Gijs jij wacht al maanden....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
En maar wachten inderdaad.
???? ... van het pad hoor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
WTF????
http://www.filecabi.net/host/file/chriss-angel-car/wmv
Deze dagen lijken al weken te durenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs jij wacht al maanden....
Dus pllleeeaaasssseeeee
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
Hoe lang heb jij in godsnaam nodig dan
Tis bijna voorbij gijs...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dagen lijken al weken te duren
Volgens mij had je het niet door en was je een filmpje aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..
Theelepelquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..
Collecteer jij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Huh, een nieuw topic maken
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Collecteer jij tegenwoordig?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.
Kijk, mijn ezel was niet grappig, maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh ja joh... he .... JA ... IS DAT ZO!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.
hahahhaquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja joh... he .... JA ... IS DAT ZO!!
Klootzak
Jij wacht eerst de reactie van anderen af he...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, mijn ezel was niet grappig, maar dit slaat echt allesPik!
Nee, ik heb meerdere vensters open staan waardoor ik soms compleet als spuit elf overkomquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij wacht eerst de reactie van anderen af he...
Ik zal eens spuitend over je komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb meerdere vensters open staan waardoor ik soms compleet als spuit elf overkom
En dan noem jij mij een vervelende borrelnootquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens spuitend over je komen
hier.... trek je hier maar op afquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan noem jij mij een vervelende borrelnoot![]()
Allang gedaan! En weet je wat, het wordt nog beter aangezien de GBA óók een Tales of krijgt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hier.... trek je hier maar op af
http://www.playfrance.com(...)les-of-Legendia.html
Of nu anders?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:48 schreef -Struikrover- het volgende:
En B. nog niks ?
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allang gedaan! En weet je wat, het wordt nog beter aangezien de GBA óók een Tales of krijgt!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb meerdere vensters open staan waardoor ik soms compleet als spuit elf overkom
quote:
Banquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef Triangeljosti het volgende:
ik ga ff schijten... hij geeft al kopjes... whoooooooo
*Bij zichzelf test, niets ziet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Surfer
http://www.yourdailymedia.com/media/1131035701
* Stinkend jaloers is *quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7320
PGR3wat een spel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Surfer
zit wel met een dilemma..... als iedereen PRG3 gamed en bijna niemand CoD2 dan wil ik ook wel voor PGR3 gaan. Ik gebruik Kameo al als SP game en dan wil ik ook nog een live game.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef kepler het volgende:
PGR3wat een spel
Gijs jij hebt gewoon een groot Turks brood daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Bij zichzelf test, niets ziet gebeuren.
Ik heb ook écht veel spieren ook he
Er zijn voor allebei de titels veel mensen online denk ik zo. Gewoon een weekje aankijken en je vol op Kameo storten. Daarna kun je denk ik beter kijken wat de beste live game is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zit wel met een dilemma..... als iedereen PRG3 gamed en bijna niemand CoD2 dan wil ik ook wel voor PGR3 gaan. Ik gebruik Kameo al als SP game en dan wil ik ook nog een live game.
(%(*&&^#()+@^$%)#@_&@+(@^(*^$#&%_$&@@*+&^$&^#$#+_($)$quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef kepler het volgende:
PGR3wat een spel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Surfer
als je PGR2 niks aan vond moet je PGR3 ook niet halen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zit wel met een dilemma..... als iedereen PRG3 gamed en bijna niemand CoD2 dan wil ik ook wel voor PGR3 gaan. Ik gebruik Kameo al als SP game en dan wil ik ook nog een live game.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
(%(*&&^#()+@^$%)#@_&@+(@^(*^$#&%_$&@@*+&^$&^#$#+_($)$*^%(^%)*^)(_&^%)*_*^(
Ik vond PGR2 wel cool,.... Forza vond ik zuigenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
als je PGR2 niks aan vond moet je PGR3 ook niet halen...
tja, dan is het jouw keuzequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond PGR2 wel cool,.... Forza vond ik zuigen
Ja hequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond PGR2 wel cool,.... Forza vond ik zuigen
Klaar gijs?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
spierpijn van het rijden gisteren trouwens![]()
echt respect voor de echte coureurs
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Bastard het volgende:
Want tegen de tijd dat ik dan de 360 koop, neem ik het spel van jou over voor een zacht Gijsjesprijsje!!![]()
![]()
Dit bevestigt mijn vooroordelen maar weer. Het doet me totaaaaaal nietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,.... dit bedoel ik... van dit soort filmpjes ben ik onder de indruk ! http://www.playerone.be/videos/pgr0311gp1.php
Ja daar heb je gelijk in. CoD2 trekt me ook meer maar je gaat toch ook voor je plezier online. Je gaat vaak toch meequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn vooroordelen maar weer. Het doet me totaaaaaal nietsDat schakelen, dat geluid, die graphics. Niets.
Doe me dan maar een shooter
Das waarquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. CoD2 trekt me ook meer maar je gaat toch ook voor je plezier online. Je gaat vaak toch mee
Kameo sowieso bij release.... de ander kijk ik even aan !quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waarMaar als ik denk aan PGR2 en Halo, twee games die ik allebei niet leuk vond, dan merk je toch dat je het minder of zelfs niet online speelt. Ondanks dat vele anderen dat wel doen. Burnout 3 en RS3 waren wat dat betreft veel beter.
Kameoquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kameo sowieso bij release.... de ander kijk ik even aan !
AAAAAARRGH STOP THE FUCKING CAR NOOWWWWWquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
Scare tactics: http://www.dumpalink.com/media/1131098924/Scare_Tactic_Limo
Gijs ook jij zou gillen als een speenvarker hoor....quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AAAAAARRGH STOP THE FUCKING CAR NOOWWWWW
Tyfus wat een grote prammen!quote:
Ja,.... tot mijn 18equote:Op vrijdag 4 november 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen borstvoeding gehad vroeger.
Zoooo stoerquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Quinny het volgende:
Daan heeft zojuist deze gekregen van van overgrootoma, maar dan in het blauw.
Helemaal het einde dus voor hem
[afbeelding]
TOET TOET!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Hoe groooot is diequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Iets groter dan zijn andere loopauto
Die overigens nu wel de kamer uit moet. Word wel erg vol zo
Tof, ik zie Mario, maar wat is het?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HierKan jij ook spelen !
[afbeelding]
In het echt danquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nu al zin om tegen jou te racen![]()
Parental Advisoryquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Serieus..... je moet toch eten... gamen tot de dood
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7357
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ook jij zou gillen als een speenvarker hoor....
He,... leuke woordspeling
Een blokkenspelquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tof, ik zie Mario, maar wat is het?
die is echt wel gaafquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Gijs ik hoop je nog eens te verwelkomen in een heerlijke MMORPG zoals FFXI voor 360. WoW was een van de coolste online ervaringen die ik heb gehad.... zoveel plezierquote:
Nee man, . "Hee, een treintje, zullen we instappen? "quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik hoop je nog eens te verwelkomen in een heerlijke MMORPG zoals FFXI voor 360. WoW was een van de coolste online ervaringen die ik heb gehad.... zoveel plezier
1. Kepler 2,35.345quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee man, . "Hee, een treintje, zullen we instappen? "
"Ok." *instapt*
"Wat een mooi landschap he"
"Ja prachtig.. ff peukie rollen, of is dit een non smoking arrea"
"LOL"
"LOL"
"Nou zullen we dan maar dat dorp aan gaan vallen?"
"Nee, ik zit hier wel best, beetje chillen"
"Ok, ik loop wel achter je aan"
Of..
GODVERDOMME GIJS, DAT WAS ECHT CLOSE RACING!!!!112!!!211!!
Dat laatste maar doen.
![]()
Daar is je neger reet te groot voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die is echt wel gaaf![]()
pas ik erop?
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef Quinny het volgende:
Zo net 1,5 uur een stroomstoring gehad. En we kregen weer stroom toen Daan begon te huilen na zijn slapie. Zullen we dan toch teveel Monster inc. gekeken hebben hier
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Ok." *instapt*
"LOL"
"LOL"
Of..
Dat laatste maar doen.
![]()
BITCH!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar is je neger reet te groot voor
heb ik nou ruzie met je?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Ok." *instapt*
"LOL"
"LOL"
Of..
Dat laatste maar doen.
![]()
Spaans passie en temperament met Duitse kwaliteitquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfff, tegen die koreaanse Volkswagen zeker
Die dromen van jou, tis eerderquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:28 schreef kepler het volgende:
[..]
1. Kepler 2,35.345
2. Bastard +0.012
3. Struikrover +6.789
dat zijn de spannende wedstrijden
laat me lekker johquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die dromen van jou, tis eerder
1. Bastard 2,35.345
2. Struikrover +2.789
3. Kepler +37.452
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nu ben ik al helemaal een nep gamer
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nu ben ik al helemaal een nep gamer
Goh.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet iedere keer lachen als ik AT op start en ik zie: 1089 Gijsjes wachten totdat de ezel een topic maakt !
Ja dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en nu??
nu ben je dood.... en dan moet je teruglopen naar de plek waar je bent gestorven....
teeering end lopen!! en maar lopen en lopen .... en lopen en lopen.....
En, nog steeeeeeeeeeds niks ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef Bastard het volgende:
En over naar serieus nieuws...
Rillingen om te lezen http://www.nu.nl/news/620(...)_vrouw_in_brand.html
Stel apen..![]()
![]()
gaat echt niet goed daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef Bastard het volgende:
En over naar serieus nieuws...
Rillingen om te lezen http://www.nu.nl/news/620(...)_vrouw_in_brand.html
Stel apen..![]()
![]()
Mijn launchweekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn lauchweekend:
Vrijdag werken, daarna snel de 360 halen om dan vervolgens naar een (Sinterklaas) Surprise avond van m`n zusje te gaan.
Zaterdag de verjaardag van m`n schoonbroer
en zondag moet ik werken
![]()
![]()
![]()
Maar nu is het WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Ook zooo overdreven inderdaad..quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/620(...)and_vrijgelaten.html![]()
Ik vind de grap eigenlijk wel klaarquote:
heeft ze nu nog rijles?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
nope
Ze is ook net in de lesauto gestapt ook.
Ja, had haar voor haar verjaardag oa een rijles gegeven, het is gewoon makkelijker als je beide een rijbewijs hebt namelijk.quote:
Wat een last heeft die instructeur danquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop maar dat niet onderweg de vliezen breken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb door de waterleiding gefreesd in de badkamer, der staat nu een laag water in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb door de waterleiding gefreesd in de badkamer, der staat nu een laag water in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Veel moeite doet om een lach te onderdrukken*quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stroomkabel sprint alleen de zekering, water kan op alle lager gelegen ruimtes schade aanrichten, electra is ook makkelijker te vervangenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef kepler het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: beter dan door een stroomkabel (of niet?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens MSNquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Gijsjes en badkamers maar goed dat ik geen gijs ben danging hier gesmeerd
gemeen he, maar serieus rot voor je struik. Dweilze....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry had ik niet gezien, morgen weer! ok schat?quote:
Niet iedereen heeft daar het geld voor idiootquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Magneet het volgende:
[..]whahahahahahahahahaha
Gunt, moet je het maar door iemand die het kan laten doen, ben je er ook meteen tegen verzekerd
Tuurlijk niet, die zijn veel gemakkelijker te herstellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef kepler het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: beter dan door een stroomkabel (of niet?)
Erger is vroeg opstaan en niet naar de Efteling gaanquote:Op zondag 6 november 2005 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, vroeg opstaan op zondag voor de Efteling
Klus je nog steeds bij als Holle Bolle Gijs ?quote:Op zondag 6 november 2005 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, vroeg opstaan op zondag voor de Efteling
quote:Op zondag 6 november 2005 08:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klus je nog steeds bij als Holle Bolle Gijs ?
Je hebt me gek gemaakt Gijs.... meteen weer voor een maandje WoW installedquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Ok." *instapt*
"LOL"
"LOL"
Of..
Dat laatste maar doen.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 09:06 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Heb alsjeblieft medelijden met mij![]()
Ik moet werken![]()
Hahhahahahaquote:Op zondag 6 november 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt me gek gemaakt Gijs.... meteen weer voor een maandje WoW installedZit nu op een ander continent..... andere character... gaan we weer
![]()
[afbeelding]
Alles cool hier!, gister pipo avond bij de heer LS zelf gehad... mijn oren suizen nog een beetjequote:Op zondag 6 november 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]scherp !
Gijs LS gezien op werk. Heerlijke gozer en goede versterking voor het team. Hoe is het met jou? Alles cool daar?
ik ook niet daarom doe ik het ook niet, je had op z'n minst een leidingzoeker kunnen kopen en gebruiken, is toch wel slim als je in een badkamer aan de gang gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar het geld voor idioot
die heb ik ook gebruikt voor het ophangen van mijn plasma.... kon toen precies netjes om de leidingen heenquote:Op zondag 6 november 2005 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ook niet daarom doe ik het ook niet, je had op z'n minst een leidingzoeker kunnen kopen en gebruiken, is toch wel slim als je in een badkamer aan de gang gaat.
Dr is zeker niks leuks te vinden?quote:Op zondag 6 november 2005 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Triumph,.... de insult dog![]()
http://www.dumpalink.com/(...)c_Dog_Trip_To_Quebec
Vind je dat niet coolquote:
Die kon ik al.. maar wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je dat niet coolIk vind hem altijd zo hard.... bij MJ was die ook zo cool
Of bij Star Wars
Maar ok,... deze voor jou dan
http://www.dumpalink.com/media/1131189384/Sluts_At_The_Mall
ja inderdaad, vaak kan je een beetje raden waar de leidingen liggen maar zeker ben je nooit, dan lieever een zoeker van 2 tientjes dan je hele huis onder waterquote:Op zondag 6 november 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die heb ik ook gebruikt voor het ophangen van mijn plasma.... kon toen precies netjes om de leidingen heenIs meer een must voor oude huizen omdat daar overal de leidingen kunnen lopen.
Deze is voor jou http://www.hahahumor.com/(...)vies-view.php?id=517quote:Op zondag 6 november 2005 10:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja inderdaad, vaak kan je een beetje raden waar de leidingen liggen maar zeker ben je nooit, dan lieever een zoeker van 2 tientjes dan je hele huis onder water
Ik heb een een leidingzoeker. Maar zo`n app. werkt maar tot 3 cm diep wijsneus. Dus als je 10 diep in het beton moet kun je niks anders doen dan hopen dat de leidingen nog dieper liggenquote:Op zondag 6 november 2005 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ook niet daarom doe ik het ook niet, je had op z'n minst een leidingzoeker kunnen kopen en gebruiken, is toch wel slim als je in een badkamer aan de gang gaat.
nu gun ik het je nog meerquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb een een leidingzoeker. Maar zo`n app. werkt maar tot 3 cm diep wijsneus. Dus als je 10 diep in het beton moet kun je niks anders doen dan hopen dat de leidingen nog dieper liggen
quote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef QueenR het volgende:
wat zijn we weer lief voor elkaar he...
hey struik moet je niet gaan dweilen ipv hier mopperen
Zal ik je even uit de gruwelijke topickill halen en er zelf een starten ?quote:
je doet maar Gijsquote:Op zondag 6 november 2005 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de gruwelijke topickill halen en er zelf een starten ?
Van mij mag je, sweekends is het hier altijd doods.quote:Op zondag 6 november 2005 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de gruwelijke topickill halen en er zelf een starten ?
Forward!!quote:Op maandag 7 november 2005 08:16 schreef Chocobo het volgende:
18 y.o. virgin pussies, sweet teen sluts
shy schoolgirls
quote:Op maandag 7 november 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ja gister ff tussen door, vandaar dat ik op FOK ben
Ja ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar je kleine B gijs
Probeer eens van dat speedsnuiven af te blijven, misschien ben je daar wel zo mol van?quote:Op maandag 7 november 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo moeDie weekenden slopen me helemaal. Maar vol goede moed ga ik vanmiddag weer met Kepler naar college
Ik doe niet aan speedquote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer eens van dat speedsnuiven af te blijven, misschien ben je daar wel zo mol van?
Hoer.quote:
?quote:Op maandag 7 november 2005 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/uploaded/Metal_Concert_433.html
Als je op dat concert bent, sta je wel ff heel raar te kijken denk ik. (afkijken word aangeraden)
Kut, te laat, daar gaat de grapquote:Op maandag 7 november 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
*sniff*
Something smells funny here...
Hoerrrrrrrrrtjeeee.....quote:
Hij was toch al niet zo sterk hoor gijsquote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut, te laat, daar gaat de grap
Jawel joh! Tweede deel zou geniaaaaaal geweest zijnquote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij was toch al niet zo sterk hoor gijs
22.00quote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrtjeeee.....
Oooh... jij moet tot 18:00 uur vandaag
Royquote:Op maandag 7 november 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel joh! Tweede deel zou geniaaaaaal geweest zijn
ging je zitten?quote:
Kwam er iemand langslopen?quote:
quote:
Een Smartquote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
22.00
zit nog thuis.... net auto weggebracht voor mijn ramen... rij nu in een autotaalglas smart
Ook geen zin gijs....quote:
Ff lekker ouwehoerenquote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook geen zin gijs....
Lekker met Garmt aan de telefoon
Je wil niet weten hoeveel G krachten hij heeft ondervondenquote:Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]![]()
hier nog een paar foto's : [A1GP] Race 4: Grand Prix Eastern Creek, Australie
een hele hoop.. en hij heeft alleen lichte verwondingenquote:Op maandag 7 november 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel G krachten hij heeft ondervonden![]()
![]()
En een lichaam dat voelt alsof het uitelkaar getrokken was en weer inelkaar is gezetquote:Op maandag 7 november 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
een hele hoop.. en hij heeft alleen lichte verwondingen
Ging je staan?quote:Op maandag 7 november 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
En een lichaam dat voelt alsof het uitelkaar getrokken was en weer inelkaar is gezet
Wij denken de 8equote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag.....
Nog 2 dagen en dan wordt de kleine B. geboren (hoop ik)
Ik denk de 9e......quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij denken de 8e
Ik mag het hopen zeg![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een Smart![]()
Lekker scheurijzer
Ik denk het nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Ik kom het hier meteen melden als we een gezinslid rijker zijn
Hoiquote:
Pfffffffffffffffffffffffffffquote:
Hoi!quote:
Heb je een tieten obsessie ofzo?quote:
Is dat serieus een vraag???quote:
Aan Sjo vraag ik het, van jou weet ik hetquote:
Hoi wijfiequote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Aan Sjo vraag ik het, van jou weet ik het
Ik zeker jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Aan Sjo vraag ik het, van jou weet ik het
Hey gijsquote:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey gijs![]()
Me mailtj nog ontvangen ?
Heb er echt zo erg om gelachen....niet normaal meer gewoon![]()
Hey lieverdquote:
Gelukt met je auto?quote:
Goed is die hequote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
Ik zit hier echt met tranen in me ogen![]()
http://www.big-boys.com/articles/holditin2.html
![]()
yep! net gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukt met je auto?
Heb je de MP3 al ingebouwd?
Mijn badkamer is zonder schade afgemaakt gijs....quote:
WAT zeg je nou??quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mijn badkamer is zonder schade afgemaakt gijs....
jaja gijs... hij is af hoorquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:
Ken je lachen ken je huilen.. maar ik zat met een biertje op de bank toen jij aan het dweilen wasquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... gekit en geverft en alles
Nee.. Nes is uit zichzelf weggegaanquote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]waterschimmel ook al uit de tegels gehaald?
Ja,......... Nes?quote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee.. Nes is uit zichzelf weggegaan
Wanneer ging je verhuizen?quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... gekit en geverft en alles
dat mag ook wel na 2 jaarquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee.. Nes is uit zichzelf weggegaan
Die badkamer moet opnieuwquote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]uit zichzelf ook
rrriiiighhhttttt
![]()
ben benieuwd wat er uit dat bouwkundig rapport gaat komen
Badkamer van uitzonderlijke klasse denk ik!!quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]uit zichzelf ook
rrriiiighhhttttt
![]()
ben benieuwd wat er uit dat bouwkundig rapport gaat komen
quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Badkamer van uitzonderlijke klasse denk ik!!
dat denk ik nietquote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Badkamer van uitzonderlijke klasse denk ik!!
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:Loodgieter komt vanavond, hebben we weer water
quote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
CSI aflevering geregiseerd door Tarantino
DIE wil ik nou best eens zienquote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
CSI aflevering geregiseerd door Tarantino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |