Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen vrijdag 9 november 2001.
De stemming zit er aan de rijke kant inmiddels weer behoorlijk in. Er wordt vrolijk verder gedronken, Leo zit erbij en kijkt ernaar. Andries schenkt maar weer eens een Pisang Ambon in.
Ed en Gertjan nog steeds aan het overgooien met het half vergane balletje , ondertussen al flink hijgend.
Gertjan: "Ed wil je van mij eens een keer een hele harde zien?" (dus toch een latente nicht )
En zoals het vaker gaat bij spelletjes die jongens spelen wordt er langzaam maar zeker steeds harder gegooid om elkaars krachten ook hier weer eens te meten.
Als Ed echter op een gegeven moment echt te hard gooit zegt Gertjan: "Eeedd dat is niet leuk voor de cameraman, stel je nou eens voor dat jij achter zo'n raampie zit met een camera en je ziet zo'n streep op je af komen"
In de tuin aan de arme kant zijn Ed en Gert-Jan iets aan het overgooien.
Daniëlle ziet er ondertussen niet meer uit; kijkt loens uit haar ogen en heeft een hele rode kleur.
Gertjan vertelt vervolgens Ed nog een verhaal over wat hij heeft meegemaakt omtrent voetballen en honkbal samen, het komt er in het kort op neer dat tijdens het voetballen de voetbal geraakt werd door een per ongeluk in het veld terechtgekomen honkbal en dat door de curve die er aan de honkbal zat de voetbal volkomen stil bleef liggen. Iedereen gebiologeerd kijkend naar de voetbal vanwege het rare effect.
(effe oftopic ...volgens mij is Gj al weer hard op weg om Ed te proberen aan zijn kant te krijgen als het om nomineren gaat)
In rijk zitten dus aan tafel: Andries, Frank, Diane en Danielle te mexen, dit is een drankspel. Ze zitten aan de eetkamertafel en praten allen met dubbele tong, vooral Diane lijkt redelijk lammie te zijn.
Bij het hek zit Leo met Pascal te praten over BB. In arm staat Ed in de tuin.
Een stream zoomt ook af en toe in op de verschillende soorten drankflessen die inmiddels half leeg zijn.
Ze hebben veel lol tijdens dit spel, het gelach en gejoel wordt steeds harder.
Frank heeft 32 gegooid in 3 keer, volgens mij betekent dit dat iedereen moet drinken. Andries vertelt vol trots dat er zeven flessen drank erdoorheen zijn. Ohhhh
Diane zegt dat ze zo wil stoppen omdat er geen drank meer bij zit wat ze lekker vindt.
Frank giegelt ook wat af onder invloed van de alcohol. Diane roept dat ze nuchter is... Andries wil zeker doorgaan want hij vind het zwak als ze gaan stoppen op het hoogtepunt.
Diane: ik wil even nog 1 ding zegge, ik dlink niet meer dit rooie spul want dat vind ik zoooo vies...
en een hoop gegiegel van iedereen weer.
Diane: ik heb gewoon het idee, ik ehh, ik word gewoon ontzettend benadeeld... Ohh
Nu is Daan aan de beurt, zij moet drinken. Ook zij drinkt het rode spul op, maar zij vindt het ook heeeeeeeel vies, dat zegt ze niet alleen, je ziet het ook aan haar gezicht!
Nu staat ze op om ff een kopje water te halen.
Frank geniet van deze avond/dit spel.
Diane schijnt nu weer de lul te zijn en moet drinken, hoop hilariteit hierdoor bij Diane en Andries.
Diane praat met zo'n dubbele tong dat je haar bijna niet kan verstaan. Ze heeft in drie keer 32 gegooit.
Ze is echt behoorlijk tipsie. Ze vind het ook heel gemeen, zegt ze lachend.
Diane giegelend: mag die camera uit. 1 ding ik wil aan het drankje ruiken. ... nee nee ..nee, ik kots je helemaal onder in bed hoor. hihihihihi
Diane: gaat iemand even vragen aan Leo of het goed met hem gaat want als ik het doe dan vinden ze me gek.
Andries: daan moet nu gooien.
Ze worden nu echt dronken, vooral Diane, en Andries vind dit heel erg leuk, Frank ook. Danielle lijkt nog wel redelijk nuchter.
Leo zit nog steeds met Pascal te praten bij het hek, het lijkt al beterder met hem te gaan, hij zit rustig doch druk te praten, hij heeft voornamelijk het woord en zegt onder andere dat BB een spelletje is en dat je hier voor jezelf zit.
(15 minutes of fame zijn over, helaas, de streams zijn dus ook meteen gestopt)
Nu komt Danielle er met een hele vervelende dronken stem vragen of het wel goed met Leo gaat waarop deze zegt dat hij half loopt te stikken.
Zo mogelijk nog een afgrijsender stemgeluid van Diane die iets brabbelt over dat het niet helemaal goed gaat op de speeltafel en dat ze hoopt dat een ander ook laag gooit.
Vervolgens vraagt ze of de cameras uit mogen.
Pascal en Coos zijn ondertussen Leo uitspraken aan het ontlokken over zijn leiderschap. Leo: "ja ik heb echt wel leiderschapscapaciteiten hoor, hoe denk je dat Frank genomineerd is? Ze denken wel dat ze allemaal zo slim zijn , maar dat valt wel mee hoor.
Het spel is afgelopen en Diane komt als eerste bij het hek, waarbij ze gelijk het hele gesprek maar even over neemt en ook Frank komt al lallend aangelopen.
Leo vraagt waarom ze eigenlijk zijn gestopt en Diane of Danielle antwoord dat de heren aan tafel vervelend aan het doen zijn. (Frank en Andries)
(aan Dianes opgewonden stemmetje te horen lijkt het erop dat er vannacht idd weer het een en ander aan lichamelijke uitspattingen te verwachten is)
Andries tegen Diane: Weet je wat die klootzak doet, hij pakt een kaars en giet dat kaarsvet zo over mijn tepel. Diane: En, vond je het lekker?
Frank: Imbesiel, vuile klootzak.
Andries neemt Frank mee naar de badkamer; Frank is nijdig omdat Leo bijna zijn nek heeft gebroken. Andries probeert de boel te sussen.
Andries zegt dat hij niet dronken is. Frank wil de wijste zijn, maar in het normale leven had Leo nu een probleem met hem gehad. Hij besluit naar bed te gaan.
Als Diane voorovergebogen bij de bank staat, grijpt Frank haar van achteren. Diane zegt een paar keer 'nee' en loopt weg.
Dan lijkt er even een ruzietje te ontstaan met Leo opeens. Leo grijpt Frank bij zijn nek en begint er aan te trekken.
"Niet aan mijn nek", roept Frank een paar keer, maar Leo gaat gewoon door. Even later laat hij eindelijk los.
"Vuile klootzak", roept Frank kwaad. "Imbeciel".
Frank is hartstikke pissed. Andries probeert de boel wat te sussen. Schijnbaar heeft Frank iets tegen Leo gezegd waardoor die kwaad werd, maar het is niet duidelijk wat. Frank staat nu in de badkamer en blijkt zelf ergens bij zijn keel te bloeden.
"Weet je niet meer waarom hij kwaad werd dan?", vraagt Andries.
"Dat ik praatte met consumptie", antwoordt Frank.
"Echt waar?", reageert Andries.
"Maar ik ben de wijste", zegt Frank.
"Vond ik ook heel goed van je", zegt Andries weer. "Ik weet hoe ik zou worden als zoiets gebeurt... daarom nam ik je even mee naar de badkamer. Ik zag aan je ogen dat je adrenaline in je had."
"Dan ken je twee dingen doen", vult Frank aan. "je ken stoppen of ik sloop hem".
"En tegen jou kan hij niets beginnen", zegt Andries. "Daarom nam ik je ook even mee."
De twee 'rijke' BB bewoners maken zich klaar om naar bed te gaan.
"Ik ben de wijste", herhaalt Frank nog een keer!
Leo bij het hek volop in beeld echter hij zegt weinig want Ed is een mop aan het vertellen, nadat hij is uitgesproken vraagt Ed of er bijna vechten was, en Leo legt uit dat hij er gewoon geen trek in heeft en dat als Frank met kennelijk een fles curry had gespoeten dat hij hem dan recht in zijn ballen getrapt zou hebben.Ed zegt tegen Leo dat als er iets gebeurd dat hij hem er bij moet halen want volgens ed komt er niemand aan Leo zolang hij erbij is.
Frenk gaat naar bed, Daniëlle komt erbij, Andries blijft zeuren over mogelijke ruzie, die HIJ voorkomen heeft. Frenk is zo dronken dat ie wroeging krijgt ... hij huilt .. een wrak ... Andries is een schoft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |