG het volgende:
Flip, goed bezig! Dat screentje met die tv-gids van je, daar ga ik me in verdiepen; zeer cool.
offtopic: BF2 is besteld btw, videokaartje zoek ik vanavond uit, 6600 GTje ofzo!
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Mr._Incredible het volgende:
Mijn samurize creatie:
[[url=http://145.85.114.5/users/i151270/background_thumb.jpg]afbeelding][/url]
De opbouw is als volgt:
- music button in het midden van de telefoon is voor opstarten winamp
- knop links van music button voor opstarten firefox
- knop rechts van music button voor thunderbird Mail
- navigatie knop telefoon voor my computer
- back knop telefoon voor play/pause van winamp
- c knop van telefoon voor stoppen winamp
- +/- knoppen voor nummer terug en verder in winamp
- knop onderin met sleuteltje voor uitloggen windows
- knop rechtsonderin voor uitzetten van geluid
en als laatstede zilveren knop aan de zijkant van de telefoon is voor het opstarten van Jbuilder
Al serieus aan begonnen????quote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef Raenius het volgende:
Ik heb bijna de Widget af voor het FokNiews/Weblog/Reviews etc.
Een NL tv gids heb ik nog gezien behalve voor het belgische VRT nieuws. Maar je kan hem natuurlijk altijd zelf maken! Misschien dat ik me er ook nog eens aan waag...
hier zijn een aantal pagina's met dat soort wallpapersquote:Op woensdag 16 november 2005 15:57 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek mooie zonsopkomst en -ondergang wallpapers, wie kan me helpen? Thanks alvast!
Dat is een mooie wallpaper, kan je die niet hier postenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mooi, dit is mijn simpele desktop nu:
[afbeelding]
Uiteraard, hier:quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Dat is een mooie wallpaper, kan je die niet hier posten![]()
Thanks manquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Uiteraard, hier:
http://x11.putfile.com/11/31916011477.jpg
Dat is geen widget, maar een Samurize-iets. En de links ernaar staan een paar keer vermeld in dit topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Thanks mannu heb ik nog een vraagje, waar heb jij die tv gids widget gedownload?
http://g52004.no-ip.org/~gusax840/xmltv/index.phpquote:Op donderdag 17 november 2005 08:37 schreef mikey99 het volgende:
*wordt gek van het niet te vinden zijn van een tv-gids widget
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik dom als ik em niet snap?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://g52004.no-ip.org/~gusax840/xmltv/index.php
Google, 3 seconde
Copy / paste error, ik heb het al aangepastquote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef mikey99 het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik em niet snap?![]()
d8 al, ligt het nou aan mij, quad met widget-link kon ik niet helemaal vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Copy / paste error, ik heb het al aangepast
En zijn widgets niet standaard OSX only
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor nutteloze kick?
Voor een fok-widget kun je elke rss-reader gebruiken (ik heb NewsTicker door m'n scherm wandelen, met feeds van fok, tweakers en nu.nl)quote:Op donderdag 17 november 2005 10:39 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Idd een FOK! widget en een tvgids widget. Dat zoek ik nog steeds,
Wat voor scherm gebruikt er nou weer 2048*1024 als resolutiequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mijn huidige samurize:
[afbeelding]
Klik hier voor grote versie
Twéé schermenquote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef LKEN het volgende:
[..]
Wat voor scherm gebruikt er nou weer 2048*1024 als resolutie![]()
In de config tool, als je de tvgids vbs selecteert, kun je op het tabje source aangeven hoe vaak ie update bij 'Run every X mins.'quote:Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat die TV Gids automatisch update?
Met een willekeurige rss reader. (konfabulator en/of samurize)quote:Op maandag 28 november 2005 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe krijg ik de FOK! Headlines op m'n bureaublad
Simpel gezegd: tv-gids plugin gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef CarpeNoctem het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam die Tv-gids via samurize op je desktop, zoals op de screenshot in de openingspost...
Simpele TVGids config. Blijkbaar toch veel behoefte aan:quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef CarpeNoctem het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam die Tv-gids via samurize op je desktop, zoals op de screenshot in de openingspost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |