Neuh, voor zover ik weet is meneer niet gepromoveerd.quote:Op maandag 7 november 2005 09:18 schreef Gellius het volgende:
Maar wel een doctor dus?
Je bedoelt dat mannetje van Star Trek? Hahaha. Nee joh!quote:Op maandag 7 november 2005 09:46 schreef Z het volgende:
Hij heeft een bekende kop, ik ga gewoon alle mij bekende Aziaten af. En begin bij Lt. Hikaru Sulu a.k.a. George Takei.
Nee. Het is geen Koreaan.quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmm. Lijkt me wijzer eerst de herkomstb van de Aziaat nader te specificeren. Statistisch is de kans groot dat dit een Chinees is, maar laat ik eens dwars doen en vragen of het een Koreaan is: Is het een Koreaan?
Meneer is van Japanse komaf, jazeker.quote:
In het beroep van meneer moet je zeker ook artistiek aangelegd zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
Het is Vliegvragers goede recht het niet te weten. Ik weet het ook niet.![]()
Maar goed.
Die hoogtepunten.......waren die van artistieke aard?
Hmmmmmmmm...........ik had me net voorgenomen de nieuwe informatie eens een nachtje te laten bezinken..........quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, kun je daar iets mee, pyl?
Ja ja.quote:Laat ik het dan zo zeggen: die hoogtepunten uit meneers carrière zou je gerust artistieke hoogstandjes mogen noemen.
ja, tjeemigdepeemig, ik máák ook dingen. Maar dat kan nog van alles betekenenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef Tokay het volgende:
Vliegvrager, jongen, je bent te goed voor deze wereld.![]()
Helaas kan ik de door jou gedane suggestie niet goed rekenen.
Jazeker, meneer máákte dingen, maar geen muziek.
Je hebt mij toch ook niet horen beweren dat ik je dezelfde goedemorgen wenste? Ik wens je deze goedemorgen.quote:P.S. En dat goedemorgen, dat zei ik gìsteren!![]()
![]()
Dank, dank.quote:Desalniettemin: een goedemorgen terug.
Inderdaad, maar lerend van mijn fouten ben ik voorzichtig geworden met het geven van aanwijzingen; té voorzichtig misschien.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Vliegvrager het volgende:
ja, tjeemigdepeemig, ik máák ook dingen. Maar dat kan nog van alles betekenen
Ja Vliegvrager, doe dat eens!quote:Laat ik het eens over een andere boeg gooien.
Ah, daar zeg je zomaar een cruciaal woordje. Een woordje dat al een flinke stap dichterbij 's mans professie komt. Een familiebedrijf? Neuh. Meneer is beroemd geworden op eigen houtje.quote:Deze man is een Japanner. En Japanners, dat weet iedereen, leven om te werken. Hun hele leven in dienst van dat ene familiebedrijf, dat vaak ook nog multinational is. Zo ook deze Japanner. Hij werkte op de afdeling design (of toch productie? Ik bedoel, hij máákte dingen.) van zo'n bedrijf. Toch? En toen kwam de aarbeving bij Kobe....![]()
Simpel? Há!quote:Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Aha! Hij was natuurlijk uitvretervinder! In de VS van A
simpel eigenlijk
Ziet meneer er soms uit als Barrie Stevens?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Het is toch niet een choreograaf hè? Als dat zo is zou ik in het HS willen opnemen dat we of choreografen of vrouwlijke deelneemsters uitsluiten van deelname aan Raad-je-Tussenplaatje. Ik hoop maar dat meneer een architect is.
Goedemorgen Obli!quote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef Oblivion het volgende:
Is het de architect van de sears tower?
Of juist van die 2 grote torens ergens in Azië?
EEEEEEEEEEEEen Goedemorgen!![]()
![]()
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef Z het volgende:
Het is niet IM Pei.
Ballet en dans is zwaar okay. Overigens.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Kan ik alvast melden dat ik hierna graag een tussenplaatje van de grote Hans van Manen ga plaatsen?
stelletje cultuurbarbaren
*kijkt rond....quote:Op woensdag 9 november 2005 10:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedemorgen Obli!![]()
Zonder te veel te verklappen, kan ik je zeggen dat je ongelooflijk warm bent.
Niet in Azië, zoals ik al zei...
* Tokay hard lacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:08 schreef Oblivion het volgende:
*kijkt rond....
Ik zit gewoon in het verkeerde topic...![]()
Dan is het een bruggenbouwer? En wel de Golden Gate Bridge?
Zo!quote:Op woensdag 9 november 2005 10:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Minuro Yamasaki
Niet-Hans-van-Maanenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:14 schreef Tokay het volgende:
Dat is Hans van Maanen. Dat zie je zo.
Present!quote:Op woensdag 9 november 2005 10:25 schreef Z het volgende:
Waar is Gellius als je hem nodig hebt.
Is natuurlijk correct en voor de kenner was Hans van Manen een niet mis te verstane hint.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:56 schreef pyl het volgende:
Jiri Kylian.
Integendeel. Ik vind de dans een fascinerende kunstvorm.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Z het volgende:
Ah! Heb je niet de behoefte af te geven op choreografen?
Kun je het niet alleen af?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Z het volgende:
Ah! Heb je niet de behoefte af te geven op choreografen?
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:56 schreef pyl het volgende:
Jiri Kylian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |