abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953876
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Denk aan Nigeria (okay, kan ook centraal zijn...)
Nee, dat is West-Afrika net zoals Congo, Angola en Namibië ook West-Afrikaanse landen zijn.
pi_31953892
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:57 schreef What het volgende:

[..]

Muslim 60%, indigenous beliefs 30%, Christian 10%
[..]

indigenous beliefs 50%, Muslim 45%, Christian 5%
[..]

Liberia is in deze topics niet genoemd.
Mag je zelf nog even zoeken op Mauretanië, Senegal, Gambia, Guinea, Sierra Leone, Ivoorkust en Nigeria.

Bron
Dus liberia is geen land meer Omdat het niet in het topic is genoemd? Er zijn dus duidelijk landen te vinden waar moslims of slechts een zeer kleine meerderheid vormen (60%) of helemaal geen meerderheid vormen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:59:43 #43
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_31953895
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alles wat ik zeg is in je ogen een slachtofferistisch argument. Echter het is een argument, en er een slachtofferistisch argument van maken, maakt het niet minder waar
Slachtofferistisch om de volgende reden:

Als ik op jou voet ga staan, zeg je "Hey, je staat op me voet!", ga ik van je voet af, alles klaar.

Maar wat valt de gemiddelde fransoos te verwijten aan hun koloniale verleden?

En, niet geheel onbelangrijk, wat ga je ons vertellen, Mute, dat er allemaal 'ex slaven' lopen te rellen ofzo?

Welnee, er lopen gewoon have-nots in de leeftijds catagorie van 15-20 te rellen.

Van die mensen die dus ruim na welke koloniale periode geboren zijn

En wat ga je nu vertellen, dat die gasten het 'slaaf zijn' nog in hun genen hebben zitten ofzo, en dat ze daarom 'wraak' nemen?

Nee, leuk geprobeerd, dit excuus, maar t'is ook nie meer dan dat, een excuus.

Op zich geen probleem hoor, frankrijk heeft geen cohens en dergelijke, dus ze sturen tzt een paar pelotons ME en die slaan er gewoon op.
pi_31953905
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef What het volgende:

[..]

Nee, dat is West-Afrika net zoals Congo, Angola en Namibië ook West-Afrikaanse landen zijn.
Als Congo een west afrikaans land is, eet ik mn schoen op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31953925
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus liberia is geen land meer Omdat het niet in het topic is genoemd? Er zijn dus duidelijk landen te vinden waar moslims of slechts een zeer kleine meerderheid vormen (60%) of helemaal geen meerderheid vormen.
Klopt, maar Meki stelde dat er GEEN moslims woonden, nu vind ik 20% al aardig, maar 45 procent of zelfs meer vind ik toch niet 'geen moslims'. Daar ging het mij dus om met Meki de Mekkeraar dat ik zou liegen.

ik heb mijn gelijk gehaald.
case closed wat mij betreft
pi_31953937
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Congo is idd centraal afrika
pi_31953976
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
Dus liberia is geen land meer Omdat het niet in het topic is genoemd?
Liberia is wel degelijk een land maar niet zoals hier besproken.
quote:
indigenous beliefs 40%, Christian 40%, Muslim 20%
Vandaar. Maar lul er verder maar overheen hoor.
Als je je achtergesteld voelt of anderszins miskend steek je je wijk maar in de fik. Dat helpt.
pi_31953991
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Slachtofferistisch om de volgende reden:

Als ik op jou voet ga staan, zeg je "Hey, je staat op me voet!", ga ik van je voet af, alles klaar.

Maar wat valt de gemiddelde fransoos te verwijten aan hun koloniale verleden?

En, niet geheel onbelangrijk, wat ga je ons vertellen, Mute, dat er allemaal 'ex slaven' lopen te rellen ofzo?

Welnee, er lopen gewoon have-nots in de leeftijds catagorie van 15-20 te rellen.

Van die mensen die dus ruim na welke koloniale periode geboren zijn

En wat ga je nu vertellen, dat die gasten het 'slaaf zijn' nog in hun genen hebben zitten ofzo, en dat ze daarom 'wraak' nemen?

Nee, leuk geprobeerd, dit excuus, maar t'is ook nie meer dan dat, een excuus.

Op zich geen probleem hoor, frankrijk heeft geen cohens en dergelijke, dus ze sturen tzt een paar pelotons ME en die slaan er gewoon op.
De gemiddele fransoos valt niets te verwijten. Net als de gemiddele moslim de aanslagen niet te verwijten valt. Echter ik heb nergens gesteld dat de gemiddelde fransoos iets te verwijten valt, dat heb jij in je slachtofferpost zelf gezegd. Je kan ook ruim na het koloniale gebeuren geboren zijn, en het toch meegekregen hebben. Wij kennen immers ook alles in detail over wat er in WW2 is gebeurd, terwijl we zelf van een veel latere generatie zijn. Het koloniale verleden is inderdaad een excuus en geen echte reden, (ook dat heb ik nergens gezegd namelijk ) , maar het speelt een rol in de gedachtegang van deze jongeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954011
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:03 schreef What het volgende:

[..]

Liberia is wel degelijk een land maar niet zoals hier besproken.
[..]

Vandaar. Maar lul er verder maar overheen hoor.
Als je je achtergesteld voelt of anderszins miskend steek je je wijk maar in de fik. Dat helpt.
Ja, en Congo is een west afrikaans land
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954034
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt gelijk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:06:34 #51
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_31954051
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Het koloniale verleden is inderdaad een excuus en geen echte reden, (ook dat heb ik nergens gezegd namelijk ) , maar het speelt een rol in de gedachtegang van deze jongeren.
Je bent het dus met me eens dat het slachtofferistisch is.

Want je vind het zelf ook maar een 'excuus', zeker geen goeie reden.

Valt mee dan.
pi_31954053
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, en Congo is een west afrikaans land
Ja, lul er maar overheen.

(Ik gaf je al gelijk hoor, misschien kan je ook op de andere puntjes ingaan of is dat te lastig voor je?)
pi_31954064
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Klopt, maar Meki stelde dat er GEEN moslims woonden, nu vind ik 20% al aardig, maar 45 procent of zelfs meer vind ik toch niet 'geen moslims'. Daar ging het mij dus om met Meki de Mekkeraar dat ik zou liegen.

ik heb mijn gelijk gehaald.
case closed wat mij betreft
Wat boeit het of het er nu wel of niet moslims wonen? Dit zijn geen religieus geinspireerde rellen dus dat doet er niet toe. Als iemand vind dat het wel religieus geinspireerde rellen zijn, moet deze dat maar even melden. Tot dan toe snap ik de discussie niet echt over welk afrikaans land wel of niet mosliminwoners heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954088
quote:
Het koloniale verleden is inderdaad een excuus en geen echte reden, (ook dat heb ik nergens gezegd namelijk ) , maar het speelt een rol in de gedachtegang van deze jongeren.
En over welke kolonisator hebben we het dan Mutant, de Fransche of de Arabische?
eeeh
pi_31954102
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat boeit het of het er nu wel of niet moslims wonen? Dit zijn geen religieus geinspireerde rellen dus dat doet er niet toe. Als iemand vind dat het wel religieus geinspireerde rellen zijn, moet deze dat maar even melden. Tot dan toe snap ik de discussie niet echt over welk afrikaans land wel of niet mosliminwoners heeft.
Lees nou eens; Meki beschuldigde mij van liegen omdat ik zei dat er in West-Afrika wél moslims wonen, tegen de zin van Mekkeraar in. Daar houd ik niet van.
pi_31954106
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:06 schreef What het volgende:

[..]

Ja, lul er maar overheen.

(Ik gaf je al gelijk hoor, misschien kan je ook op de andere puntjes ingaan of is dat te lastig voor je?)
Mijn reactie was eerder dan jou reactie, misschien moet jij eens leren op mijn punten in te gaan. Tot nu toe is je bijdrage namelijk slechts gefocust op het mogelijk of niet mogelijk bevatten van moslims in bepaalde landen. Wat is volgens jou het nut om daarover te discussieren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954121
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Lees nou eens; Meki beschuldigde mij van liegen, zonder bewijs. Daar houd ik niet van.
Meki heeft het fout, dat is allang duidelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954146
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:08 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

En over welke kolonisator hebben we het dan Mutant, de Fransche of de Arabische?
De Franse, de Arabische kolonisator botste een stuk minder met de cultuur die er al was natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31954224
Toch raar dat de voormalige kolonisten, de Algerijnse Arabieren, een probleem hebben met het feit dat ze zelf later weer door de Fransen gekoloniseerd zijn..
eeeh
pi_31954239
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Meki heeft het fout, dat is allang duidelijk.
Precies, en daarmee was het voor mij dus afgedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')