Gijs jij wacht al maanden....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
En maar wachten inderdaad.
???? ... van het pad hoor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
WTF????
http://www.filecabi.net/host/file/chriss-angel-car/wmv
Deze dagen lijken al weken te durenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs jij wacht al maanden....
Dus pllleeeaaasssseeeee
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
Hoe lang heb jij in godsnaam nodig dan
Tis bijna voorbij gijs...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dagen lijken al weken te duren
Volgens mij had je het niet door en was je een filmpje aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..
Theelepelquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik werd gestoord door die theelepel die naast me zit hier..
Collecteer jij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Huh, een nieuw topic maken
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Collecteer jij tegenwoordig?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.
Kijk, mijn ezel was niet grappig, maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Collecteer jij tegenwoordig?
[afbeelding]
Oh ja joh... he .... JA ... IS DAT ZO!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer, je had die foto vast op een leuker moment kunnen gebruiken, dan was de grap wel geslaagd geweest.
hahahhaquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja joh... he .... JA ... IS DAT ZO!!
Klootzak
Jij wacht eerst de reactie van anderen af he...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, mijn ezel was niet grappig, maar dit slaat echt allesPik!
Nee, ik heb meerdere vensters open staan waardoor ik soms compleet als spuit elf overkomquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij wacht eerst de reactie van anderen af he...
Ik zal eens spuitend over je komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb meerdere vensters open staan waardoor ik soms compleet als spuit elf overkom
En dan noem jij mij een vervelende borrelnootquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens spuitend over je komen
hier.... trek je hier maar op afquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan noem jij mij een vervelende borrelnoot![]()
Allang gedaan! En weet je wat, het wordt nog beter aangezien de GBA óók een Tales of krijgt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hier.... trek je hier maar op af
http://www.playfrance.com(...)les-of-Legendia.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |