Niet nodig, met ons stadion zijn we eerstedivisiewaardig (eigenlijk eredivisie, maar op zijn minst eerste divisie) Den Bosch daarintegen past ook wel in het rijtje AGOVV, Omniworld en EIndhoven. Ik snap niet hoe ze dat 'stadion' in den bosch waar ze in spelen een stadion noemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
En ADO.
Leg eens uit waarom die 3 clubs?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon doordrukken. De mening van die amateurclubs is niet relevant, de KNVB is de baas. Weg met Eindhoven, AGOVV en Omniworld
De Groningers reizen ver, maar Wezep, Genemuiden, Kampen (2 keer), Staphorst, Urk (hopelijk komen ze terug), Flevo Boys, Be Quick 28, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Dan heb je het over 7 clubs binnen een straal van maximaal 30 kilometer, meestal minder dan 15 kilometer.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, de Hoofdklassers uit C reizen nu al net zo ver.
Ik vind op basis van het stadion en het weinig aantal fans dat deze clubs niet in verband mogen worden gebracht met profvoetbal. Verder zegt de positie op de ranglijst genoeg en de faciliteiten ook.quote:
Op basis van het stadion? Dat is ook het enige dat ADO nu nog goed heeft. Jammer dat het nog niet voor de helft gevuld is. Verder vraag ik me af of je de plaats op de ranglijst wel goed hebt bekeken en of je alle faciliteiten ook al zelf hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik vind op basis van het stadion en het weinig aantal fans dat deze clubs niet in verband mogen worden gebracht met profvoetbal. Verder zegt de positie op de ranglijst genoeg en de faciliteiten ook.
Het enige wat jullie hebben is een hogere plaats op de ranglijst TR. Wat je zegt over die toeschouwersaantallen is onzinquote:Op donderdag 17 april 2008 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat gezwel is wel beter gevuld dan het stadion van Den HaagEn liever een wat minder mooier stadion en derde staan dan niet eens bij de eerste 5 eindigen.
Alsof dat wat uitmaakt. Wij zijn sowieso een grotere club als Den Bosch en daar kan je de toeschouwersaantallen op natrekken. Feit dat wij meer toeschouwers hebben zegt genoeg over ADO. Het maakt dan niks uit over hoeveel % van het stadion er gevuld is. Al bouwt Den Bosch een stadion met capeciteit voor 10 000 mensen dan gaat dat stadion heus niet voller zitten hoor. Aangezien ze de 8000 niet eens volkrijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter gevuld is niet hetzelfde als voller. Maar dat zul jij waarschijnlijk weer niet snappen. Bij ADO kunnen er 15000 in zitten er 4000+ is nog niet voor een derde gevuld. Den Bosch kunnen er 8500 in zitten er 4000+ is ongeveer voor de helft gevuld.
Robbie wel ja, ik vind het belangrijk dat je gewoon veel toeschouwers trekt in de JL. Hoeveel % dat van het stadion is maakt mij niet zoveel uit. Robbie hecht er blijkbaar waarde aan dat het stadion van Den Bosch beter gevuld is, maar er bij ADO wekelijks meer toeschouwers zitten. Dat laatste lijkt me toch wat belangrijker.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus hoewel het in dit geval absoluut meer is, vind jij relatief belangrijker? Dus als ik een stadion bouw voor 100 man, dat ook wel elke keer vol zit, dan is dat helemaal geweldig?
7k toeschouwers voor de Juup vind ik behoorlijk veel.
Nee het gaat erom dat ADO een supergroot, modern en vooral duur stadion uit de grond stompt. Terwijl ze het nog voor geen derde gevuld krijgen. Dat is gewoon slecht beleid.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus hoewel het in dit geval absoluut meer is, vind jij relatief belangrijker? Dus als ik een stadion bouw voor 100 man, dat ook wel elke keer vol zit, dan is dat helemaal geweldig?
7k toeschouwers voor de Juup vind ik behoorlijk veel.
Je hecht er geen waarde aan, maar je gebruikt het wel als argument als ik het stadion van Den Bosch een .... noem. Ik citeer:quote:Op donderdag 17 april 2008 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hecht daar helemaal geen waarde. Jij begint er steeds over. Afgaand op het gemiddelde van de VI heeft ADO er inderdaad 500 meer dan FC Den Bosch. Nou gefeliciteerd hoorDat is dan ook het enige waarmee Den Haag het beter doet dan Den Bosch
Volgens mij hecht je er dus wel waarde aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat 'stadion' is wel beter gevuld dan het stadion van Den HaagEn liever een wat minder mooier stadion en derde staan dan niet eens bij de eerste 5 eindigen.
Van Groesbeek en Haaksbergen tot Sneek, van Groningen tot Kampen. Dat er wat gecentreerde clubs zijn, doet er niet aan af dat de afstanden echt niet veel groter zullen worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
De Groningers reizen ver, maar Wezep, Genemuiden, Kampen (2 keer), Staphorst, Urk (hopelijk komen ze terug), Flevo Boys, Be Quick 28, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Dan heb je het over 7 clubs binnen een straal van maximaal 30 kilometer, meestal minder dan 15 kilometer.
Is geen onzin, jij wenst mij een gezwel toe en ik vind de Vliert een gezwel maar wens geen ziektes naar levende wezens.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij mag wel de Vliert een gezwel noemen maar ik hem niet. Wat is dit nou weer voor gelul. Over respect gesproken.
Jij valt hem persoonlijk aan, hij wenst jou niet een gezwel oid toe. Bovendien ben ik even rustig een pizza aan het eten, kan niet alles in 1x verwijderen.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij mag wel de Vliert een gezwel noemen maar ik hem niet. Wat is dit nou weer voor gelul. Over respect gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |