Gast, ik ben bezig met de screenshots. En dit topic is specifiek voor al je vragen en antwoorden mbt deze programma's. En ja je kunt uiteraard ook je creaties laten zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Voorbeelden!
Er zijn al genoeg post je desktop reeksen geweest, waarin duidelijk werd dat dit programma dat kan.
Gaat het nu om het laten zien van je creaties?
This Thread Sucks Without Pictures...
En hoe heb je de refresh intervals bij de 'text-meters' staan? Die dus het txt bestandje moeten lezen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb een probleepje met samurize. Ik heb nu de TVGids plugin. (van tvgids.nl). Maar de auto-update werkt niet(goed). Ik heb het interval op 1 minuut staan. Als ik op test script drukt werkt het script wel, TVGids.txt wordt geudate. Echter dit gebeurd niet automatisch om de minuut. Wel af en toe om de 15 minuten. Erg vreemd dus en ik kom er niet meer uit. Iemand hetzelfde probleem gehad?
en hoe wil jij dan een rss reader in je visual style proppen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Het kan ook eenvoudiger.Patch je uxtheme.dll file met dit programmatje: blablabla
ja ja, ik wou er alleen even op wijzen dat mensen die alleen een andere visual style willen slechts een kleine patch hoeven uit te voeren. En vervolgens is er een overvloed aan styles die je alleen maar even in een het windows foldertje hoeft te stoppen. En verder gebruik je gewoon je rechtermuisknop -> properties -> Appearance. Et voila.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
en hoe wil jij dan een rss reader in je visual style proppen?
Dat is niet van belang, aangezien heel het tekstbestandje al niet wordt geupdatequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En hoe heb je de refresh intervals bij de 'text-meters' staan? Die dus het txt bestandje moeten lezen?
Mijn huidige samurize:
[afbeelding]
Klik hier voor grote versie
Voor de kaders heb ik Abyss Skinpack gebruikt.
Weet iemand waar ik weer-icoontjes kan vinden voor het weer-script?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |