abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32112668
Heb je wel tijd voor de hoofdplaat?
pi_32112776
Architctuur

Ik weet het niet met dans, ik heb er ook niet veel verstand van overigens. Afgelopen museumnacht was ik in het museum EnergeticA, bizar museum overigens, allemaal wazige apparaten, met de makers van de apparaten zouden we nog jaren RjP kunnen spelen. Maar goed, daar was ter gelegenheid van de museumnacht ook een dansvoorstelling, te weten:
quote:
A .Andreas & Ey’Ar : “Fiat Lux” De uit zuilen opgetrokken installatie van mediakunstenaar A.Andreas is een levend en lichtend instrument dat door elektronische verbindingen een geconstrueerde eenheid vormt. Door Ey’Ar (AndroPo) wordt in een choreografisch debat met lichtbundels en sensoren een klankbeeld compositie ten gehore gebracht, die een sonoor universum schept. Zoals geluid bestaat uit golven die beginnen en eindigen, zo ontstaan door de golvende lichamen van de performers snijlijnen tussen de zuilen die geluid en licht produceren. De illusie ontstaat dat het lichaam zelf symfonische kracht krijgt bij de aanraking met licht. Na de performances wordt het publiek uitgenodigd zelf de installatie te sturen.
Wat een onzin was dat, zoals je kan lezen. Maar het zullen wel amateur dansers geweest zijn.
Aldus.
pi_32113041
Jouw m'neer was dus geen danser, maak ik voorzichtig uit je woorden op.
pi_32119209
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef Parabola het volgende:
Wel leuk dat buuffie tegenwoordig wat vaker op de koffie komt.
En het fijnste is dat die lieve cavia dan ook steeds even om het hoekje kijkt.
Hij/zij heeft tegenwoordig toch zo'n feestelijk mutsje op, dat ik er bekant helemaal vrolijk van wordt, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.
Je moet wel realistisch blijven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 9 november 2005 @ 21:03:45 #105
71048 Tokay
makes your day!
pi_32128458
Deze behoren ook nog tot de mogelijkheden:

Maar of je zoveel vrolijkheid kunt verdagen, OllieA?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_32128646
Da's meer een badmuts Tokay, doe dat nou maar niet.
pi_32128742
Wel een leuke badmuts
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 9 november 2005 @ 21:19:07 #108
71048 Tokay
makes your day!
pi_32128945
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef Gellius het volgende:
Da's meer een badmuts Tokay, doe dat nou maar niet.
Ja ja. Ik hoor jullie wel besmuikt lachen, hoor!

Maar een beetje gelijk heb je wel, Gellius.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_32129598
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:03 schreef Tokay het volgende:
Deze behoren ook nog tot de mogelijkheden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar of je zoveel vrolijkheid kunt verdagen, OllieA?
Dat gaat te ver, buuf. Er zijn grenzen. Per slot van rekening moet ik het allemaal alleen doen op mijn eenzame weg.
Zo, en nu 5 minuutjes nagedacht over de tuberculeuze staatsman van Zzzz.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32139953
Fijn dat tussen alle mutsen door er ook nog af en toe naar mijn plaat gekeken wordt. Mijn meneer was geen staatsman, hij hield zich meer met het verleden bezig.
Aldus.
pi_32140345
Dat is toch precies wat je wou, Z?
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:19 schreef Z het volgende:
Ik hoop dat het gewoon weer een paar dagen gaat duren voordat iemand dan ook maar iets murmelt over dit plaatje:

[ Bericht 6% gewijzigd door Gellius op 10-11-2005 09:49:38 ]
pi_32140451
Stilte tussen het raden door, dat is wat ik wil! Een beetje rust in dit topic!
Aldus.
pi_32140544
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Stilte en rust zijn belangrijk. Zeker in een bezonken topic als deze. De mensen zouden eens wat langer na moeten denken voor ze zomaar wat op zo'n forum posten. Die quickreply functie helpt daar ook niet echt bij natuurlijk, maar dat is weer een andere kwestie. Rust en bezondkenheid, daar gaat het om, dat is veel prettig dan dat eindeloos gewauwel en ronddraaiende redenaties die niet alleen heel veel plek innemen, maar ook noal eens lastig, te lezen, zijn door vreemde interpunties en een gebrekkige spelling, of gewoon van ieder stijlvoel gespeend zijn, en ik merk ook nog a eens dat veel mensen moeite hebben om een zin op een normale manier te beëindigen, terwijl ze zich eens wat meer zouden moeten realiseren dat het allemaal korter en meer toe de point kan, waardooor er als vanzelf meer rust ontstaat in zo'n topic, dat het toch vooral moet hebben van de rust en de leesbaarheid, maar goed - dat is mijn mening.
pi_32140572
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Stilte tussen het raden door, dat is wat ik wil! Een beetje rust in dit topic!
Rust?

Daar vind men rust.

Niet op het wereld wijde web.

-Edit LV -

Plaatje foetsie

[ Bericht 9% gewijzigd door Lord_Vetinari op 10-11-2005 12:55:44 ]
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32140669
Flikker 's op met dat soort ranzigheden Vliegenvanger
Aldus.
pi_32141629
Zeg Vliegenvanger, wil je even een ander topic opzoeken voor je flauwe puberale geintjes? Ander forum, liefst. Dit hoef ik niet te zien in RJP.
pi_32144050
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32144440
Lekker sfeertje hier

Vanwaar die overtrokken reacties? De associatie tussen rust en kerkhof ligt redelijk voor de hand en ranzig of puberaal kan ik dit toch zeker niet noemen.

Het is mijn humor niet zo, maar laat ik zeggen dat ik dit niet smakelozer vind dan de iets te lang elkaar nageprate nazi-insinuaties richting The_General (oké, de eerste paar waren leuk), en zelfs een heel stuk minder smakeloos dan de platen van dode coyotes uit een wat verder verleden.

Kortom, ik snap het niet, verklaar u nader.
Slaapt winter
en zomer
pi_32144776
Ik zie geen plaatje van een kerkhof, ik zie het bekende Goatse plaatje van een kerel die zijn anus zo ver open trekt dat er een voetbal in past.

-edit LV -

Screenshotje even weggehaald. Ik heb dit mee naar achteren genomen voor advies.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lord_Vetinari op 10-11-2005 13:00:05 ]
pi_32144865
Gaat het er hier tegenwoordig zo aan toe ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32144934
Inderdaad, nu zie ik dat kerkhof ook, maar ik heb de hele ochtend naar die anus zitten staren.
Helpt waar hij kan!
pi_32144949
Ik heb even een screenshotje gemaakt.
pi_32145284
Mijn excuses heren, ik zou zweren dat ik een plaat van een rustiek besneeuwd kerkhof had geplaatst.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32145353
Hmmm, hadden de plaatjes toevallig dezelfde naam> Het zou een cache kwestie kunnen zijn ...
Aldus.
pi_32145380
Ik zie het overigens nog steeds. .
pi_32145381
Even gekeken hoe dat nou kon, plaat weer opgezocht. Op de site staat dit:
quote:
Warning to people linking my pictures directly from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment
Ik had dat over het hoofd gezien. Dat is kennelijk wat er mis ging. Nogmaals mijn excuses.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32145436
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef Z het volgende:
Hmmm, hadden de plaatjes toevallig dezelfde naam> Het zou een cache kwestie kunnen zijn ...
En zowel Z, als NC als Gellius hebben precies hetzelfde in hun cache staan (en dan ook nog dit??) Ik denk het niet. Misschien is het een anti-hotlink-geintje. Als ik de link uit de properties van de anus haal, zie ik wel het kerkhof.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:02:39 #128
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32145451
Dit is een hotlink bescherming. Sommige sites houden niet van hotlinken vanwege het dataverkeer en dan krijg je dit. Vliegvrager kan er weinig aan doen in eerste instantie, maar als jullie hotlinken, kijk even of die site dat toestaat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32145468
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Even gekeken hoe dat nou kon, plaat weer opgezocht. Op de site staat dit:
[..]

Ik had dat over het hoofd gezien. Dat is kennelijk wat er mis ging. Nogmaals mijn excuses.
Ok, duidelijk verhaal. Jij kon er ook niets aan doen. .
pi_32145568
Toch een redelijke effectieve manier om hotlinks te bestrijden.
En ik heb weer 32 uur per week meer vrije tijd
Helpt waar hij kan!
pi_32145618
En je postaantal omhoog te krikken. Dat schijnt heel belangrijk gevonden te worden hier.
pi_32146095
Nou, ik vind dat iedereen nu wel even zijn excuses mag aanbieden aan die arme Vliegvrager. Hij heeft niet voor niks als disclaimer:'het ligt niet aan mij'!
Ik begin wel.
Mijn excuses, Vliegvrager!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32146165
Ah, daar hebben we onze geruite ramptoerist!
pi_32147735
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit is een hotlink bescherming. Sommige sites houden niet van hotlinken vanwege het dataverkeer en dan krijg je dit. Vliegvrager kan er weinig aan doen in eerste instantie, maar als jullie hotlinken, kijk even of die site dat toestaat.
Ik heb mijn lesje wel geleerd wat dat betreft. morgen kan ik er wel om lachen denk ik
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32148080
Terug tot Ina Damman het plaatje van Z. Historiker, begrijp ik?
pi_32148264
Mwoah, in zekere zin wel.
Aldus.
pi_32148342
brit?
pi_32148653
Dat is toch de meest gemaakte frenologische fout, het gokken dat het een Brit is, doe ik ook vaak fout. Meneer is geen Brit, maar van iets oostelijker.
Aldus.
pi_32148741
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Z het volgende:
Dat is toch de meest gemaakte frenologische fout, het gokken dat het een Brit is, doe ik ook vaak fout. Meneer is geen Brit, maar van iets oostelijker.
Zo begrijpelijk in dit geval, m'neer oogt nogal Dickensiaans.

Het is een Pruis, zoveel is duidelijk
Slaapt winter
en zomer
pi_32148820
Ik vermoed dat ik zoëven eerder een iconografische misstap beging dan een frenologische. Mijnheer zit zo overduidelijk met het Avondland in zijn rug.
pi_32148855
Nee, dan schiet je weer te veer door naar het oosten Perubola!
Aldus.
pi_32149143
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed dat ik zoëven eerder een iconografische misstap beging dan een frenologische. Mijnheer zit zo overduidelijk met het Avondland in zijn rug.
Een misstap is een misstap 'ius. En wat wij in m'neers rug zien is toch al te zeer afhankelijk van zijn neusrichting.

Het is een rakkerse landgenoot he Z? Ja toch, een fiere Hollander.
Slaapt winter
en zomer
pi_32149583
Een echte Hollander inderdaad.
Aldus.
pi_32150352
Robert Fruin,

ofzo?
Helpt waar hij kan!
pi_32150569
Die was van de geschiedenis, mijn meneer deed net iets anders.
Aldus.
pi_32150661
Mag ik m'neer in de vroege jaren van het Koninkrijk situeren?
pi_32150756
1815 was een topjaar voor meneer.
Aldus.
pi_32150963
Ah, G.K. van Hogendorp?
Helpt waar hij kan!
pi_32151109
Geen staatsman!
Aldus.
pi_32151968
M'neer is net geen historiker. Ik bedoel, dat kán alleen maar een elementaire aanwijzing zijn, een clou d'importance zogezegd. M'neer was een niet-historiker, maarrrr, en ik Ziteer: 'in zekere zin wel.' Maar welke zin dan? Niet dat hij geschiedenis schreef, dat deden immers alle m'neren en m'vrouwen uit RJP.

Ik hou het erop dat m'neer een antiquair was. 'Een antiquair?' zult u nu verbaasd uitroepen. Ja ja, een antiquair. 'Maar wat was dan zijn claim to faim?' zult u verward vragen. Welnu, ik heb werkelijk geen flauw idee.
Slaapt winter
en zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')