Wat een onzin was dat, zoals je kan lezen. Maar het zullen wel amateur dansers geweest zijn.quote:A .Andreas & Ey’Ar : “Fiat Lux” De uit zuilen opgetrokken installatie van mediakunstenaar A.Andreas is een levend en lichtend instrument dat door elektronische verbindingen een geconstrueerde eenheid vormt. Door Ey’Ar (AndroPo) wordt in een choreografisch debat met lichtbundels en sensoren een klankbeeld compositie ten gehore gebracht, die een sonoor universum schept. Zoals geluid bestaat uit golven die beginnen en eindigen, zo ontstaan door de golvende lichamen van de performers snijlijnen tussen de zuilen die geluid en licht produceren. De illusie ontstaat dat het lichaam zelf symfonische kracht krijgt bij de aanraking met licht. Na de performances wordt het publiek uitgenodigd zelf de installatie te sturen.
En het fijnste is dat die lieve cavia dan ook steeds even om het hoekje kijkt.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef Parabola het volgende:
Wel leuk dat buuffie tegenwoordig wat vaker op de koffie komt.
Ja ja. Ik hoor jullie wel besmuikt lachen, hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef Gellius het volgende:
Da's meer een badmuts Tokay, doe dat nou maar niet.
Dat gaat te ver, buuf. Er zijn grenzen. Per slot van rekening moet ik het allemaal alleen doen op mijn eenzame weg.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:03 schreef Tokay het volgende:
Deze behoren ook nog tot de mogelijkheden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar of je zoveel vrolijkheid kunt verdagen, OllieA?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:19 schreef Z het volgende:
Ik hoop dat het gewoon weer een paar dagen gaat duren voordat iemand dan ook maar iets murmelt over dit plaatje:
Rust?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Stilte tussen het raden door, dat is wat ik wil! Een beetje rust in dit topic!
Ik had dat over het hoofd gezien. Dat is kennelijk wat er mis ging. Nogmaals mijn excuses.quote:Warning to people linking my pictures directly from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment
En zowel Z, als NC als Gellius hebben precies hetzelfde in hun cache staan (en dan ook nog dit??) Ik denk het niet. Misschien is het een anti-hotlink-geintje. Als ik de link uit de properties van de anus haal, zie ik wel het kerkhof.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef Z het volgende:
Hmmm, hadden de plaatjes toevallig dezelfde naam> Het zou een cache kwestie kunnen zijn ...
Ok, duidelijk verhaal. Jij kon er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Even gekeken hoe dat nou kon, plaat weer opgezocht. Op de site staat dit:
[..]
Ik had dat over het hoofd gezien. Dat is kennelijk wat er mis ging. Nogmaals mijn excuses.
Ik heb mijn lesje wel geleerd wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit is een hotlink bescherming. Sommige sites houden niet van hotlinken vanwege het dataverkeer en dan krijg je dit. Vliegvrager kan er weinig aan doen in eerste instantie, maar als jullie hotlinken, kijk even of die site dat toestaat.
Zo begrijpelijk in dit geval, m'neer oogt nogal Dickensiaans.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Z het volgende:
Dat is toch de meest gemaakte frenologische fout, het gokken dat het een Brit is, doe ik ook vaak fout. Meneer is geen Brit, maar van iets oostelijker.
Een misstap is een misstap 'ius. En wat wij in m'neers rug zien is toch al te zeer afhankelijk van zijn neusrichting.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed dat ik zoëven eerder een iconografische misstap beging dan een frenologische. Mijnheer zit zo overduidelijk met het Avondland in zijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |