quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:Als er zaken beslist worden door instanties aan de top, is het voor een aantal nooit goed. Maar goed, wat kun je als burger doen. Stemmen op je favourite partij of zelf de politiek ingaan. De enige manier om voor je eigen standpunten op te komen is door actief politiek te voeren.
Maar het zal nooit perfect zijn. Altijd zal er rotzooi zijn, overal en altijd.
Hoewel een betere wereld bij jezelf begint. Dus je zult eerst in je nabije omgeving de politiek in moeten gaan want daar is het ook vaak een zooitje.
Dat was ook mijn optiek. Ben het voor een groot deel eens met TS.
Ben me ook bewust van een blind vertrouwen van een grote meerderheid van de mensheid die zich blijkbaar geen moment afvragen of wat hun wordt voorgespiegeld wel werelijk waar is. Men is nog steeds haast middeleeuws onder de indruk van mensen die ergens van aan de top staan en gelooft bijna alles wat hen voorgespiegeld wordt. Zoals alle redenen die gegeven worden om vrijheden in te trekken waardoor de staat macht terugkrijgt die in zoveel jaren moeizaam door het volk zelf verworven was.
Derhalve is een goede vriend van me een nieuwe locale politieke partij begonnen. Hij heeft de eerste opzet gemaakt en ik heb me daar bij aangesloten en ben nu officieel secretaris van die partij.
De bedoeling is dat alle groepen in de maatschappij evenredig inspraak hebben in het programma en in de locale regelgeving binnen de mogelijkheden van de wet.
Of het iets uit zal halen???? Moeten we nog zien. Zo niet..... nou ja...... dan hebben we het toch geprobeerd en dan zijn er wel weer andere manieren om mensen bewust te maken. Inderdaad begint het bioj jezelf. En iederen doet wat hij\zij kan. De ene in de politiek, de ander op welke andere manier dan ook. Het gaat erom dat we allemaal ons steentje bijdragen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl