abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:22:40 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_31954488
Shurendy Eugenia, ofwel 's werelds eerste Big Brother-vader, is het zat! Hij wil zijn dochtertje zien en het liefst vandaag nog. Maar Tanja, de trotse moeder van de beroemde baby, denkt daar iets anders over. De jonge Groninger (23) heeft nu, om een omgangsregeling met Tanja af te dwingen, een advocaat in de arm genomen.

Tot op heden weigert de ex-Big Brother-bewoonster ieder contact met de vader van haar dochtertje. Shurendy: "De dag dat Joscelyn geboren werd, was ik al niet meer te houden. Ik wilde haar zo snel mogelijk zien. Iedereen zal begrijpen dat één keer mijn baby mogen vasthouden voor mij bij lange na niet voldoende is. Ik voel me vreselijk. Ben boos en verdrietig tegelijk."

Nadat Tanja vorige week vrijwillig het huis had verlaten, kreeg Shurendy opnieuw hoop. "Ik heb haar een brief gestuurd of ze alsjeblieft contact met me op wilde nemen. Nou, dat deed ze! Via een simpel sms'je liet ze me weten dat ik hen met rust moest laten."

Bron : Telegraaf
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_31954561
Weer een bewijs. Het leven is klote.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31954636
En tanja is een doos
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:30:31 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31954717
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef erikh het volgende:
En tanja is een doos
Oud nieuws
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_31954723
Graag hier, Harry: Vader van BB baby flink boos

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')