Idd Dido doet niet meer mee met het Menno Bashen en Chantal rekent haar af. Dido is op dit moment het grootste gevaar voor Chantal dus er zal zeker ook nog een Dido bashing aan komen als Roel er niet bij is!quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
De rest is stekeblind en zijn meelopers. Je ziet gelijk dat iemand als Dido, wat toch geen meeloper is, gelijk wordt afgerekend.
precies.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:04 schreef Day het volgende:
Men is er echt van overtuigd dat Menno Ingrid heeft laten vallen. Terwijl het toch echt andersom is.
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn sensesquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd Dido doet niet meer mee met het Menno Bashen en Chantal rekent haar af. Dido is op dit moment het grootste gevaar voor Chantal dus er zal zeker ook nog een Dido bashing aan komen als Roel er niet bij is!
Nogal, alleen hebben ze zelf het idee dat ze God in Frankrijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Lamon het volgende:
Wat een teringwijven zijn het toch. Oh, mijn God!
klinkt bijna als een sprookje...en ze leefde nog lang en (on) gelukkig....quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn senses) en vormen ze een goed blok tot de finale.
Chantal komt bijna klaar op het feit dat ze Roel en Menno weer tegen elkaar heeft opgezet. Blijft zij weer lekker in de luwte. Hoop dat die man voor Chantal haar inpopulair maakt bij de anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Lamon het volgende:
Wat een teringwijven zijn het toch. Oh, mijn God!
Waarom? Hij is als een stuk stront door Dido behandeld de laatste weken, Dido's wraak voor dat Roel met Linda gezoend heeft. Roel vindt Dido nog wel aantrekkelijk en loopt zijn lul nog wel achterna, maar 't is niet dat hij voor haar voor een trein springt ofzo. Dat zou niemand van deze debiele set individuen voor elkaar doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Roel is ook een miet dat ie het helemaal niet voor Dido opneemt...
niks nieuws. roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Dat heeft ie wel gedaan vanavond. Vrij lang zelfs. Hij heeft het nu blijknaar even opgegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:07 schreef Utwodublin het volgende:
Mee eens samen tegen Chantal stemmen maar zie dit niet gebeuren eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk komen Dido en Roel weer bij elkaar (en komt Roel een beetje tot zijn senses) en vormen ze een goed blok tot de finale.
Ik laat die van mij nog even staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:10 schreef Utwodublin het volgende:
Ik zal kijkenof ik morgen een ander plaatje onder mijn naam kan plakken...
Grote bek, klein hartje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vind haar nominatie nu al weer zwak
Ingrid is nu bang dat Roel echt boos wordt op Menno en hem iets gaat aandoen.
Hij was net al aardig aan het bedreigen trouwens
Zou dit eigenlijk NU/ of morgen doen! Kribbet gooi is een zak muizen over dat hek!quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Als Chantal exit gaat moeten we *echt* naar de studio gaan en bij de uitgang haar iets toewensen
jaja, is nu nog gewoon grote bek maar moet ergens beginnen he![]()
Ach hij zou de kop van Joost er ook al afrukken. Heeft ie (helaas) ook nog niet gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vind haar nominatie nu al weer zwak
Ingrid is nu bang dat Roel echt boos wordt op Menno en hem iets gaat aandoen.
Hij was net al aardig aan het bedreigen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |