abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33167035
Ik heb de volgende situatie:

vorige zondag een artiekel besteld (in 2 verschillende maten). Niet-passend stuk retour gestuurd. Nu is product 30 (!) euro afgeprijsd.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_33168516
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik heb de volgende situatie:

vorige zondag een artiekel besteld (in 2 verschillende maten). Niet-passend stuk retour gestuurd. Nu is product 30 (!) euro afgeprijsd.
Vanaf nu alles eerst een keertje retour sturen en het vervolgens met korting terugbestellen
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:14:34 #253
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33169643
Maar als iets wat je koopt binnen een week wordt afgeprijst heb je ook recht op als nog dezelfde korting ? Ik heb eens een playstation gekocht bij Dixons en die werd toen 300 gulden afgeprijst. Ikke met de aankoopbon naar de winkel en toen kreeg ik 300 gulden terug

Dus MR_Romano bel ff met Esprit en informeer of ze dat ook zo doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33174211
Nee, volgens mij heb je geen recht op korting, helaas. Ik las volgens mij vandaag nog op de site dat je de prijs voor het product moet betalen, die het heeft wanneer je het bestelt. Dus al bestel ik nu een product, en wordt dat morgen afgeprijsd, moet ik nog het volle pond betalen. Of je stuurt het idd terug, en bestelt het opnieuw
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33185071
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef BrunoD het volgende:
Een beetje mannelijk tegenwicht hier kan geen kwaad.

[afbeelding]

Jasje

[afbeelding]

Coltrui

[afbeelding]

Hemd

[afbeelding]

Schoudertas
oeh nice
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 18 december 2005 @ 11:29:59 #256
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_33185237
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Elefes het volgende:
Nee, volgens mij heb je geen recht op korting, helaas. Ik las volgens mij vandaag nog op de site dat je de prijs voor het product moet betalen, die het heeft wanneer je het bestelt. Dus al bestel ik nu een product, en wordt dat morgen afgeprijsd, moet ik nog het volle pond betalen. Of je stuurt het idd terug, en bestelt het opnieuw
Nee klopt, heb ik namelijk ook al 's gehad. Heb het shirtje toen wel gehouden, maar vind het maar een vage regel .
want de klop doet het niet.
pi_33185844
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:38 schreef HV het volgende:
Nieuw :
[afbeelding]
deze heb ik ook, in een andere kleur en in de winkel gekocht
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33191216
Dit zijn de artikelen die onder de vakjes staan in die EDC ADVERT aanbiedingen kalender. Helaas staat de korting er nog niet bij maar dan ken je alvast van tevoren zien wat er afgeprijst gaat worden die dag. Kan zijn dat ze dit nog wijzigen, maar afgelopen 2 weken hebben ze dat niet gedaan, dus zal wel zo blijven gok ik. Had dit al wat eerder hier willen posten, maar het aanmelden op dit forum is lastiger dan achterhalen wat er achter die calender vakjes zit

19 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/90273.html

20 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/91330.html

21 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/87362.html

22 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/91823.html

23 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/90937.html

24 December

http://www.esprit.nl/Shop/HtmlProduct/nl/92688.html
pi_33193535
19 dec

20 dec

21 dec

22 dec

23 dec

24 dec
pi_33199863
Nog even ter informatie (alhoewel het al wel ongeveer bekend was ):
quote:
Geachte mevrouw,

dank u voor uw mail.

Ja u kunt ook afgeprijsde artikelen retourneren.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33207281
Heb deze besteld

.....
pi_33212688
Dames wat vinden jullie hiervan? Wil hem voor mijn vriendin bestellen namelijk.

"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  maandag 19 december 2005 @ 16:50:43 #263
78780 deedeetee
pi_33219766
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef deedeetee het volgende:
Maar ik heb vanochtend bestelt en toen stond die jas er nog op in het chestnut en in mt XL en nu is de hele chestnut weg. Dus ik ga er vanuit dat die kleur nu is uitverkocht. Het is nat. de vraag of dat gebeurt is vóór of ná dat ik de bestelling plaatste. In het eerste geval krijg ik hem wel en anders krijg volgende week bericht dat de jas helaas is uitverkocht.Ik heb wel meteen het mailtje gekregen dat de bestelling bevestigde maaja dat zegt niks nat.

ik heb eeb pest aan afwachten, ik wil het NU weten !!!

Ik heb nog niks gehoord, heeft er iemand die vrijdag of zaterdag heeft besteld al een 2 e mailtje gehad ? Hoe lang duurt dat op het ogenblik ?
De hele jas is nu in alle kleuren van de site gehaald......

'k had al gezegd dat ik niet zo graag wacht hé ?
  maandag 19 december 2005 @ 17:14:32 #264
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33220229
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:47 schreef Me784 het volgende:
Dames wat vinden jullie hiervan? Wil hem voor mijn vriendin bestellen namelijk.

[afbeelding]
Ik vind hem mooi! Feestelijk!
Als je vriendin hem niet hebben wil, mag je hem altijd nog aan mij geven
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33220357
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehoord, heeft er iemand die vrijdag of zaterdag heeft besteld al een 2 e mailtje gehad ? Hoe lang duurt dat op het ogenblik ?
De hele jas is nu in alle kleuren van de site gehaald......

'k had al gezegd dat ik niet zo graag wacht hé ?
Binnen 3 tot 5 werkdagen krijg je meestal bericht, je zit nu dus op 1 dag

Even tot woensdag wachten, waarschijnlijk..

Het gebeurd ook wel dat artikel voor een paar dagen weg is en er opeens weer is in alle maten, volgens mij is dat systeem niet helemaal op en top.
  maandag 19 december 2005 @ 18:00:55 #266
78780 deedeetee
pi_33221306
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef object het volgende:

[..]

Binnen 3 tot 5 werkdagen krijg je meestal bericht, je zit nu dus op 1 dag

Even tot woensdag wachten, waarschijnlijk..
thx, 't gaat me wel moeite kosten want het is niet voor mezelf maar als kadootje bedoeld, vandaar mijn ongeduld.
quote:
Het gebeurd ook wel dat artikel voor een paar dagen weg is en er opeens weer is in alle maten, volgens mij is dat systeem niet helemaal op en top.
In de winkel waren er in die maat ook nog maar heel erg weinig jassen te krijgen en die waren of lelijk of te kort.
Allemaal S en M en hooguit een L De XL is kompleet uitverkocht
Overal trouwens óók in de bijenkorf was niks meer te krijgen, men heeft zich de laatste week massaal op de winterjassen gestort lijkt het wel.......

[ Bericht 10% gewijzigd door deedeetee op 19-12-2005 18:07:39 ]
pi_33225315
klein vraagje, kan het (zo gauw) niet op hun website vinden:
als ik de advent-actie-dinges van vandaag in me winkelmandje zet (die blouse/overhemd) dan staat de oude (hoge) prijs er, maar hij hoort afgeprijsd te zijn: gebeurt dat altijd, en wordt de korting er pas later afgehaald?
pi_33227813
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef x-uk het volgende:
klein vraagje, kan het (zo gauw) niet op hun website vinden:
als ik de advent-actie-dinges van vandaag in me winkelmandje zet (die blouse/overhemd) dan staat de oude (hoge) prijs er, maar hij hoort afgeprijsd te zijn: gebeurt dat altijd, en wordt de korting er pas later afgehaald?
website functioneert niet goed denk, op de duitse versie zet hij het artikel met korting in de winkelmand en staat er in het artikeloverzicht tevens de korting erbij.
(duitse versie http://www.esprit-online-shop.com/Shop/HtmlProduct/de/62286.html)

Bestellen en er morgen even over bellen of mailen is mischien een optie
pi_33237119
Een tijd geleden wilde ik een jas bestellen maar ik bleef toch wel twijfelen want ik vond hem redelijk aan de prijs en ik had al 4 jassen liggen die allemaal nog goed zijn. Ik heb hem toen dus niet besteld. Gisteren keek ik nog even op de site en zag ik de jas weer bij overblijfsel voor de helft van de prijs. Ik heb hem dus besteld.

Go hard or go home
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:55:52 #270
78780 deedeetee
pi_33239087
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef object het volgende:

[..]

website functioneert niet goed denk, op de duitse versie zet hij het artikel met korting in de winkelmand en staat er in het artikeloverzicht tevens de korting erbij.
(duitse versie http://www.esprit-online-shop.com/Shop/HtmlProduct/de/62286.html)

Bestellen en er morgen even over bellen of mailen is mischien een optie
Op de duitse versie staat de jas die ik besteld heb van de nederlandse versie met 32 % korting ipv 50 %
Ik kon daar wel nog mt XL krijgen maar helaas in de beige kleur en ik wil graag bruin hebben.
pi_33240841
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef noekje het volgende:
Een tijd geleden wilde ik een jas bestellen maar ik bleef toch wel twijfelen want ik vond hem redelijk aan de prijs en ik had al 4 jassen liggen die allemaal nog goed zijn. Ik heb hem toen dus niet besteld. Gisteren keek ik nog even op de site en zag ik de jas weer bij overblijfsel voor de helft van de prijs. Ik heb hem dus besteld.

[afbeelding]
Mooie jas idd Die heb ik hier al vaker voorbij zien komen, en vind hem elke keer ook mooi.. Maar heb geen jas nodig

Ik hoop ook dat mijn bestelling gauw komt, donderdag de stad in en dan wil ik graag weten of ik mijn Esprit-kleding met kerst aan kan of niet..
pi_33250591
Ik heb 2 weken terug voor 't eerst iets online besteld omdat ik een mail kreeg voor 10% korting.
Dit heb ik gehouden:

The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:09:37 #273
78780 deedeetee
pi_33250802
Ik vind de rok en de tas erg leuk
  woensdag 21 december 2005 @ 09:21:59 #274
78780 deedeetee
pi_33266835
GVD !!!!!!

Precies wat ik vreesde de maat XL is uitverkocht en de andere sturen ze op
Wat heb ik daar nou aan ????

Waarom zetten ze 'm dan weer terug op de site als ie toch al uitverkocht is %$%$#@##$%#$

en ik had me er zó op verheugd dat blije gezicht te zien als het werd uitgepakt

Onder aan de mail stond een uitgebreid excuus hoe het komt dat een artikel opeens uitverkocht is. Ik heb je laten weten wat ik van dat excuus vind en ze tot slot gewenst dat ze óók zo'n * fijne * kerst gaan krijgen net als ik.....

[ Bericht 23% gewijzigd door deedeetee op 21-12-2005 09:34:00 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 10:33:32 #275
78780 deedeetee
pi_33267868
Ik ben bij * overblijfsel gaan kijken en daar vond ik de jas terug, mt XL was nog in 't zwart te bestellen en ik heb mijn vingers kapot gehamerd in de haast om die gauw te bestellen voordat die óók weer uitverkocht is. Zwart vind 'ze óók vast wel mooi want ze heeft een zwart jack op dit moment

Allemaal duimen voor me dat het toch nog goed afloopt :
wordt vervolgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')