Vanaf nu alles eerst een keertje retour sturen en het vervolgens met korting terugbestellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik heb de volgende situatie:
vorige zondag een artiekel besteld (in 2 verschillende maten). Niet-passend stuk retour gestuurd. Nu is product 30 (!) euro afgeprijsd.
oeh nicequote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef BrunoD het volgende:
Een beetje mannelijk tegenwicht hier kan geen kwaad.
[afbeelding]
Jasje
[afbeelding]
Coltrui
[afbeelding]
Hemd
[afbeelding]
Schoudertas
Nee klopt, heb ik namelijk ook al 's gehad. Heb het shirtje toen wel gehouden, maar vind het maar een vage regelquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Elefes het volgende:
Nee, volgens mij heb je geen recht op korting, helaas. Ik las volgens mij vandaag nog op de site dat je de prijs voor het product moet betalen, die het heeft wanneer je het bestelt. Dus al bestel ik nu een product, en wordt dat morgen afgeprijsd, moet ik nog het volle pond betalen. Of je stuurt het idd terug, en bestelt het opnieuw
deze heb ik ook, in een andere kleur en in de winkel gekochtquote:
quote:Geachte mevrouw,
dank u voor uw mail.
Ja u kunt ook afgeprijsde artikelen retourneren.
Ik heb nog niks gehoord, heeft er iemand die vrijdag of zaterdag heeft besteld al een 2 e mailtje gehad ? Hoe lang duurt dat op het ogenblik ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef deedeetee het volgende:
Maar ik heb vanochtend bestelt en toen stond die jas er nog op in het chestnut en in mt XL en nu is de hele chestnut weg. Dus ik ga er vanuit dat die kleur nu is uitverkocht. Het is nat. de vraag of dat gebeurt is vóór of ná dat ik de bestelling plaatste. In het eerste geval krijg ik hem wel en anders krijg volgende week bericht dat de jas helaas is uitverkocht.Ik heb wel meteen het mailtje gekregen dat de bestelling bevestigde maaja dat zegt niks nat.![]()
ik heb eeb pest aan afwachten, ik wil het NU weten !!!![]()
Ik vind hem mooi! Feestelijk!quote:Op maandag 19 december 2005 10:47 schreef Me784 het volgende:
Dames wat vinden jullie hiervan? Wil hem voor mijn vriendin bestellen namelijk.
[afbeelding]
Binnen 3 tot 5 werkdagen krijg je meestal bericht, je zit nu dus op 1 dagquote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord, heeft er iemand die vrijdag of zaterdag heeft besteld al een 2 e mailtje gehad ? Hoe lang duurt dat op het ogenblik ?
De hele jas is nu in alle kleuren van de site gehaald......![]()
'k had al gezegd dat ik niet zo graag wacht hé ?![]()
thx, 't gaat me wel moeite kosten want het is niet voor mezelf maar als kadootje bedoeld, vandaar mijn ongeduld.quote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef object het volgende:
[..]
Binnen 3 tot 5 werkdagen krijg je meestal bericht, je zit nu dus op 1 dag![]()
Even tot woensdag wachten, waarschijnlijk..
In de winkel waren er in die maat ook nog maar heel erg weinig jassen te krijgen en die waren of lelijk of te kort.quote:Het gebeurd ook wel dat artikel voor een paar dagen weg is en er opeens weer is in alle maten, volgens mij is dat systeem niet helemaal op en top.
website functioneert niet goed denk, op de duitse versie zet hij het artikel met korting in de winkelmand en staat er in het artikeloverzicht tevens de korting erbij.quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef x-uk het volgende:
klein vraagje, kan het (zo gauw) niet op hun website vinden:
als ik de advent-actie-dinges van vandaag in me winkelmandje zet (die blouse/overhemd) dan staat de oude (hoge) prijs er, maar hij hoort afgeprijsd te zijn: gebeurt dat altijd, en wordt de korting er pas later afgehaald?
Op de duitse versie staat de jas die ik besteld heb van de nederlandse versie met 32 % korting ipv 50 %quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef object het volgende:
[..]
website functioneert niet goed denk, op de duitse versie zet hij het artikel met korting in de winkelmand en staat er in het artikeloverzicht tevens de korting erbij.
(duitse versie http://www.esprit-online-shop.com/Shop/HtmlProduct/de/62286.html)
Bestellen en er morgen even over bellen of mailen is mischien een optie
Mooie jas iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef noekje het volgende:
Een tijd geleden wilde ik een jas bestellen maar ik bleef toch wel twijfelen want ik vond hem redelijk aan de prijs en ik had al 4 jassen liggen die allemaal nog goed zijn. Ik heb hem toen dus niet besteld. Gisteren keek ik nog even op de site en zag ik de jas weer bij overblijfsel voor de helft van de prijs. Ik heb hem dus besteld.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |