Vooral als jij je er ook nog mee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef pyl het volgende:
Oei, een dubbeltopic! Dat is spelen met vuur!! Daar kan immers de grootste heisa van komen.![]()
![]()
Graag gedaan, Gellius.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:13 schreef Gellius het volgende:
Heel netjes Tokay! Ik zat net al wat kregelig naar de klok te kijken. Dan de meneer. Een prachtexemplaar,had hij niet dat foute witte pak en dat walgelijke dasje. Met eendasspeld
ook nog. Dit moet wel een teeveedominee zijn.
En kwam hij uit Kentucky?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Z het volgende:
Hield deze meneer van kip?
Tók.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Z het volgende:
Hield deze meneer van kip?
Blablabla....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef pyl het volgende:
En kwam hij uit Kentucky?
Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef Gellius het volgende:
Hm. Maar wel 'n Amerikaan.
Moest daar niet staan 'verkip'?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef Gellius het volgende:
Verhip, ik herken 'm.
Jij komt er wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef Tokay het volgende:
Meneer kijkt een beetje raar uit zijn ene oog, pyl...
Zou het écht?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Tokay het volgende:
Trouwens Gellius, nu ik je hier toch spreek - want in je Fotoboek kan het niet- sorry dat ik je mooie droom wreed moet verstoren, maar Martin Ros beunt wel degelijk bij door bij tijd en stond Interrrpolis.... glashelderrr te roepen....
Ik gooi mijn TV nog een keer het rasm uit en steek meteen de Interpolistoren in brand door dat spotje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Tokay het volgende:
Trouwens Gellius, nu ik je hier toch spreek - want in je Fotoboek kan het niet- sorry dat ik je mooie droom wreed moet verstoren, maar Martin Ros beunt wel degelijk bij door bij tijd en stond Interrrpolis.... glashelderrr te roepen....
Ollie weet *alles*.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:45 schreef Floripas het volgende:
Alors, inderdaad, mijn tussenplaatje, zo'n 5000 posts terug, was Stylianos Pattakos.
Mjoah..........dat zou eens heel goed kunnen. Meneer was in dat decennium tussen de zestig en de zeventig. Bewoogen jaren voor hem, trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:47 schreef Floripas het volgende:
Terug naar de tussenplaat. Genomen in je jaren '30 van de vorige eeuw?
Van de spellingquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef Tokay het volgende:
Ahum. Mr. Hendrik Pieter Marchant.
Zo, en nu koffie.![]()
Ahum. Helemaal goed!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef Tokay het volgende:
Ahum. Mr. Hendrik Pieter Marchant.
Hahahahahaha, jij maakt mijn dag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef NoSigar het volgende:
Ik vind die meneer van the general wel een goede kop hebben overigens.
Zou The General er nog wel eens aan denken? Hij heeft trouwens wel gelijk als hij zegt dat niet alle Nazi's hetzelfde zijn en je ze niet op een hoop moet gooien: er is een kleine groep die het verpest voor de rest die van goede wil zijn. En daar verzamelt hij dingen van.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef NoSigar het volgende:
Hij heeft trouwens wel gelijk als hij zegt dat niet alle Nazi's hetzelfde zijn en je ze niet op een hoop moet gooien: er is een kleine groep die het verpest voor de rest die van goede wil zijn. En daar verzamelt hij dingen van.
Dr. Trinh van die loempia's?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:05 schreef Tokay het volgende:
Een plaat(je) in kleur!
Mag dat, vogens het HR?
[afbeelding]
Ah, daar is-ie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dr. Trinh van die loempia's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |