Ja vet he !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:00 schreef IJsmuts het volgende:
naar de dierentuin gaan is altijd cool![]()
idd, blijdorp is zeker geweldig door dat oceanium. artis ben ik laatst nog geweest om dat nieuwe olifantje te bekijken. artis vind ik een beetje ruk trouwensquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:01 schreef Libris het volgende:
Blijdorp is nog altijd een mooie dierentuin, met het oceanium. Het is erg lang geleden dat ik in Artis was...
Hmmz ik lees hier dat Blijdorp wel heelquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind Blijdorp erg mooi en het Noorderdierenpark in Emmen is ook één van mijn favorieten.
artis bestond al in de jaren 30 ofzo en heeft daarom wel sfeer, maar artis is klein, de hokjes zijn nog kleiner en het sterft er van de yuppenmoedersquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz ik lees hier dat Blijdorp wel heelis...
Ik dacht altijd dat Artis de mooiste en beste dierentuin van Nederland is, maar dat is dus niet echt zo ??
Heb op internet gekeken maar dat Oceanium ziet er echt mooi en kicke uit !!
Burgers is ook wel leuk ja... Ben ik wel al ooit geweest...quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:15 schreef Mr-Z het volgende:
Burgers Zoo is ook wel een aanrader![]()
(met de jungle, woestijn en aquarium) veel overdekt dus handig als het klote weer is![]()
maar verder is Burgers ouwe meuk, oudewetse kooien, slecht onderhouden....quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:15 schreef Mr-Z het volgende:Burgers Zoo is ook wel een aanrader (met de jungle, woestijn en aquarium) Veel overdekt dus handig als het klote weer is
![]()
Verder is een van mijn favoriete: Ouwehands dierenpark in Rhenen! Leuk om met de monorail een rondje te maken enzo! En natuurlijk Emmen, met de vlinder tuin ook een hele leuke!!
(Deze parken staan als favoriet in mijn geheugen, maar ik ben er zo'n 5 jaar geleden voor het laatst geweest.)
GOEDE KEUSquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:00 schreef vanBoeschoten het volgende:
Goed bezig mensen![]()
![]()
Bedankt...
Ik denk dat het Blijdorp gaat worden !!!!!!!!!
Kan ik me helemaal in vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef buzzer het volgende:
Mijn favorieten (in die volgorde:)
1) Noorder Dierenpark Emmen
2) Burgers Zoo in Arnhem
3) Diergaarde Blijdorp in Rotterdam
4) Ouwehands Dierenpark in Rhenen
5) Artis in Amsterdam
6) Dierenpark Amersfoort
ik was laatst ook na jaren weer es in Artis, maar werd er idd niet vrolijk van. M'n moeder was er ook bij en die haar bek viel open, zij is daar als kind veel geweest want ze woonde er destijds vlkabij, en volgens haar waren de meeste hokken en verblijven nog net zo als vroeger.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz ik lees hier dat Blijdorp wel heelis...
Ik dacht altijd dat Artis de mooiste en beste dierentuin van Nederland is, maar dat is dus niet echt zo ??
Heb op internet gekeken maar dat Oceanium ziet er echt mooi en kicke uit !!
Maja, morgen is het wel droogquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
GOEDE KEUS![]()
dat oceanium is zoooo moooi
veel plezier! (het regent nu wel in r'dam by the way)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |